kaprifolen Skrevet 18. mars 2014 #3041 Del Skrevet 18. mars 2014 Smakte nettopp philadelphia med sweet chili! Var ekstremt skeptisk, men den var faktisk GOD. Kjøpes nok på nytt når denne er tom. Ser for meg at det ikke blir noe salgssuksess fordi folk ikke kjøper den in the first place, egentlig. Håper den ikke går ut av produksjon på leeenge. Denne har vært i butikken hvertfall et års tid... om ikke det nærmer seg to. Så det lover godt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 18. mars 2014 #3042 Del Skrevet 18. mars 2014 Den har vært et års tid allerede. Jeg har kjøpt flere av den det siste året hvertfall. Kan anbefale å bruke som dip til grønnsaker også! Nam! åj såpass jeg er litt treig ser jeg. Takk for tips :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 18. mars 2014 #3043 Del Skrevet 18. mars 2014 Denne har vært i butikken hvertfall et års tid... om ikke det nærmer seg to. Så det lover godt! hehe, er vist litt treig jeg :D står enda nyhet på pakninga.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 19. mars 2014 #3044 Del Skrevet 19. mars 2014 Sørlandschips med bacon og honning var ikke god. Altfor salt, og en litt merkelig smak på den egentlig. Den med eple var helt grei. Var ikke noe wow, men litt frisk og annerledes. Smakte rett og slett et hint av eplejuice. Tror ikke det blir gjenkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3045 Del Skrevet 19. mars 2014 Jeg ble skuffa over den nye Yoplait Perle de Lait. Kjøpte den med kokos,men synes kokossmaken var alt for svak. Men det var kanskje greit med tanke på prisen. Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3046 Del Skrevet 20. mars 2014 Sørlandschips med bacon og honning var ikke god. Altfor salt, og en litt merkelig smak på den egentlig. Den med eple var helt grei. Var ikke noe wow, men litt frisk og annerledes. Smakte rett og slett et hint av eplejuice. Tror ikke det blir gjenkjøp. Jo mer jeg tenker på den med salt og eple, jo mer blir jeg overbevist om at den passer til ost og vinkveld. LItt rødvin, (blå)muggost og det potetgullet. Anonymous poster hash: c8d7a...267 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mars 2014 #3047 Del Skrevet 20. mars 2014 Omsider fått smakt Grandiosa Helmax med slami og skinke. Den var veldig god synes jeg. 100 ganger bedre enn vanlig grandis. Bittelitt spicy og sprø ostebunn. Det gjorde seg Jeg kommer nok til å kjøpe den igjen. Hvis jeg finne den i igjen, siden mine lokalbutikker ikke har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3048 Del Skrevet 20. mars 2014 ^Du burde heller teste den med pepperbiff. Den er mye bedre enn skinke og salami. Anonymous poster hash: ed562...cf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 20. mars 2014 #3049 Del Skrevet 20. mars 2014 Den så jeg ikke, så da får jeg teste den neste gang hvis jeg finner den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 20. mars 2014 #3050 Del Skrevet 20. mars 2014 Jeg har testet pistasj-isen fra Hennig-Olsen i dag. Den var ganske god, salte(?) hakkede nøtter på toppen og sjokoladekjeks i kremmerhuset. Kommer nok til å kjøpe den flere ganger, jeg likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3051 Del Skrevet 20. mars 2014 Nå har jeg smakt Polly-sjokoladen. Den var veldig god!! Usikker på hvordan den er å spise mye av, fordi jeg fikk bare smakt den hos en venn og tok bare to ruter. Tror nok jeg blir å kjøpe den til lørdagsgodt ja Anonymous poster hash: db92a...8d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3052 Del Skrevet 20. mars 2014 Nå har jeg smakt Polly-sjokoladen. Den var veldig god!! Usikker på hvordan den er å spise mye av, fordi jeg fikk bare smakt den hos en venn og tok bare to ruter. Tror nok jeg blir å kjøpe den til lørdagsgodt ja Anonymous poster hash: db92a...8d8 Det går helt greit å spise mye av den Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eske Skrevet 20. mars 2014 #3053 Del Skrevet 20. mars 2014 Det går helt greit å spise mye av den Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Jepp! HELT greit. Litt for greit, faktisk... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3054 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner ikke hvorfor alle her inne synes den Polly-sjokoladen er såå god. Den var jo ikke det? Den var skikkelig kjedelig. Ble skuffa, jeg. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #3055 Del Skrevet 20. mars 2014 Skjønner ikke hvorfor alle her inne synes den Polly-sjokoladen er såå god. Den var jo ikke det? Den var skikkelig kjedelig. Ble skuffa, jeg. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 vel, folk liker forskjellige ting. Anonymous poster hash: 73cfe...f0f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreamcatcher Skrevet 21. mars 2014 #3056 Del Skrevet 21. mars 2014 noen som har sett lillipop minis enda? 6 små lollipop i pose i småisdisken? har ikke funnet den enda:-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 23. mars 2014 #3057 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som har smakt denne? Er litt usikker på om jeg skulle prøve eller la være. Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3058 Del Skrevet 23. mars 2014 Noen som har smakt denne? Er litt usikker på om jeg skulle prøve eller la være. Hehe Gyrosen er veldig god, men kebaben var helt grusom! Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2014 #3059 Del Skrevet 23. mars 2014 Skjønner ikke hvorfor alle her inne synes den Polly-sjokoladen er såå god. Den var jo ikke det? Den var skikkelig kjedelig. Ble skuffa, jeg. Kommer ikke til å kjøpe igjen. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Vi er alle ulike. Jeg kan ikke fatte oppstyret rundt orea plata fra freia,men elsker denne polly med peanøtter Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 23. mars 2014 #3060 Del Skrevet 23. mars 2014 Endelig smakt Polly sjokoladen og den levde opp til forventningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå