Edie Skrevet 8. mai 2015 #4921 Del Skrevet 8. mai 2015 Hva spises den med? Eller hvordan....Eller hva jeg skal si.Anonymous poster hash: d9d3e...742 Jeg spiste med eplebiter. Vaniljekesam spiser jeg gjerne til bær (jordbær, bringebær, blåbær) og tror den med pasjonsfrukt funker like godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twirlX Skrevet 8. mai 2015 #4922 Del Skrevet 8. mai 2015 Jeg spiser den bare som den er med skje. Eller med frukt/musli. Men tipper den er veldig god i ostekake. (Har lagd ostekake før med lime varianten og hatt pasjonsfrukt i, så tipper det blir like bra). Hvordan lager du ostekake med dem? Istedet for rømme da? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 8. mai 2015 #4923 Del Skrevet 8. mai 2015 Hansa med hint av appelsin var overraskende god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2015 #4924 Del Skrevet 8. mai 2015 Hvordan lager du ostekake med dem? Istedet for rømme da? :D Jeg brukte (lime)kesam, philadelphia smøreost og sitron gele og pisket det sammen. og bixit havrekjeks, smør og kanel som bunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 8. mai 2015 #4925 Del Skrevet 8. mai 2015 Hansa med hint av appelsin var overraskende god! Heheee Synes den var skikkelig rar..Tenker kanskje at den kan være god dersom man i utgangspunktet ikke elsker øl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. mai 2015 #4926 Del Skrevet 8. mai 2015 Smakte iste med sparkling i dag, æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. mai 2015 #4927 Del Skrevet 8. mai 2015 I dag smakte jeg en ny type Bonaqua med smak av jordbær og kiwi. Den var veldig god! Kommer nok til å kjøpe igjen Er det noen som har funnet Gjende sine Eventyrkjeks? Har lett på Rema og Kiwi uten å finne. Med eller uten kullsyre? Fant Fanta med samme smak og syntes det var kjempegod, men usunt med brus i lengden da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boblesaft Skrevet 8. mai 2015 #4928 Del Skrevet 8. mai 2015 Spiser potetgullet med Holidaysmak nå, smakte som dipen, som forventa Minner mye om sour cream & onion! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 8. mai 2015 #4929 Del Skrevet 8. mai 2015 Kvarg med sitron var god. Mild sitronsmak da, ikke så syrlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 8. mai 2015 #4930 Del Skrevet 8. mai 2015 Hva spises den med? Eller hvordan....Eller hva jeg skal si. Anonymous poster hash: d9d3e...742 lagde akkurat smoothie med pasjonskesam, banan, bringebær og jordbær og det ble og veldig god smak. Med eller uten kullsyre? Fant Fanta med samme smak og syntes det var kjempegod, men usunt med brus i lengden da Jeg syns den smakte ekstremt kunstig. Ramlosa sin er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4931 Del Skrevet 8. mai 2015 Smakte iste med sparkling i dag, æsj! Likte den jeg Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 8. mai 2015 #4932 Del Skrevet 8. mai 2015 Likte den jeg Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Haha, syns den var forferdelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2015 #4933 Del Skrevet 8. mai 2015 Vet ikke om denne er så ny, men har aldri sett den før. Fanta med drue smak. Ikke god i det hele tatt. Ble kvalm av den.Anonymous poster hash: 4f7c2...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. mai 2015 #4934 Del Skrevet 9. mai 2015 Jeg syns den smakte ekstremt kunstig. Ramlosa sin er bedre. Er ikke ramløsa alltid kullsyre? For jeg liker ikke det i vann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 9. mai 2015 #4935 Del Skrevet 9. mai 2015 Med eller uten kullsyre? Fant Fanta med samme smak og syntes det var kjempegod, men usunt med brus i lengden da Den Bonaqua - "drikken" jeg nevnte er med kyllsure. Jeg synes ikke den smakte kunstig som Pinar mener, men det er vel en smakssak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. mai 2015 #4936 Del Skrevet 9. mai 2015 Så Dream sorbet is (de som har yoghurtis) i mango og bringebær. Er de nye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4937 Del Skrevet 9. mai 2015 Hvordan lager du ostekake med dem? Istedet for rømme da? :D Istedet for kremost, vil jeg tippe. Anonymous poster hash: f8779...3f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2015 #4938 Del Skrevet 9. mai 2015 Det kan virke som den verste "Melkesjokolade med Japp"-feberen har lagt seg i butikkene. Ser at salget rundt om har roet seg betraktelig, og at det er den gode gamle Melkesjokoladen som selger best fra hylla. Sistnevnte er også 5-8kr billigere enn resten, så det har nok litt å si. Hvordan vet du dette? :oAnonymous poster hash: 5bb63...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4939 Del Skrevet 11. mai 2015 Kvarg med sitron var veldig god og Dent Oi drops med jordbær og banan Anonymous poster hash: ebce5...7ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2015 #4940 Del Skrevet 11. mai 2015 Noen som har smakt skyr med jordbær og lime? Anonymous poster hash: c6dc1...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå