AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3021 Del Skrevet 12. mars 2014 ^Nei, de er ikke frosne. Anonymous poster hash: ed562...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chien Skrevet 12. mars 2014 #3022 Del Skrevet 12. mars 2014 Er dette fersk fisk, eller frossen? Fersk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 12. mars 2014 #3023 Del Skrevet 12. mars 2014 (Vet ikke om denne er ny, men). Prøvde idag denne salsaen fra The Flying Culinary Circus (hos Meny), og den synes jeg var overraskende god! Smakte som hjemmelaget. Mye smak, og akkurat passe sterk. Blir nok å kjøpe igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2014 #3024 Del Skrevet 12. mars 2014 Freia med Oreo var en stor skuff,men Polly med peanøtt fra Nidar derimot skuffa ikke. Koser meg med den as we speak Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. mars 2014 #3025 Del Skrevet 12. mars 2014 Smakte den nye sitronisen som har kommet, den var kjempegod! Namme nam! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pysa Skrevet 12. mars 2014 #3026 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er det vel ikke! Hennig-Olsen har også krone-is. Mye bedre enn Diplom-Is sin er den også. Her er pistasjvarianten. Ser ut som om den bare kommer i multi-pack, og det er jo litt dumt hvis den, mot formodning, ikke er god. Ånei! Svarte, nå blir jeg enda tjukkere!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
challenger Skrevet 12. mars 2014 #3027 Del Skrevet 12. mars 2014 Åh, den sitronyoghurten fra Yoplait var kjempegod! Smakte som sitronfromasj. Synd den er så dyr.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 12. mars 2014 #3028 Del Skrevet 12. mars 2014 Den har jeg ikke sett...og like bra kan det være, jeg har ikke godt av så mye is! Edit: den er fremdeles i sortimentet! Pistasj-is med sjokoladebiter. Edit nr: er ikke rart jeg ikke har "sett" den, jeg spiser ikke diplom-is. Men ikke i butikkene... ihvertfall ikke i Bodø:/ Joda! Joker i Bodø har den Pistasj-isen med sjokoladebiter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #3029 Del Skrevet 12. mars 2014 Joda! Joker i Bodø har den Pistasj-isen med sjokoladebiter ALLE butikker i Norgesgruppen har den. I Bodø vil det si Eurospar,Kiwi og Joker+ at ICA i glasshuset har både Hennig Olsen og Diplom Is. Så ikke forvent den hos Coop og Rema siden de har Diplom Is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 12. mars 2014 #3030 Del Skrevet 12. mars 2014 ALLE butikker i Norgesgruppen har den. I Bodø vil det si Eurospar,Kiwi og Joker+ at ICA i glasshuset har både Hennig Olsen og Diplom Is. Så ikke forvent den hos Coop og Rema siden de har Diplom Is Det kan godt hende, jeg bare la merke til den da jeg var innom Joker før i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. mars 2014 #3031 Del Skrevet 12. mars 2014 Det kan godt hende, jeg bare la merke til den da jeg var innom Joker før i dag Kjøpte en på Joker i Vestbyen igår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 13. mars 2014 #3032 Del Skrevet 13. mars 2014 Flere som har prøvd Synnøve Finden sin greske yoghurt med vanilje? Kan virkelig anbefales! Gikk akkurat innkjøp av fem stykker, fikk en intens angst for å gå tom Synd de er litt dyre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbiten. Skrevet 14. mars 2014 #3033 Del Skrevet 14. mars 2014 Flere som har prøvd Synnøve Finden sin greske yoghurt med vanilje? Kan virkelig anbefales! Gikk akkurat innkjøp av fem stykker, fikk en intens angst for å gå tom Synd de er litt dyre. Har nettopp oppdaget dem! Den lille er helt fantastisk - sitter med en nå !! Og ser for meg at den i stort beger er god til for eksempel fruktsalat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 14. mars 2014 #3034 Del Skrevet 14. mars 2014 Sørlandschips med eple-salt, og den med honning-bacon var nyyydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 14. mars 2014 #3035 Del Skrevet 14. mars 2014 Nye Biola (i hvert fall den gule) observert på Kiwi munkegata i Trondheim! Fikk smakt en vaffel med den tubebrunosten, tror ikke den blir kjøpt inn, men helt ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3036 Del Skrevet 14. mars 2014 Spiste nettopp en Tine 14 Gresk yoghurt med bringebær og granateple. Jeg syns den var veldig god, mye bedre enn go morgen gresk naturell som jeg har spist i lang stund Anonymous poster hash: cb911...68f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2014 #3037 Del Skrevet 14. mars 2014 Jeg synes røffe- rifler potetgullet var veldig godt, spesielt den med grillet ost og løk. Mye smak og tykke flak som faktisk gir noe å tygge på. vanlig potetgull er jeg ikke så glad i da jeg føler de er gjennomtrukket av olje og fort blir myke i munnen, de føles så "fettete ut". Anonymous poster hash: fc1d8...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. mars 2014 #3038 Del Skrevet 14. mars 2014 Tine får mye slakt for den nye brunosten på tube for tiden: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumfi Skrevet 18. mars 2014 #3039 Del Skrevet 18. mars 2014 Smakte nettopp philadelphia med sweet chili! Var ekstremt skeptisk, men den var faktisk GOD. Kjøpes nok på nytt når denne er tom. Ser for meg at det ikke blir noe salgssuksess fordi folk ikke kjøper den in the first place, egentlig. Håper den ikke går ut av produksjon på leeenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 18. mars 2014 #3040 Del Skrevet 18. mars 2014 Smakte nettopp philadelphia med sweet chili! Var ekstremt skeptisk, men den var faktisk GOD. Kjøpes nok på nytt når denne er tom. Ser for meg at det ikke blir noe salgssuksess fordi folk ikke kjøper den in the first place, egentlig. Håper den ikke går ut av produksjon på leeenge. Den har vært et års tid allerede. Jeg har kjøpt flere av den det siste året hvertfall. Kan anbefale å bruke som dip til grønnsaker også! Nam! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå