AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #7941 Del Skrevet 23. februar 2018 Synes ostepop XL smakte mye mer ost, men de var kanskje litt harde? Savner den luftigheten man finner hos OLW. Anonymkode: 49a99...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 23. februar 2018 #7942 Del Skrevet 23. februar 2018 Spiser dere cottage cheese med yoghurt rett fra boksen, eller har dere noen gode tips til hva man kan bruke den til? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. februar 2018 #7943 Del Skrevet 23. februar 2018 Vet ikke om denne har vært postet før, artikkel om ting som forsvinner: https://www.dagbladet.no/mat/litago-har-slatt-opp-med-stratos-skynd-deg/69410048 Har kjøpt litt av stratos-sjokoladen med litago på salg, synes den er ok men ikke noe jeg har pleid å kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. februar 2018 #7944 Del Skrevet 23. februar 2018 1 time siden, SoftKitty skrev: Vet ikke om denne har vært postet før, artikkel om ting som forsvinner: https://www.dagbladet.no/mat/litago-har-slatt-opp-med-stratos-skynd-deg/69410048 Har kjøpt litt av stratos-sjokoladen med litago på salg, synes den er ok men ikke noe jeg har pleid å kjøpe Der var det faktisk ikke et eneste produkt jeg vil savne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2018 #7945 Del Skrevet 23. februar 2018 Har smakt Bounty med mørk sjokolade i dag, den var veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #7946 Del Skrevet 23. februar 2018 Cocossjokolsden var god, men litt kvalmende. Anonymkode: ec096...ab8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 23. februar 2018 #7947 Del Skrevet 23. februar 2018 Vet ikke om denne er postet her tidligere, men... https://meny.no/kampanje/se-varens-nyheter-her-6265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2018 #7948 Del Skrevet 23. februar 2018 Har smakt linsechips med parika også nå. Den var overraskende god. Blir nok flere kjøp av den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2018 #7949 Del Skrevet 23. februar 2018 På 21.2.2018 den 13.25, AnonymBruker skrev: Den skal være hos Meny i alle fall Anonymkode: 0ba5a...504 Hvis det er den fra henig olsen så nei.Det er utsatt til uke 14 Anonymkode: bc83e...df7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 23. februar 2018 #7950 Del Skrevet 23. februar 2018 Har testet Toro Bearnaise base i kveld og den var god, bedre enn de fleste ferdigsausene jeg har smakt. Fulgte tipset om å ha i litt sitron for å gi en syrligere smak og det ble bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 23. februar 2018 #7951 Del Skrevet 23. februar 2018 5 timer siden, Rumle skrev: Har smakt Bounty med mørk sjokolade i dag, den var veldig god Den er skikkelig god :D Tror den er litt sånn "til og fra" i butikker og kiosker, for fikk kjøpt den for et par år siden, før den brått forsvant. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. februar 2018 #7952 Del Skrevet 23. februar 2018 6 minutter siden, Titania skrev: Den er skikkelig god :D Tror den er litt sånn "til og fra" i butikker og kiosker, for fikk kjøpt den for et par år siden, før den brått forsvant. Åh! Jeg trodde den var ny nå jeg! Men, uansett, ja skikkelig god! Passet mye bedre med mørk sjokolade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #7953 Del Skrevet 24. februar 2018 On 9/15/2017 at 7:45 PM, Poppie said: Det er tross alt fredag, så selv om jeg spiste 200 g Walters mandler karamell tidligere denne uken, ble det i dag testet Crispo Rispuff og Maaud Honey Glazed BBQ. Jeg er storfan av alt med puffet ris i, så tror det blir gjenkjøp på Crispoen, men synes ikke sjokoladen var like god som Minde risbrød. Potetgullet likte jeg kjempegodt, har savnet honey glaze! Namnam! Crispo rispuff er blitt min absolutte favoritt!!! Hva koster den i butikkene egentlig? Noen av disse platene er blitt latterlig dyre, men Crispoene er vel ofte blant de billigere Anonymkode: 1f75e...47d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duckie Skrevet 24. februar 2018 #7954 Del Skrevet 24. februar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker said: Crispo rispuff er blitt min absolutte favoritt!!! Hva koster den i butikkene egentlig? Noen av disse platene er blitt latterlig dyre, men Crispoene er vel ofte blant de billigere Anonymkode: 1f75e...47d Den kom vel i forrige slipp? Rema har hatt alle Nidar store sjokolader til 20 kr nå, var bare melkesjokoladen og rispuffen som var igjen. Tror det gjelder i dag og, du får dra på Rema og hamstre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 24. februar 2018 #7955 Del Skrevet 24. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Crispo rispuff er blitt min absolutte favoritt!!! Hva koster den i butikkene egentlig? Noen av disse platene er blitt latterlig dyre, men Crispoene er vel ofte blant de billigere Anonymkode: 1f75e...47d Helt enig! Jeg elsker rispuff! Håper aldri den blir borte. Jeg kjøpte på Rema til 20 kr igår, løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Winry Skrevet 24. februar 2018 #7956 Del Skrevet 24. februar 2018 Folkets pizza prosciutto var veldig god. Beste bunnen jeg har smakt på ferdigpizza Tynn og sprø, nesten som take-away! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 24. februar 2018 #7957 Del Skrevet 24. februar 2018 Smoothie bowl med jordbær, mango++ (den røde) var god. Kommer til å kjøpe igjen. Godt søtt alternativ til godis på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #7958 Del Skrevet 24. februar 2018 Noen som har smakt den nye cideren med jobber og pepper? Anonymkode: ede09...e4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #7959 Del Skrevet 24. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som har smakt den nye cideren med jobber og pepper? Anonymkode: ede09...e4a Mente jordbær* Anonymkode: ede09...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 24. februar 2018 #7960 Del Skrevet 24. februar 2018 Toros peppersaus base var en liten nedtur. Smakte veldig lite pepper i utgangspunktet, men tilsatte ganske generøse mengder med Santa Marias "Five Peppers" og da ble den ganske god. Både mannen og jeg liker peppersaus som er har kraftig peppersmak, så er mulig andre liker dem om man foretrekker litt mildere smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå