Gjest Ennasus Skrevet 16. mai 2015 #4961 Del Skrevet 16. mai 2015 Så kick med bringebær på statoil her om dagen! Noen som har smakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Dee Skrevet 16. mai 2015 #4962 Del Skrevet 16. mai 2015 http://www.tine.no/merkevarer/piano/tips/n%C3%A5-kan-du-lage-softis-hjemme Noen som har smakt denne? Er den god? Og hvor får man kjøpt den? Noen som har sett den i Trondheim?? Vi smakte den hjemme i går, jeg likte den veldig godt, men samboeren (som er softiselskeren av oss) syntes den hadde en litt rar ettersmak. Men kommer nok til å kjøpe den igjen Vi kjøpte den på Coop Obs (ikke i Trondheim). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
daemonia Skrevet 16. mai 2015 #4963 Del Skrevet 16. mai 2015 Prøvde Grandiosa med 4 oster i går. Den var god, men kunne godt vært smak av mer enn bare Jarlsberg og Norvegia. Savnet smak av Mozarella og cheddar f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. mai 2015 #4964 Del Skrevet 16. mai 2015 Så kick med bringebær på statoil her om dagen! Noen som har smakt? Jeg har! Synes den er veldig god og frisk, men den med sitron er fortsatt favoritten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 16. mai 2015 #4965 Del Skrevet 16. mai 2015 Jeg har! Synes den er veldig god og frisk, men den med sitron er fortsatt favoritten. Er det lakris med bringebær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 16. mai 2015 #4966 Del Skrevet 16. mai 2015 Er det lakris med bringebær? Ja, med et lag bringebær i samme konsistens som lakrisen i midten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2015 #4967 Del Skrevet 16. mai 2015 Så kick med bringebær på statoil her om dagen! Noen som har smakt? Ja! Kjempegod! Anonymous poster hash: 0e4c0...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 18. mai 2015 #4968 Del Skrevet 18. mai 2015 Prøvde Ultimoo idag, Qs nye laktosefrie sjokolademelk. La ikke merke til at den var laktosefri før jeg kom hjem, men Jeg har noe nedsatt smakssans for tiden nå som jeg er syk, men jeg syntes nå den var veldig god! Er forøvrig ganske kresen på sjokomelk. Fant den på Coop Obs om noen skulle lure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2015 #4969 Del Skrevet 18. mai 2015 Prøvde Ultimoo idag, Qs nye laktosefrie sjokolademelk. La ikke merke til at den var laktosefri før jeg kom hjem, men Jeg har noe nedsatt smakssans for tiden nå som jeg er syk, men jeg syntes nå den var veldig god! Er forøvrig ganske kresen på sjokomelk. Fant den på Coop Obs om noen skulle lure Også så bra med 30% redusert sukker Anonymous poster hash: 3b230...eef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 18. mai 2015 #4970 Del Skrevet 18. mai 2015 Den nye Freia Premium med fylt kokos var fantastisk god NAM! Har allerede spist halve, og kommer nok til å spise resten og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 19. mai 2015 #4971 Del Skrevet 19. mai 2015 Fant Kims skjærgårdschips på Spar i dag- har aldri sett den før. Men den minner mistenkelig mye om good old Chips O'hoi!, min favoritt fra barndommen. Måtte raske med meg en, tenker å åpne den når ESC semifinalen begynner om en liten time Ser ut til å være et limited edition produkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 19. mai 2015 #4972 Del Skrevet 19. mai 2015 Jordbær og banan dent er veldig god! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 20. mai 2015 #4973 Del Skrevet 20. mai 2015 Fant Kims skjærgårdschips på Spar i dag- har aldri sett den før. Men den minner mistenkelig mye om good old Chips O'hoi!, min favoritt fra barndommen. Måtte raske med meg en, tenker å åpne den når ESC semifinalen begynner om en liten time Ser ut til å være et limited edition produkt. den kom i fjor sommer (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2015 #4974 Del Skrevet 20. mai 2015 den kom i fjor sommer (Y) Den må ha kommet før det, har spist den mange somrer på rad nå, det er det ultimate sommer potergullet ^^Anonymous poster hash: 75fb3...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. mai 2015 #4975 Del Skrevet 21. mai 2015 Søtpotetlompe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 23. mai 2015 #4976 Del Skrevet 23. mai 2015 De nye kjeksene fra Freia var ikke gode.. husker ikke navnet, men de med sjokoladebiter på toppen og inni. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4977 Del Skrevet 24. mai 2015 De nye kjeksene fra Freia var ikke gode.. husker ikke navnet, men de med sjokoladebiter på toppen og inni. Synes ikke noen av kjeksene til Freia er gode, jeg. De smaker plastikk. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4978 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg kjøpte en boks av mangosorbeten. Kan si den sånn at den plutselig var tom Åh, ja den var god Anonymous poster hash: 73cfe...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 24. mai 2015 #4979 Del Skrevet 24. mai 2015 Synes ikke noen av kjeksene til Freia er gode, jeg. De smaker plastikk. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Jeg har ikke smakt så mange andre kjeks fra dem.. Men syntes de "Sjokoklem" var ok. De smakte mer som kvikk lunch med litt lys sjokolade enn som kjeks da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #4980 Del Skrevet 24. mai 2015 Jeg har ikke smakt så mange andre kjeks fra dem.. Men syntes de "Sjokoklem" var ok. De smakte mer som kvikk lunch med litt lys sjokolade enn som kjeks da Ja, sjokoklem er godt. Glemte den. Tenkte heller på de av denne typen: http://www.designbasen.no/getfile.php/Bilder_Designbasen%20brukere/Bilder/Firma/Prosjekt/Freiakjeks_visual_4_family.jpg%20(640x320).jpg De er ikke noe gode:/ Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå