Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

20 minutter siden, Edie skrev:

Er denne ny? 

Tok i alle fall med meg en, og skal smake til kaffepause i ettermiddag😃

Tror det, kjøpte den selv her om dagen. Helt ok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bossa Nova

Tine Iskaffe Latte Zero - byttet fra søtet med Stevia til acesulfan og gjort laktosefri. Syntes det smakte grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Jeg har prøvd to sunne matkasser denne uken. 

Naturbit: Bra konsept. Jeg liker innpakningen og variasjonen i produktene. Kjøpte en pakke med alle smaksvariantene. Har ikke smakt alle enda. Har smakt på to granola-typer og begge var gode. Har også spiste begge barene, de var også gode. Likte ikke så godt grøten med kakao-smak, og ser at den ikke ligger på siden lenger heller. Tror jeg kommer til å kjøpe denne kassen om igjen. Positivt at man kan velge produkter selv. Kommer til å velge flere barer og granola neste gang.

CarePacks: Også et konsept som appellerer til meg. Pakken inneholder sunn snacks som sukkerfri sjokolade, nøtter, grønnsakschips osv. Også her liker jeg innpakningen og produktene veldig godt. Kålchips var nytt for meg. Erstatter ikke akkurat potetgull, men smakte akkurat så godt at jeg gjerne spiser hele posen. Kommer nok til å fortsette abonnementet mitt videre.

--

Har også prøvd den nye greske yoghurten til Synøve Finden, Sommer spesial Sprudlende kiwi. Denne likte jeg ikke i det hele tatt. Kjøper vanligvis masse yoghurt fra denne leverandøren. Men akkurat denne synes jeg ikke de var heldige med. Selve yoghurten hadde et grønnskjær og kiwi-bitene virket råtne og bløte, selv om holdbarhetsdatoen var god. Tror ikke fersk kiwi har noe godt av å ligge i yoghurt så lenge.

Prøvde også den nye Litago Uten. En bitteliten melkekartong med Litago-design og sjokolademelk som hverken inneholder sukker eller kunstig søtstoff. Prøvde den rett etter trening. Synes den smakte vaniljesaus og kjente ikke sjokoladesmak i det hele tatt. Det smakte godt, men smaken var langt unna vanlig Litago.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kesam med rabarbra er fantastisk. Synd den kun er å få på Rema.

Anonymkode: e9979...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, maipai skrev:

Wanted isen er helt sjukt god! Synd boksen er så liten og prisen så høy...

Huff nei :( Kjøpte selv Wanted salt karamell for 90 kr, men det smakte bare vanlig myk diplom fløteis med altfor søt karamell, var som å få en skje toppet med sukker stappet i kjeften. Foretrekker helt klart Ben&Jerry's som du får en større boks av for akkurat samme pris, mer smak, mer tykk og fyldig konsistens (altså ikke softis konsistensen til diplom is). Kommer nok ikke til å kjøpe Wanted igjen selv om selve opplegget virket veldig spennende 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg syntes Wanted karamell var god, men Haagen-Daaz sin salted caramel er bedre :)

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om de skal slutte å selge Somersby cider i alle butikker? Spurte på Kiwi og der skulle de slutte med den 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått denne smaksprøven - litt usikker på hvordan jeg skal bruke den egentlig.. 

En spennende og frisk rekesalat med cottage cheese, pepperrot, agurk og ingefær.

150281.jpg

Endret av Mynona
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 7. juli 2016 at 17.16, Mynona skrev:

Har fått denne smaksprøven - litt usikker på hvordan jeg skal bruke den egentlig.. 

En spennende og frisk rekesalat med cottage cheese, pepperrot, agurk og ingefær.

150281.jpg

Denne var god på brødskiva. Jeg er ikke så fan av rekesalat, men denne her smakte nesten litt tzatziki-aktig. 

Fikk en Nugatti Zero gratis her om dagen også. Jeg synes den er god. Den smaker helt anderledes enn vanlig nugatti, den er mørkere, så den har en mer sånn mørk sjokolade smak. Men sånn kalorimessig er det knapt forskjell fra den vanlige. Så den er nok ikke noe vits å kjøpe hvis man skal ha et sunnere alternativ. Den har mye mindre sukker da. Tror det blir en flopp :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maaruds usaltede røstede peanøtter var gode! Smakte faktisk ikke bare papp som jeg fryktet det ville gjøre. Tommel opp, et bra alternativ til litt(?) sunnere snacks. Eller kanskje ikke. Ser at det er tilsatt kokosolje og sheaolje. Sikkert derfor smaken av fraværet av salt var godt skjult. 

Endret av toothfairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, toothfairy skrev:

Maaruds usaltede røstede peanøtter var gode! Smakte faktisk ikke bare pappa som jeg fryktet det ville gjøre. Tommel opp, et bra alternativ til litt(?) sunnere snacks. Eller kanskje ikke. Ser at det er tilsatt kokosolje og sheaolje. Sikkert derfor smaken av fraværet av salt var godt skjult. 

Hvordan smaker pappa? Ha'kke smakt på'n jeg. Men vet han er glad i peanøtter. :P 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Salka skrev:

Hvordan smaker pappa? Ha'kke smakt på'n jeg. Men vet han er glad i peanøtter. :P 

Den gjennomsnittlige pappa smaker en salig blanding av Audi A4, våt hund, first price barberskum og usaltede peanøtter :laugh:

Men ja. Hva er det med pappaer og peanøtter egentlig? Absolutt alle later til å ha en forkjærlighet for det :P 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, toothfairy skrev:

Den gjennomsnittlige pappa smaker en salig blanding av Audi A4, våt hund, first price barberskum og usaltede peanøtter :laugh:

Men ja. Hva er det med pappaer og peanøtter egentlig? Absolutt alle later til å ha en forkjærlighet for det :P 

:fnise: 

Lurer jeg på og. Kanskje det er noe som skjer når man blir pappa, at man plutselig får peanøttdilla? :P Min er helt vill etter peanøtter ihvertfall. :) 

Endret av Salka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
17 timer siden, Salka skrev:

:fnise: 

Lurer jeg på og. Kanskje det er noe som skjer når man blir pappa, at man plutselig får peanøttdilla? :P Min er helt vill etter peanøtter ihvertfall. :) 

Min også. Kanskje vi er halvsøsken :D 

Blir aldri ordentlig lørdag uten øl, cola og Polly(må være Polly, han er bestemt der) for min pappa. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. juli 2016 at 18.38, toothfairy skrev:

Min også. Kanskje vi er halvsøsken :D 

Blir aldri ordentlig lørdag uten øl, cola og Polly(må være Polly, han er bestemt der) for min pappa. 

Haha, ja jeg tror det! :D Min må også ha polly, alt annet er bare ræl. :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...