Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Emera

Den var god nok, men jeg fikk litt følelsen av å ha pastasaus på brødskiven. Tror egentlig jeg vil holde meg til originalen. :)

Nå har jeg smakt den nye makrell i tomaten, den med tomat og basilikum! Den var god, men det smakte på en måte pastasaus. Konsistensen på selve fisken var også litt annerledes enn i den vanlige.. Så originalen er fortsatt favoritten, men den var ikke så verst denne heller :)

Vi er så til de grader enige, som du ser. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det at det er en god del mer sukker i denne enn i originalen?

Anonymous poster hash: 1289d...3c6

Jeg sjekket nå, og det var visst ikke så stor forskjell. 0,7 % i originalen og 0,8 % i den nye. Men den nye inneholder kun 60 % makrellfilet, mens den vanlige har 70 %.

Vi er så til de grader enige, som du ser. ;)

Hehe, ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat et nytt produkt, men jeg elsker at Rema1000 har fått inn disse små-pakningene med fiskefilèter. Det er jo perfekt for oss som lager middag til bare èn eller to personer ofte :) Spiste ørreten i dag, og den var jo kjempegod!

"2 for 50 kr"

Endret av Chien
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så kroneis med pistasj på meny her om dagen. Noen som har smakt? Tror ikke jeg har spist pistasjis siden sent åttitall. :P

Anonymous poster hash: 1975f...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor kan jeg få kjøpt Hellstrøm sine ferdigretter i Trondheim? :)

Har sett et par av de på Mega ved siden av Voll Studentby i hvert fall:)

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Så kroneis med pistasj på meny her om dagen. Noen som har smakt? Tror ikke jeg har spist pistasjis siden sent åttitall. :P

Det er ikke mange år siden de solgte det da.Men de sluttet å selge det:( favorittkroneisen min.

Men det er jo diplom-is som har kroneis, men fant ikke noe om pistasjis på deres nettsider:/??

Var det den standard kroneisen du så?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^Never mind.. fant på Hennig Olsen sine sider! YES:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mange år siden de solgte det da.Men de sluttet å selge det:( favorittkroneisen min.

Men det er jo diplom-is som har kroneis, men fant ikke noe om pistasjis på deres nettsider:/??

Var det den standard kroneisen du så?

Det er det vel ikke! Hennig-Olsen har også krone-is. Mye bedre enn Diplom-Is sin er den også. :)

Her er pistasjvarianten. Ser ut som om den bare kommer i multi-pack, og det er jo litt dumt hvis den, mot formodning, ikke er god.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har de hatt i mange år :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig god :laugh: Farlig god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har de hatt i mange år :P

Hennig-Olsen sin har vært borte fra markedet i ganske mange år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hennig-Olsen sin har vært borte fra markedet i ganske mange år!

Åja, har ikke lagt merke til at den har vært borte. Men den kan da ikke ha vært borte i mange år, er da ikke så veldig lenge siden jeg spiste den? :klo: Mulig det var et annet merke da, kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, har ikke lagt merke til at den har vært borte. Men den kan da ikke ha vært borte i mange år, er da ikke så veldig lenge siden jeg spiste den? :klo: Mulig det var et annet merke da, kanskje..

Kanskje?

Den har vært å få i boks med sjokoladebiter i, men jeg husker isen i krone-isen som mye bedre... Er egenlig litt glad for at jeg ikke gikk på Meny i dag. Men, i morgen er jo en ny mulighet og jeg er lett å friste! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje?

Den har vært å få i boks med sjokoladebiter i, men jeg husker isen i krone-isen som mye bedre... Er egenlig litt glad for at jeg ikke gikk på Meny i dag. Men, i morgen er jo en ny mulighet og jeg er lett å friste! :ler:

Den boksen var himmelen... Nå selger de jo kun den ''favorittis'' med halve siden sjokolade og andre siden pistasj.. ikke blandet:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boksen var himmelen... Nå selger de jo kun den ''favorittis'' med halve siden sjokolade og andre siden pistasj.. ikke blandet:(

Den har jeg ikke sett...og like bra kan det være, jeg har ikke godt av så mye is! :bond:

Edit: den er fremdeles i sortimentet! Pistasj-is med sjokoladebiter.

Edit nr: er ikke rart jeg ikke har "sett" den, jeg spiser ikke diplom-is.

Endret av Brunhilde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har jeg ikke sett...og like bra kan det være, jeg har ikke godt av så mye is! :bond:

Edit: den er fremdeles i sortimentet! Pistasj-is med sjokoladebiter.

Edit nr: er ikke rart jeg ikke har "sett" den, jeg spiser ikke diplom-is.

Men ikke i butikkene... ihvertfall ikke i Bodø:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ikke i butikkene... ihvertfall ikke i Bodø:/

Kiwi,Eurospar,Joker og ICA har Hennig Olsen. Er diplom is som har den med 2 typer Endret av Vex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat et nytt produkt, men jeg elsker at Rema1000 har fått inn disse små-pakningene med fiskefilèter. Det er jo perfekt for oss som lager middag til bare èn eller to personer ofte :) Spiste ørreten i dag, og den var jo kjempegod!

"2 for 50 kr"

Er dette fersk fisk, eller frossen?

Ser noen snakker om nye ferdigretter fra Hellstrøm, er de frosne? Tenkte jeg skulle se etter det i butikken, lyst til å smake...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...