Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Prøvde en av de nye salatene fra Delikat. Godt med reker, men det hjelper fint lite når det bare smaker ingefær. Den ble kastet.

Akkurat det samme skjedde hos meg. Jeg er veldig glad i alt som er av majonesblandinger, men denne var direkte vond. Rett i søpla med den. :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har smakt gode greier 1 og 3 nr 1 var mye bedre enn nr 3 den smakte rart. Å den nye iskaffen, den var mye mer kaffesmak på enn de andre. Å ikke så søt heller, så om man liker litt sterk iskaffe uten så mye søtt er den bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et lite sammendrag av noen av matnyhetene i mai. Gleder meg over å se at Yoplait 0% kommer med muesli-variant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mmm. Dream jordbæris skal jeg gi meg selv i premie etter eksamen :D Jeg elsker jorbæris og har virkelig savnet det! Er jo nesten kun i tress-is man får tak i det..

Skal smake den nye skyr og Yoplait yoghurt med musli. Håper prisen på denne ikke er for stiv.

Anonymous poster hash: db92a...8d8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Smakte den nye superchipsen nå, helt ok. Men veldig ok med dipp til!

Anonymous poster hash: c8d7a...267
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I dag måtte jeg kjøpe meg den nye karamellpuddingen til Tine (kos) - med salt mandelkrokan. Den var veldig god! Trodde ikke det var saus i den, men joda, måtte bare grave litt mer :) mmm, den mandelkrokanen var supergod, kombinasjonen salt og søtt er jo en vinner.

En innvendelse dog, skjeen i lokket var aaaaltfor kort!! Måtte trykke hele hånda nedi boksen for å få i meg resten av sausen.

Anonymous poster hash: 216e6...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg MÅ prøve båtformede tortillas! Så dem faktisk på Meny i dag, tror det må bli testing til helga :)

Båtformede??

Jeg fisket med meg den nye New Energy-sjokoladen med nøtter i dag. har ikke åpnet den enda.. sparer litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. så mye rart de kommer opp med..

Ja, og noe så rart MÅ jo prøves! :D

Fantest det ikke sånne taco skåler en gang i tiden og? Blir ikke det litt det samme?

Jo, og jeg troor kanskje at de finnes enda? Forskjellen er at de var laget av tacoskjell, og det synes jeg ikke er noe godt, mens tortillas er bedre! Jeg tror ikke at det er noen utrolig praktisk nykommer, men jeg er likevel såpass barnslig at jeg er nødt til å prøve noe så sært som formsydde lefser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det jeg tenkte og. Men de gamle er jo av tacoskjell, disse er av tortilla-lefser så vidt jeg skjønner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest crazycatlady

Yey, glutenfri grændis jo! Da ble jeg (og mange andre) endelig hørt! Sendte Mail for et års tid siden om at de burde begynne å produsere glutenfri Grandiosa. Ikke at grændis er så fryktelig godt, men er man sent hjemme og grisesulten og må ha noe raskt er det godt. Liker at Toro har kommet med glutenfri lasagne og. Liker absolutt denne utviklingen! :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et lite sammendrag av noen av matnyhetene i mai. Gleder meg over å se at Yoplait 0% kommer med muesli-variant :)

Samme her! Nå har jeg med meg en eske med musli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne her var helt grei

10299651_1436148209966319_1583143121_a.j

Smaken minte meg om noe. Litt usikker på hva, men muligens sånne energibarer i gjennomsiktig papir med grønn eller lilla print på. ANer ikke hva de heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...