Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har jo fysio som legger merke til og kommenterer sånt - Jeg ser du jobber for det i dag... Ikke at jeg ikke pleier å merke forskjellen selv også :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midtuke og vintersolverv. Endelig går det mot lysere tider igjen, sakte men sikkert. 
Mistenker at hormoner kanskje har litt selskap av mørketid, for det svinger godt om dagen. God stemning på jobb i går, sliten fuggel i går ettermiddag (ref lite å gi på trening), og nedstemt og "flat" fuggel i kveldinga. Og dårlig søvn i natt. Men det er ny dag! Og treningstøyet står klart i bilen. Satser på å ordne et par kjappe ærend i byen etter jobb, og så rett på trening. Men først er det noen timer på jobb som må gjennomføres. 

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Arbeidsdagen gikk relativt greit i går og jeg fikk ordnet ett av to ærend etter jobb. Så ble det treningssenteret og en altfor lang økt i forhold til overskudd og energi. Men jeg var der, jeg svettet og jeg fullførte. Ikke med stil, men litt trening er bedre enn ingen trening. Og skikkelig sliten etterpå. Sånn skikkelig møre bein, helt gåen. Jaja, nå er det litt treningsferie, og så får jeg heller legge inn en rusletur eller tre i løpet av jula. Ingen store fysiske utskeielser planlagt. 

Burde vært mer effektiv etter treninga i går, men det ble som det ble. Fikk gjort litt, og så får jeg ta resten i ettermiddag. Gjenstår litt pakking og smårydding, men det skal gå greit. Blir bortekontor i morgen (låner kontorplass hos mine foreldre), så satser på å få roet ned litt fra i kveld. 

Men først må det presteres litt! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God lille julaften! :kaffekopp:

Bortekontoret er inntatt og en rolig morgen har gjort godt for kropp og sjel. Nå våkner huset til liv og jeg har fått unna litt epost og små henvendelser. Krysser fingrene for en rolig arbeidsdag, så landingen inn mot julaften kan fortsette. 

Hadde nesten glemt hvor vakkert det kan være ute når det gryr av dag (snø, frost, mørk himmel som sakte glir mot lyseblå med hint av gult i horisonten), og har hatt en time i mørke, stillhet og ensomhet som har vært balsam for sjelen. :strix: Nå har julelysene kommet på inne, men fremdeles sitter jeg i halvmørket og tar inn stemningen. Deilig! 

Benytter også sjansen til å ønske alle sammen en riktig fin og fredelig jul! :tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens jungelord: 
Den som :strikker: spiser ikke (like mye) :sjokolade:

:fnise:

En fin julefeiring er vel gjennomført og fuggel´n er trygt hjemme i eget reir igjen. Deilig med en asosial dag i eget selskap etter noen sosiale dager med familie. I morgen er planen hjemmekontor, og så blir det vel en tur ut i samfunnet igjen. 

Ute bøtter regnet ned, inne er det fyr på peisen, stearinlys (må jo brenne opp de som står i adventsstaken - nå gjenstår kun det siste), strikketøy i fanget og sjakk på tv. Finfin mandag! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt garn og strikkepinne jeg og, men ikke fått strikket en eneste maske enda. Har et håp om at det blir mer :strikker: og mindre :sjokolade: neste år her… :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (3 timer siden):

Kan du ikke multitaske? :ler: 

Jo, men... Når fingrene er opptatt med strikking så går ikke hånda like ofte til skåla på bordet. :sjenert:

Ludvig får endelig sove innerst, og jeg har endelig fått julas dose med Flåklypa. Verdens beste film! :strix: Har sikkert sett den 300 ganger, men blir seriøst aldri lei. Bare godfølelse og nostalgi i hopetall. ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ramla inn på Fire Bryllup og en Gravferd her, så får vi se om det blir hele filmen eller deler...

Du sier noe, ikke sett hele Love Actually jeg heller i jula...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (8 minutter siden):

Ramla inn på Fire Bryllup og en Gravferd her, så får vi se om det blir hele filmen eller deler...

Du sier noe, ikke sett hele Love Actually jeg heller i jula...

Ung Hugh Grant  eller en litt mer moden Hugh Grant - det er spørsmålet... :fnise: 

Sauen Shaun skrev (6 minutter siden):

Her går det Jurasic park nå… Grøss og gru…

Den har jeg faktisk aldri sett - og har heller ingen planer om å gjøre noe med det...

-Den tema-musikken til Love Actually er i grunnen ganske fin, tenker jeg - og kommer på at jeg faktisk  har soundtracket på cd (i tillegg til filmen på dvd - jeg er jo egentlig ikke avhengig av at den går på tv...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Fyr på peisen og hjemmekontor, gjorde godt i dag kjenner jeg. Litt uggen i magen (småkvalm), men satser på det gir seg kjapt. Planen er kontoret i morgen og torsdag, og så hjemmekontor igjen fredag. Tror det er lurt for kroppen med litt rolige dager der det er mulig, så er det kanskje litt mer å gå på inn i det nye året. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Kontordag nummer to denne uken, og det er i grunn overraskende mange tilstede. Tynnes nok litt i morgen når vi er et par som skal ha hjemmekontor (og noen kanskje tar fri?), men neste uke er det jo fullt trøkk igjen. Så nytes det som nytes kan denne uka! 

Skulle hatt besøk i ettermiddag, men gjestene har blitt syke, så er blir det stille og rolig (og :strikker:). Forberede litt til helgen, og ellers slappe av tenker jeg. Fikk gjort litt i går siden jeg trodde det ble besøk i dag, så ganske godt i rute. 

Spørsmålet er om jeg skal svinge kjapt innom byen på vei hjem i ettermiddag for å se om de har ansiktskremen min. Jeg var innom en hudpleier i går, men de hadde sluttet å føre merket :sjokkert: Jeg orker ikke tanken på at den går ut for jeg er SÅ fornøyd! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting man faktisk bruker,  burde ikke ha lov til å gå ut... Jeg  fikk gavesett fra Ritualstil jul og  lurer på om det  verdt bryet å prøve å få byttet det - forbruket mitt av sånne ting er så lavt. Jeg er over 40 og fortsatt usikker på hva jeg egentlig skal bruke dusjolje til... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...