AnonymBruker Skrevet 6. april 2014 #3101 Del Skrevet 6. april 2014 Kjøpte idag noen nye "rundstykker" fra Hatting - müslistykker med rosiner og tranebær! (Finner ikke noen bilde...) Ser gode ut, gleder meg til å prøve dem! Anonymous poster hash: 2c7f3...6ef Hvordan var de? Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 8. april 2014 #3102 Del Skrevet 8. april 2014 Smakte rock en rull idag, den var fantastisk! Ganske lik krokanrull i konsistens, bare med salt lakris i stedet for krokan. Nammenam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 9. april 2014 #3103 Del Skrevet 9. april 2014 Er det noen som har smakt den nye osten som heter Perle? Den skal visstnok være luftigere pga mange små hull. Jeg smakte den og synes bare den smakte tørt, og langt i fra luftig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. april 2014 #3104 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg fikk den smørbare cheddar-osten i posten i går. Den var helt grei, litt sterk til å ha på brødskiven, men passer nok på de andre bruksområdene som er nevnt på pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 9. april 2014 #3105 Del Skrevet 9. april 2014 Smakte rock en rull idag, den var fantastisk! Ganske lik krokanrull i konsistens, bare med salt lakris i stedet for krokan. Nammenam! Hvor fant du den?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 9. april 2014 #3106 Del Skrevet 9. april 2014 Idag har jeg kjøpt noe jeg aldri kjøper. Is! Smakte den sitron dream isen, siden den er på tilbud. Og den var kjempe god! Akkurat passe kremete og frisk, med passe mengde sitron smak. Den greske vanilje yoghurten til Synnøve syns jeg desverre ikke var god, merkelig nok siden jeg er glad i både vanilje, og greske yoghurter til vanlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 9. april 2014 #3107 Del Skrevet 9. april 2014 Idag har jeg kjøpt noe jeg aldri kjøper. Is! Smakte den sitron dream isen, siden den er på tilbud. Og den var kjempe god! Akkurat passe kremete og frisk, med passe mengde sitron smak. Den greske vanilje yoghurten til Synnøve syns jeg desverre ikke var god, merkelig nok siden jeg er glad i både vanilje, og greske yoghurter til vanlig. Enig med deg ang. den greske yoghurten. Jeg synes den smarte rart, uten at jeg kan utdype på det. Kunstig smak kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. april 2014 #3108 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg fikk den smørbare cheddar-osten i posten i går. Den var helt grei, litt sterk til å ha på brødskiven, men passer nok på de andre bruksområdene som er nevnt på pakken. Jeg synes den er god på skive. Har også smakt den sveitserosten tror jeg det var. Den var god den og. Smakte litt mindre enn den cheddaren. Men det holder med en liten skive eller halv skive om gangen. Det er litt mye smak i de der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 9. april 2014 #3109 Del Skrevet 9. april 2014 Idag har jeg kjøpt noe jeg aldri kjøper. Is! Smakte den sitron dream isen, siden den er på tilbud. Og den var kjempe god! Akkurat passe kremete og frisk, med passe mengde sitron smak. Den greske vanilje yoghurten til Synnøve syns jeg desverre ikke var god, merkelig nok siden jeg er glad i både vanilje, og greske yoghurter til vanlig. Haha, jeg liker ingen andre vaniljeyoghurter enn den greske fra Synnøve :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2014 #3110 Del Skrevet 9. april 2014 Haha, jeg liker ingen andre vaniljeyoghurter enn den greske fra Synnøve :D Synest den er helt fantastisk god! :DAnonymous poster hash: 65f7e...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 9. april 2014 #3111 Del Skrevet 9. april 2014 Er det noen som har smakt den nye osten som heter Perle? Den skal visstnok være luftigere pga mange små hull. Jeg smakte den og synes bare den smakte tørt, og langt i fra luftig! Enig. Tørt og kjipt. Og hvorfor var den så hard? Og smakløs? Tipper den forsvinner fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. april 2014 #3112 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg synes Perle var kjempegod jeg. Liker ikke vanlig gulost fra Synnøve, men har vel allerede spist opp tre-fire av de store Perlepakningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. april 2014 #3113 Del Skrevet 10. april 2014 Hvor fant du den?? Fant den på Statoil. De fleste statoiler har visst fått den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 10. april 2014 #3114 Del Skrevet 10. april 2014 Fant den på Statoil. De fleste statoiler har visst fått den Da må jeg ta meg en tur! Shell hadde ikke fått, dustene... Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 10. april 2014 #3115 Del Skrevet 10. april 2014 Da må jeg ta meg en tur! Shell hadde ikke fått, dustene... Takk Bare hyggelig! Håper du finner. De hadde den på en bitteliten Statoil i middle of nowhere, så når de hadde den bør de fleste andre også ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 10. april 2014 #3116 Del Skrevet 10. april 2014 Bare hyggelig! Håper du finner. De hadde den på en bitteliten Statoil i middle of nowhere, så når de hadde den bør de fleste andre også ha den. Da satser jeg på å finne den på min Statoil i bittelillebyen min når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 11. april 2014 #3117 Del Skrevet 11. april 2014 Er det noen som har smakt den nye osten som heter Perle? Den skal visstnok være luftigere pga mange små hull. Jeg smakte den og synes bare den smakte tørt, og langt i fra luftig! Veldig enig, den var ikke noe særlig. Hatting crossainter derimot! De var nesten litt for gode Er ikke 100% sikre på at de er nye akkurat nå, men jeg tror det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2014 #3118 Del Skrevet 11. april 2014 Jeg fikk den smørbare cheddar-osten i posten i går. Den var helt grei, litt sterk til å ha på brødskiven, men passer nok på de andre bruksområdene som er nevnt på pakken. Tror du at kanskje andre hadde likt den på skive? Eller er den bare for sterk? Anonymous poster hash: 062c3...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 11. april 2014 #3119 Del Skrevet 11. april 2014 Tror du at kanskje andre hadde likt den på skive? Eller er den bare for sterk? Anonymous poster hash: 062c3...9ea Det kommer an på hvilke oster de liker, jeg foretrekker milde oster, som Norvegia og Brie, men også cheddar på hamburger. Men liker man et hakk sterkere oster, så er det ingenting i veien med å prøve. Et av forslagene var dip, og jeg tror nok det kanskje er bedre bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 11. april 2014 #3120 Del Skrevet 11. april 2014 Tror du at kanskje andre hadde likt den på skive? Eller er den bare for sterk? Anonymous poster hash: 062c3...9ea Jeg skrev jo rett etterpå at jeg likte den på skive Jeg liker sterke oster da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå