Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det er en nyhet, men fant Sport Caramel i går. Blah... Nei den var ikke god. Halvparten gikk i bosset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 timer siden, Ariana807 skrev:

Vet ikke om det er en nyhet, men fant Sport Caramel i går. Blah... Nei den var ikke god. Halvparten gikk i bosset. 

Er det en sjokolade?

Anonymkode: 1289c...fa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tines yoghurt med lime, eple og ingefær smakte bare ingefær. Måtte drukne den i granola for å få den i meg. Kommer bare i de største boksene, men jeg tok sjansen i håp om at den kunne minne om kesam lime.

Geleis fra Isbjørn-is finnes hos Remai Vestland. Veldig merkelig konsistens, den ... bøyde seg frem og tilbake. Kan ikke suge på den slik som saftis, må bites av. Smaken var for så vidt grei, men konsistensen tok alt fokus. Kjøper nok ikke igjen, men har en i fryseren da de som kjøpte til meg kjøpte to.

Endret av applestories
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det en sjokolade?

Anonymkode: 1289c...fa4

Ja :) «Sport» sjokolade plata har vært lenge i butikken. Så en caramel versjon (mindre sjokolade) i butikken og måtte prøve den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 23.33, Meadow skrev:

Denne var skikkelig god, kommer til å kjøpe igjen. Kunne ønsket meg litt mer av dressingen. 

gronn--frisk-sommerens-brokkolisalat.png

Helt enig, trodde ikke jeg kom til å like den men den overraska. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde den dessert-yoghurten til synnøve finden med salt karamell og sjokoladebiter.

Den var HELT forferdelig. Jeg er veldig glad i både salt karamell og mørk sjokolade, men dette var bare helt feil. Det var gresk yoghurt, som jo er ganske syrlig. Det smakte riktignok salt karamell, men den syrlige yoghurtsmaken dominerte veldig. Sjokoladebitene smakte bare bittert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På 14.6.2020 den 21.20, Ariana807 skrev:

Ja :) «Sport» sjokolade plata har vært lenge i butikken. Så en caramel versjon (mindre sjokolade) i butikken og måtte prøve den. 

Mener du Ritter sport?

Anonymkode: 28880...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mener du Ritter sport?

Anonymkode: 28880...882

Som noen andre skrev —>

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Regner med vedkommende mener Sport Lunch fra Cloetta https://www.cloetta.no/varemerker-og-produkter/sportlunch/sportlunch/

Anonymkode: 6ad44...4d0

Har alltid bare kalt den «Sport» 😅 Men den jeg nå prøvde var en annen type, samme merke.

Endret av Ariana807
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Alice123 said:

Jeg prøvde den dessert-yoghurten til synnøve finden med salt karamell og sjokoladebiter.

Den var HELT forferdelig. Jeg er veldig glad i både salt karamell og mørk sjokolade, men dette var bare helt feil. Det var gresk yoghurt, som jo er ganske syrlig. Det smakte riktignok salt karamell, men den syrlige yoghurtsmaken dominerte veldig. Sjokoladebitene smakte bare bittert.

Jeg likte den jeg. Jeg tok ut sjokoladen av kjøleskapet litt på forhånd da, for synes ikke kald sjokolade smaker noe særlig. Enig i at det var mer syrlig yoghurt enn salt karamell-smak men syntes det var godt :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vet ikke om det kan regnes som en nyhet, men jeg har blitt veldig glad i Isbjørn is-pinne sjokolade og salt karamell og den med sjokolade og kokos. Kun 15 kr på rema 1000 og masse smak 😍

Anonymkode: 0ba5a...504

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 18.6.2020 den 8.51, Amatariel skrev:

Jeg har ikke sett denne før - mon tro om den er god..!?
https://mills.no/produkt/vita-hjertego/gronnsakspostei/

Vita hjertego' Grønnsakspostei

Kjempegod, men hvorfor er det melk i den?! Av etiske årsaker kutter vi kraftig ned på melkeprodukter i dette huset, men såklart måtte jo denne ha melk i seg🙄🙄

Anonymkode: 4aa38...abd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
På 18.6.2020 den 13.04, Hollie skrev:

Her i hus har vi byttet ut leverpostei fullstendig med denne grønnsaksposteien, den er kjempegod😄

Tenkte å prøve den frem til jeg så den innholdet kikerter. Kikerter er noe av det verste jeg kan få i meg så får holde meg til vanlig leverpostei enn så lenge. 😰

Anonymkode: 3c222...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte å prøve den frem til jeg så den innholdet kikerter. Kikerter er noe av det verste jeg kan få i meg så får holde meg til vanlig leverpostei enn så lenge. 😰

Anonymkode: 3c222...097

Det smaker ikke kikerter hvis det er smaken du ikke liker. Hvis du ikke tåler er det noe annet. 

Anonymkode: a3f76...e71

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.6.2020 den 23.33, Meadow skrev:

Denne var skikkelig god, kommer til å kjøpe igjen. Kunne ønsket meg litt mer av dressingen. 

gronn--frisk-sommerens-brokkolisalat.png

Den dressingen kan de godt begynne å selge på flasker!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, NullHull skrev:

Den dressingen kan de godt begynne å selge på flasker!

7023026098434.jpg
Er ikke det denne, den er ny den også. Har sett den på Spar her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...