Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

14 timer siden, Mynona skrev:

Noen som har sett den Toro ferdigretter som er lasagne med søtpotet i noen butikk? Den har jeg lyst å smake.

Har sett den på copp ekstra. 

Anonymkode: 0058a...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har sett den på copp ekstra. 

Anonymkode: 0058a...fc8

Fant den faktisk i dag jeg tilfeldig var på Mega :) så det blir tidlig middag/sen lunsj i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtpotet vegetar lasagne fra Toro var veldig god. Kan hende min vurdering er farget av at jeg var skrubbsulten 😛 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mynona skrev:

Søtpotet vegetar lasagne fra Toro var veldig god. Kan hende min vurdering er farget av at jeg var skrubbsulten 😛 

Var søtpotetsmaken veldig fremtredene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Søtpotet vegetar lasagne fra Toro var veldig god. Kan hende min vurdering er farget av at jeg var skrubbsulten 😛 

Er enig med deg! Den var grådig god!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Rumle skrev:

Var søtpotetsmaken veldig fremtredene? 

Nei egentlig ikke. Det var en blanding av søtpotet, linser og grønnsaker som fyll istedenfor kjøttfull. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Mynona skrev:

Nei egentlig ikke. Det var en blanding av søtpotet, linser og grønnsaker som fyll istedenfor kjøttfull. 

Ok, da skal jeg prøve den også :Nikke:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går treigt med å få inn nyhetene her synes jeg eller kanskje jeg bare må begynne å gå på en annen butikk :)

Smakte Stratos med cookies and cream i helga og jeg synes den var god. Ingen av de nye stratosene hadde noen revolusjonerende nye smaker, men jeg likte dem. Min sjokoladesmak er ganske "traust" da. Smil er en av favorittene her :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.2.2019 den 20.11, applestories skrev:

Nytt produkt fra Toro som jeg verken har sett eller hørt om.
Nå er sjokoladekremene jeg lager så gode at det kunne ikke falt meg inn å kjøpe denne.
Men kan se at for en småbarnsfamilie som plutselig skal ha med kake på klassefest eller fotballavslutning til våren, og ørten andre ting samme uken, så vil denne være ganske så praktisk.

Hadde vært spennende å vite hvordan den smaker, håper noen tar på seg oppdraget :ball:
 

155816-4.png.5b7fc3d37fc2832b375963483182ccd1.png

Toro er vanligvis flinke til å legge ut nyheter på hjemmesiden om man går inn på selve produktlisten.
Litt treige av seg til tider, og produkter kan jo være nye, ifølge pakningene, i flere år, men de er ofte bedre enn mange andre.

Noen som har prøvd denne? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Det går treigt med å få inn nyhetene her synes jeg eller kanskje jeg bare må begynne å gå på en annen butikk :)

Det er stor forskjell mellom butikkene, så jeg ville absolutt anbefalt å sjekke ut en annen :)

Oppdaget at Coop her ryddet hyllene en uke før de nye produktene kom, og skrev (med halvveis forståelig håndskrift) navnet på produktet som skulle komme. Takker tenåringsgutten som jobber der - huskelapp til seg selv ble nyttig informasjon for oss nyhetsfokuserte kunder.

Til tross for at jeg bor i en liten bygd med to matbutikker har jeg funnet nesten alt jeg hadde på listen min. Håper selvsagt på flere nyheter jeg ikke har hørt om ennå!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyheter er spennende, men jeg er også opptatt av produkter som forsvinner.
Jeg skjønner at det ikke er helt i trådens ånd, men jeg tenker at vi som er interessert i nyheter også interesserer oss for matvarer vi snart kommer til å miste. Derfor;

Melkesjokolade med kokos, Crispo rispuff, Toro RIK potetmos, Pizzabakeriet pizzadeig og pizzasaus ser ut til å være på vei ut.

Rett i koppen - Fiskesuppe, Meksikansk tomatsuppe og en annen tomatsuppe er på vei ut av både Coop og Spar. 

Både Coop og Spar selger ut produkter fra Toro - Fiskesuppe base er visst på vei ut (den eneste jeg har kjøpt mer enn en gang, den er god så hvor er dere andre?). Rundt juletider lå absolutt alle baser i tilbudskurver i alle butikker, jeg trodde da serien var på vei ut. Siden de stadig går ut på dato selger de nok ikke så veldig godt, min spådom er fortsatt at de forsvinner fra markedet.

....lover at neste innlegg handler om nyheter. har handlet inn litt forskjellig, men håper alltid på noe som ikke er annonsert ennå!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, Rumle skrev:

Allerede?! :bond:

Ja, melkesjokolade med kokos holdt visst bare i ett år. Kan ikke ha vært så populær 😞

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wawi skrev:

Ja, melkesjokolade med kokos holdt visst bare i ett år. Kan ikke ha vært så populær 😞

Kanskje det er en sesongvare? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rumle skrev:

Allerede?! :bond:

Dessverre. Jeg visste ikke engang at det var en variant i Crispo-merket. Har smakt en variant av "rispuff i storplate", så kan godt ha vært denne. Uansett hvilken puff det var gjorde den ikke det helt store inntrykket (men den i smågodt er jo god!).

Melkesjokolade kokos, Daim med lakris, Mentos sitron [note to self: bryt nyttårsforsett - kjøp godis selv om det ikke er nyhet] er på vei ut. Jeg ser at mange klager på at kokossmaken smitter over på andrep produkter hos Freia. Det forklarer ikke hvorfor melkesjkoladen deres ofte smaker rart, ingen kokos å registrere der.

--- Igjen; jeg vet at dette er en tråd om nyheter og ikke produkter som forsvinner. Men jeg tenker at vi alle engasjerer og interesserer oss for begge deler, og når nyhetene kommer går mange av oss og venter på hva som må vke plassen denne gangen. Personlig setter jeg stor pris på en "heads up" når noe jeg liker er på vei ut, og dette er gjerne den beste måten å nå andre med samme interesser.

Sende gjerne en melding om jeg tenker helt feil :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, applestories skrev:

Dessverre. Jeg visste ikke engang at det var en variant i Crispo-merket. Har smakt en variant av "rispuff i storplate", så kan godt ha vært denne. Uansett hvilken puff det var gjorde den ikke det helt store inntrykket (men den i smågodt er jo god!).

Melkesjokolade kokos, Daim med lakris, Mentos sitron [note to self: bryt nyttårsforsett - kjøp godis selv om det ikke er nyhet] er på vei ut. Jeg ser at mange klager på at kokossmaken smitter over på andrep produkter hos Freia. Det forklarer ikke hvorfor melkesjkoladen deres ofte smaker rart, ingen kokos å registrere der.

--- Igjen; jeg vet at dette er en tråd om nyheter og ikke produkter som forsvinner. Men jeg tenker at vi alle engasjerer og interesserer oss for begge deler, og når nyhetene kommer går mange av oss og venter på hva som må vke plassen denne gangen. Personlig setter jeg stor pris på en "heads up" når noe jeg liker er på vei ut, og dette er gjerne den beste måten å nå andre med samme interesser.

Sende gjerne en melding om jeg tenker helt feil :)

GÅR DAIMEN UT?

Shit, da må jeg hamstre.

:bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, applestories said:

Nyheter er spennende, men jeg er også opptatt av produkter som forsvinner.
Jeg skjønner at det ikke er helt i trådens ånd, men jeg tenker at vi som er interessert i nyheter også interesserer oss for matvarer vi snart kommer til å miste. Derfor;

Melkesjokolade med kokos, Crispo rispuff, Toro RIK potetmos, Pizzabakeriet pizzadeig og pizzasaus ser ut til å være på vei ut.

Rett i koppen - Fiskesuppe, Meksikansk tomatsuppe og en annen tomatsuppe er på vei ut av både Coop og Spar. 

Både Coop og Spar selger ut produkter fra Toro - Fiskesuppe base er visst på vei ut (den eneste jeg har kjøpt mer enn en gang, den er god så hvor er dere andre?). Rundt juletider lå absolutt alle baser i tilbudskurver i alle butikker, jeg trodde da serien var på vei ut. Siden de stadig går ut på dato selger de nok ikke så veldig godt, min spådom er fortsatt at de forsvinner fra markedet.

....lover at neste innlegg handler om nyheter. har handlet inn litt forskjellig, men håper alltid på noe som ikke er annonsert ennå!

Ånei det er jo mine favoritter!!! :( De har jo fantes lenge hvorfor skal de bort? Ser på hjemmesiden at de har veldig få produkter - https://www.pizzabakeriet.no/products/. Leste i en avisartikkel at Pizzabakeriet med spekeskinke skal forsvinne også. (Finner ikke artiklen igjen). Men ser det står "Spekeskinke og Mascarpone" og "ekstra tynn bunn" på siden og slik var den vel ikke før? Er det en ny variant istedet for, eller er det jeg som har glemt at den forandret seg og nå forsvinner den helt?

Jeg har forsøkt et par av de basene og det var god smak! Men syntes de var dyre, sammenliknet med posevariantene av div sauser og supper og sånn.

Si gjerne ifra om folk vet om flere ting som forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, bippo skrev:

GÅR DAIMEN UT?

Shit, da må jeg hamstre.

:bond:

Den forsvinner fra Coop og Spar, så det ser ikke hetl bra ut.

2 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ånei det er jo mine favoritter!!! :( De har jo fantes lenge hvorfor skal de bort? Ser på hjemmesiden at de har veldig få produkter - https://www.pizzabakeriet.no/products/. Leste i en avisartikkel at Pizzabakeriet med spekeskinke skal forsvinne også. (Finner ikke artiklen igjen). Men ser det står "Spekeskinke og Mascarpone" og "ekstra tynn bunn" på siden og slik var den vel ikke før? Er det en ny variant istedet for, eller er det jeg som har glemt at den forandret seg og nå forsvinner den helt?

Jeg har forsøkt et par av de basene og det var god smak! Men syntes de var dyre, sammenliknet med posevariantene av div sauser og supper og sånn.

Si gjerne ifra om folk vet om flere ting som forsvinner.

Spar har satt ned prisen på diverse Pizzabakeri-produkter. En ting er å prise noe ned, men her viser de til strekkoder og tilhørende priser. Da tenker jeg at det er game over. De ansatte er ikke alltid klar over dette, jeg skulle ønske det var et sted vi kunne sjekke om våre favoritter forsvinner. Jeg har noen produkter jeg alltid er redd for, kan forhåpentligvis puste lettet ut noen måneder ti.

Men man kan jo undres hvorfor produsentene ikke bekrefter at produkter er ute av produksjon før lenge etter butikkene er tomme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, SoftKitty skrev:

Jeg har forsøkt et par av de basene og det var god smak! Men syntes de var dyre, sammenliknet med posevariantene av div sauser og supper og sånn.

Enig i det - det er noe av grunnen til at jeg ikke tror de varer så lenge.

De koster en del, du må tilsette mange matvarer, og jet synes det er vanskelig å røre ut en "blob" med fiskesuppe. Jeg kommer ikke til å savne basene (bortsett fra fiskesuppen), da jeg anså dem som et forsøk - de har jo reklamert herfra til månen, det gjør man ikke for produkter som slår an tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...