Ariana807 Skrevet 10. juni #19981 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 10.34): Beklager off-topic, men hva er egentlig Stabburet Picnic-skinke? Utenpå boksen ser det jo ut til å være helt vanlig (delikat) smårettskinke, men google indikerer at det inne i boksen er én hel (udelikat) del? Anonymkode: 0b2a3...7fd Jeg synes det smaker godt, annerledes enn smårett skinke. Det kan se noe udelikat ut, og er nok ikke første valget for alle. Det er noe vi ofte har hatt hjemme når jeg vokste opp, som lørdagsmat; loff med ulik tilbehør som karbonader med løk, reker og egg, men også oppvarmet picnic skinke som et alternativ. Kanskje litt nostalgi i smaken for min del 😅 Boksen inneholder en stor masse, og man kutter det opp i biter som man ønsker. Kan se for meg kjøttmasse presset ned i boksen 😅 Udelikat, men jeg synes det kan smake godt, og funket i en wrap. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. juni #19982 Del Skrevet 10. juni Ariana807 skrev (11 timer siden): Siterer meg selv for bildet; Jeg prøvde meg på denne Picnic skinka i helga. Jeg vet ikke om den er noe annerledes, smaken og konsistens var lik. Det jeg ikke likte var at denne bar vanskelig å få ut, liker bedre den andre formen. [...] Fant du den også på Rema? Var der noe hint om at den er eksklusiv for dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. juni #19983 Del Skrevet 10. juni Denne var ny for meg, tror det var på Mega. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 10. juni #19984 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (På 29.5.2024 den 20.52): Hvor fant du?🤩 Anonymkode: c7df0...19a Det lurer jeg også på. Har lett etter den i så mange butikker, finnes ingen steder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 10. juni #19985 Del Skrevet 10. juni Samfunnsengasjert skrev (1 time siden): Det lurer jeg også på. Har lett etter den i så mange butikker, finnes ingen steder 😅 anonym42 skrev (På 2.6.2024 den 18.52): Kinsarvik naturkost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 11. juni #19986 Del Skrevet 11. juni applestories skrev (10 timer siden): Fant du den også på Rema? Var der noe hint om at den er eksklusiv for dem? Ja, på Rema1000. Har sett i andre butikker men ikke funnet den noe annet sted. Så jeg føler at den kan være et Rema produkt. Men det er aldri godt å vite egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #19987 Del Skrevet 11. juni Denne isteen var, overraskende nok, skikkelig god! Smaker faktisk ordentlig te av den. Anonymkode: fff2e...c46 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #19988 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 15.21): Noen som vet om disse dadlene med cola og fersken smak selges på Normal butikkene i Norge? Kunne tenke meg å smake ☺️ (Jeg fikk nettopp opp dette som annonse på instagram). Anonymkode: 309c0...39c Jeg har ikke sett dette merket, men Dave and Jon's finnes flere steder nå (både Meny og Life på mitt lokale kjøpesenter, for eksempel), og de har noen tilsvarende smaker. Anonymkode: 03f79...d63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 14. juni #19989 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 8.26): Denne isteen var, overraskende nok, skikkelig god! Smaker faktisk ordentlig te av den. Anonymkode: fff2e...c46 Er den helt ny eller er det samme som selges i 1,5 liter, bare i bokser? Den er også veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #19990 Del Skrevet 14. juni Rumle skrev (5 timer siden): Er den helt ny eller er det samme som selges i 1,5 liter, bare i bokser? Den er også veldig god Åååja, håper det! Vi har den i 10liters på jobb, blir litt mye av den i sommervarmen 😋 savner den når jeg har ferie 😂 Anonymkode: 52135...3c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #19991 Del Skrevet 14. juni Jeg har spist Dumle-is på boks idag, det syns hverken jeg eller samboeren var noe godt i det hele tatt. Vaniljeis med millimeterstore sjokoladebiter og en diger kladasj med karamell i midten. Det var 97 bortkasta kroner. Anonymkode: dac5f...475 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19992 Del Skrevet 15. juni https://dinside.dagbladet.no/fritid/overraskende-vinner/81515492 Den nøtteblandingen har jeg tenkt å kjøpe, så nå tror jeg at jeg skal stikke på butikken og kjøpe inn en for helgen😊 Anonymkode: 7a029...c4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19993 Del Skrevet 15. juni Vet ikke hvor ny denne er, men den var ny for meg hvertfall. Kjøpte denne i går og den var faktisk ganske god Anonymkode: 163ec...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 15. juni #19994 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): https://dinside.dagbladet.no/fritid/overraskende-vinner/81515492 Den nøtteblandingen har jeg tenkt å kjøpe, så nå tror jeg at jeg skal stikke på butikken og kjøpe inn en for helgen😊 Anonymkode: 7a029...c4a Det testpanelet til Dagbladet må være noe av de mest negative folkene man kunne oppdrive. Leste is testingen og de hatet alt- men sannsynligvis fordi de i utgangspunktet ikke liker jordbærsmak på ting og da blir det dumt å teste ting med akkurat den smaken 😛 Men Daim med jordbær er god etter min mening. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19995 Del Skrevet 15. juni Ludovica- skrev (4 timer siden): Det testpanelet til Dagbladet må være noe av de mest negative folkene man kunne oppdrive. Leste is testingen og de hatet alt- men sannsynligvis fordi de i utgangspunktet ikke liker jordbærsmak på ting og da blir det dumt å teste ting med akkurat den smaken 😛 Men Daim med jordbær er god etter min mening. Daim med jordbær var god! Anonymkode: ec096...ab8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19996 Del Skrevet 15. juni Dere som har smakt smågodt krokodillesafta hvordan smaker den? Smaker den vanilje som skummet eller som geleen liksom? Smaker den krokodiller? Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #19997 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Dere som har smakt smågodt krokodillesafta hvordan smaker den? Smaker den vanilje som skummet eller som geleen liksom? Smaker den krokodiller? Anonymkode: ec096...ab8 Jeg syns ikke den smaker krokodiller. Jeg er usikker på hva den smaker. Kanskje noe veldig søtt godteri? Anonymkode: 7a029...c4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 16. juni #19998 Del Skrevet 16. juni Disse har jeg ikke sett før. Dukket plutselig opp i tilbudsavisen? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 17. juni #19999 Del Skrevet 17. juni Fant ny Tyrkisk Pepper på Coop Obs: «Pepper Liquorice»: Måtte prøve, den er god. Det står kun 2 flammer, contra 3 på den orginale, og ja jeg kjenner at den er hakket mindre spicy. Men den var god altså. Selve dropsen har en lys brun farge. Noe er annerledes i smaken i forhold til den orginale, men … klarer ikke helt å sette fingeren på hva 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni #20000 Del Skrevet 17. juni Paneera skrev (På 16.6.2024 den 21.38): Disse har jeg ikke sett før. Dukket plutselig opp i tilbudsavisen? Oh... den hvite der! 🤩 Anonymkode: 8738c...64f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå