Meadow Skrevet 20. juni 2020 #11741 Del Skrevet 20. juni 2020 6 minutter siden, Severus skrev: Er ikke det denne, den er ny den også. Har sett den på Spar her. Det er sikkert det! Takk for tips 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eun Skrevet 20. juni 2020 #11742 Del Skrevet 20. juni 2020 På 18.6.2020 den 8.51, Amatariel skrev: Jeg har ikke sett denne før - mon tro om den er god..!? https://mills.no/produkt/vita-hjertego/gronnsakspostei/ Denne er veldig god! Spiser den med rødbeter, majones og nykverna pepper. Bør selvsagt ikke sammenlignes med "vanlig" leverpostei fordi da blir man skuffa. Generelt så har jeg lave forventninger til ferdig vegetarpålegg pga. finner aldri noe som faktisk er godt, men denne går ned på høykant hos både oss i heimen og folk vi har på besøk 😁 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 20. juni 2020 #11743 Del Skrevet 20. juni 2020 (endret) 7 timer siden, Severus skrev: Er ikke det denne, den er ny den også. Har sett den på Spar her. Nei, det er ikke den samme. Denne dressingen har vært min favoritt siden i fjor, har spist den i bøtter og spann 😊! Dressingen i brokkolisalaten er ikke like flytende som denne, og smaken er annerledes. Endret 20. juni 2020 av NullHull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 21. juni 2020 #11744 Del Skrevet 21. juni 2020 På 20.6.2020 den 14.20, Severus skrev: Er ikke det denne, den er ny den også. Har sett den på Spar her. Denne har de hatt i årevis. Syns ikke den er så god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #11745 Del Skrevet 21. juni 2020 Noen som har sett den mochi-isen i Trondheimsområdet(gjerne Lade/Tiller)? Har lett på både Meny, Kiwi og Bunnpris(som alle har Hennig Olsen), men jeg finner den ingen plass😩 Har så lyst til å smake den! Prøvde Nude jordbæris i går og den smakte som flere skriver her fryst jordbærsyltetøy. Frisk og god på en varm dag da. Anonymkode: 90134...f6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #11746 Del Skrevet 22. juni 2020 Fant mochi-isen omsider, og den var veldig god! Jeg liker sære ting, og jeg elsker deig så dette var midt i blinken for meg. Likte alle tre smakene, men den med mangosmak var sorbet så var litt annerledes enn de andre. Men den er alt for dyr for 6 SMÅ klumper med is, så av grådighetsprinsipp blir det ikke gjenkjøp! Anonymkode: 90134...f6f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 23. juni 2020 #11747 Del Skrevet 23. juni 2020 Noen som har sett noe til den nye Sandwich isen? Den med salt karamell? Jeg har lyst til å smake den, men absolutt ingen i området selger den. Har vært innom alt av butikker, bensinstasjon og kiosker. Nesten så jeg frykter det kun er isbilen som selger den 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skeeter Skrevet 23. juni 2020 #11748 Del Skrevet 23. juni 2020 41 minutter siden, Ariana807 skrev: Noen som har sett noe til den nye Sandwich isen? Den med salt karamell? Jeg har lyst til å smake den, men absolutt ingen i området selger den. Har vært innom alt av butikker, bensinstasjon og kiosker. Nesten så jeg frykter det kun er isbilen som selger den 😟 Kjøpte den på Narvesen for noen uker siden - den var SÅ god! Synes den ene leverandøren har best kjeks og den andre best is - men dette kombinerte den litt fyldige issmaken med den gode kjeksen! Godt jeg ikke har Narvesen i nærheten til vanlig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 24. juni 2020 #11749 Del Skrevet 24. juni 2020 Må bare få slenge inn en varm anbefaling 😍 Jeg har prøvd en del veganske iskrem etter hvert og selv om de fleste er absolutt gode nok til å kunne spises på en varm sommerdag, har jeg ikke smakt en som har vært helt "wow!!" til nå. Vet ikke helt hva jeg forventer av en vegansk is egentlig- forventer ikke at den skal være identisk til en fløteis, men den kremete konsistensen ønsker jeg. Rasket tilfeldigvis med meg Hennig Olsen Creme Mandel vegan her om dagen da jeg så denne var ny, og herremin!! For en is! 😍 Forventer som sagt ikken at en vegis skal være som en fløteis men altså.. Nærmere den originale Creme mandel er det umulig å komme! Faktisk så synes jeg at den ER Creme Mandel. Den eneste forskjellen i mine øyne er at sjokoladen på mandel vegan er muligens ørlite grann mørkere enn originalen. Men det er virkelig ikke store forskjellen. Anbefaler denne på det varmeste. Den ble min store nye favoritt etter kun et par biter 🍦 https://www.hennig-olsen.no/iskrem/merkevarer/creme/creme-mandel-vegan/ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 24. juni 2020 #11750 Del Skrevet 24. juni 2020 Bringebær isteen var skikkelig god 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 24. juni 2020 #11751 Del Skrevet 24. juni 2020 16 minutter siden, elvital skrev: Bringebær isteen var skikkelig god 😊 Kjøpte den i dag, har ikke smakt enda. Håper den er nydelig 😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Munchlax Skrevet 24. juni 2020 #11752 Del Skrevet 24. juni 2020 (endret) Fant denne «brusen» idag. Zeroh med kullsyre direkte fra kjøleskapet. Veldig god! Endret 24. juni 2020 av Fliip 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #11753 Del Skrevet 24. juni 2020 Prøvde den brokkolisalaten i dag. Synes rødløken var veldig dominerende, og jeg er ikke så glad i rødløk. Dessuten synes jeg faktisk det var litt for lite dressing. Vanligvis når jeg kjøper salater så pleier jeg bare å bruke typ 1/3 av dressingposen, så det var veldig uvant å bruke en hel pose og fremdeles synes at det mangler dressing. 😆 Så det blir en midt på treet fra meg. ☺️ Anonymkode: 99566...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #11754 Del Skrevet 24. juni 2020 7 timer siden, toothfairy skrev: Må bare få slenge inn en varm anbefaling 😍 Jeg har prøvd en del veganske iskrem etter hvert og selv om de fleste er absolutt gode nok til å kunne spises på en varm sommerdag, har jeg ikke smakt en som har vært helt "wow!!" til nå. Vet ikke helt hva jeg forventer av en vegansk is egentlig- forventer ikke at den skal være identisk til en fløteis, men den kremete konsistensen ønsker jeg. Rasket tilfeldigvis med meg Hennig Olsen Creme Mandel vegan her om dagen da jeg så denne var ny, og herremin!! For en is! 😍 Forventer som sagt ikken at en vegis skal være som en fløteis men altså.. Nærmere den originale Creme mandel er det umulig å komme! Faktisk så synes jeg at den ER Creme Mandel. Den eneste forskjellen i mine øyne er at sjokoladen på mandel vegan er muligens ørlite grann mørkere enn originalen. Men det er virkelig ikke store forskjellen. Anbefaler denne på det varmeste. Den ble min store nye favoritt etter kun et par biter 🍦 https://www.hennig-olsen.no/iskrem/merkevarer/creme/creme-mandel-vegan/ Denne spiste jeg på vegetarfestivalen i fjor Syns Diplomis vegan sjokolade er kjempegod. Spiser den altfor ofte. Anonymkode: 4aa38...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LiKa1986 Skrevet 24. juni 2020 #11755 Del Skrevet 24. juni 2020 På 23.6.2020 den 19.35, Ariana807 skrev: Noen som har sett noe til den nye Sandwich isen? Den med salt karamell? Jeg har lyst til å smake den, men absolutt ingen i området selger den. Har vært innom alt av butikker, bensinstasjon og kiosker. Nesten så jeg frykter det kun er isbilen som selger den 😟 Jeg fant den på 7eleven for et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 25. juni 2020 #11756 Del Skrevet 25. juni 2020 17 timer siden, toothfairy skrev: Jeg har prøvd en del veganske iskrem etter hvert og selv om de fleste er absolutt gode nok til å kunne spises på en varm sommerdag, har jeg ikke smakt en som har vært helt "wow!!" til nå. Vet ikke helt hva jeg forventer av en vegansk is egentlig- forventer ikke at den skal være identisk til en fløteis, men den kremete konsistensen ønsker jeg. Beste veganisen jeg har smakt er faktisk den de har på IKEA, av alle steder. Litt upraktisk å dra dit om man får lyst på is kanskje, men jeg sørger alltid for å kjøpe den når vi er der. Mmmmmm så god! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 25. juni 2020 #11757 Del Skrevet 25. juni 2020 På 8.6.2020 den 23.33, Meadow skrev: Denne var skikkelig god, kommer til å kjøpe igjen. Kunne ønsket meg litt mer av dressingen. Kjøpte denne I dag. Kjøpte strimlet skinke og hadde oppi I tillegg, og det var kjempedigg. Kjøper denne igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 25. juni 2020 #11758 Del Skrevet 25. juni 2020 Syns bringebær-isteen var veldig god!! 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #11759 Del Skrevet 25. juni 2020 7 minutter siden, NewInTown skrev: Syns bringebær-isteen var veldig god!! 😀 Jeg har ikke sett den, hvor fant du den ? Anonymkode: 927df...ae8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 25. juni 2020 #11760 Del Skrevet 25. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke sett den, hvor fant du den ? Anonymkode: 927df...ae8 Coop extra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå