Roadrunner Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #18581 Del Skrevet 20. desember 2022 Ble en tung og seig økt et stykke fra maks innsats, men jeg har trent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. desember 2022 #18582 Del Skrevet 20. desember 2022 Man skal tilpasse til dagsform - maks innsats kan jo være ganske variabelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 20. desember 2022 Forfatter #18583 Del Skrevet 20. desember 2022 Så sant, dette var nok maks innsats i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. desember 2022 #18584 Del Skrevet 20. desember 2022 Jeg har jo fysio som legger merke til og kommenterer sånt - Jeg ser du jobber for det i dag... Ikke at jeg ikke pleier å merke forskjellen selv også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 21. desember 2022 Forfatter #18585 Del Skrevet 21. desember 2022 Midtuke og vintersolverv. Endelig går det mot lysere tider igjen, sakte men sikkert. Mistenker at hormoner kanskje har litt selskap av mørketid, for det svinger godt om dagen. God stemning på jobb i går, sliten fuggel i går ettermiddag (ref lite å gi på trening), og nedstemt og "flat" fuggel i kveldinga. Og dårlig søvn i natt. Men det er ny dag! Og treningstøyet står klart i bilen. Satser på å ordne et par kjappe ærend i byen etter jobb, og så rett på trening. Men først er det noen timer på jobb som må gjennomføres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 22. desember 2022 Forfatter #18586 Del Skrevet 22. desember 2022 Arbeidsdagen gikk relativt greit i går og jeg fikk ordnet ett av to ærend etter jobb. Så ble det treningssenteret og en altfor lang økt i forhold til overskudd og energi. Men jeg var der, jeg svettet og jeg fullførte. Ikke med stil, men litt trening er bedre enn ingen trening. Og skikkelig sliten etterpå. Sånn skikkelig møre bein, helt gåen. Jaja, nå er det litt treningsferie, og så får jeg heller legge inn en rusletur eller tre i løpet av jula. Ingen store fysiske utskeielser planlagt. Burde vært mer effektiv etter treninga i går, men det ble som det ble. Fikk gjort litt, og så får jeg ta resten i ettermiddag. Gjenstår litt pakking og smårydding, men det skal gå greit. Blir bortekontor i morgen (låner kontorplass hos mine foreldre), så satser på å få roet ned litt fra i kveld. Men først må det presteres litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 23. desember 2022 Forfatter #18587 Del Skrevet 23. desember 2022 God lille julaften! Bortekontoret er inntatt og en rolig morgen har gjort godt for kropp og sjel. Nå våkner huset til liv og jeg har fått unna litt epost og små henvendelser. Krysser fingrene for en rolig arbeidsdag, så landingen inn mot julaften kan fortsette. Hadde nesten glemt hvor vakkert det kan være ute når det gryr av dag (snø, frost, mørk himmel som sakte glir mot lyseblå med hint av gult i horisonten), og har hatt en time i mørke, stillhet og ensomhet som har vært balsam for sjelen. Nå har julelysene kommet på inne, men fremdeles sitter jeg i halvmørket og tar inn stemningen. Deilig! Benytter også sjansen til å ønske alle sammen en riktig fin og fredelig jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. desember 2022 Forfatter #18588 Del Skrevet 26. desember 2022 Dagens jungelord: Den som spiser ikke (like mye) En fin julefeiring er vel gjennomført og fuggel´n er trygt hjemme i eget reir igjen. Deilig med en asosial dag i eget selskap etter noen sosiale dager med familie. I morgen er planen hjemmekontor, og så blir det vel en tur ut i samfunnet igjen. Ute bøtter regnet ned, inne er det fyr på peisen, stearinlys (må jo brenne opp de som står i adventsstaken - nå gjenstår kun det siste), strikketøy i fanget og sjakk på tv. Finfin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. desember 2022 #18589 Del Skrevet 26. desember 2022 Kan du ikke multitaske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. desember 2022 #18590 Del Skrevet 26. desember 2022 Har kjøpt garn og strikkepinne jeg og, men ikke fått strikket en eneste maske enda. Har et håp om at det blir mer og mindre neste år her… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. desember 2022 Forfatter #18591 Del Skrevet 26. desember 2022 Daria skrev (3 timer siden): Kan du ikke multitaske? Jo, men... Når fingrene er opptatt med strikking så går ikke hånda like ofte til skåla på bordet. Ludvig får endelig sove innerst, og jeg har endelig fått julas dose med Flåklypa. Verdens beste film! Har sikkert sett den 300 ganger, men blir seriøst aldri lei. Bare godfølelse og nostalgi i hopetall. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. desember 2022 #18592 Del Skrevet 26. desember 2022 Nydeligste filmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. desember 2022 #18593 Del Skrevet 26. desember 2022 Den er det lenge siden jeg har sett - her er jeg på årets første hele runde med Love Actually... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 26. desember 2022 Forfatter #18594 Del Skrevet 26. desember 2022 Ramla inn på Fire Bryllup og en Gravferd her, så får vi se om det blir hele filmen eller deler... Du sier noe, ikke sett hele Love Actually jeg heller i jula... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. desember 2022 #18595 Del Skrevet 26. desember 2022 Her går det Jurasic park nå… Grøss og gru… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 26. desember 2022 #18596 Del Skrevet 26. desember 2022 Roadrunner skrev (8 minutter siden): Ramla inn på Fire Bryllup og en Gravferd her, så får vi se om det blir hele filmen eller deler... Du sier noe, ikke sett hele Love Actually jeg heller i jula... Ung Hugh Grant eller en litt mer moden Hugh Grant - det er spørsmålet... Sauen Shaun skrev (6 minutter siden): Her går det Jurasic park nå… Grøss og gru… Den har jeg faktisk aldri sett - og har heller ingen planer om å gjøre noe med det... -Den tema-musikken til Love Actually er i grunnen ganske fin, tenker jeg - og kommer på at jeg faktisk har soundtracket på cd (i tillegg til filmen på dvd - jeg er jo egentlig ikke avhengig av at den går på tv...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 26. desember 2022 #18597 Del Skrevet 26. desember 2022 Er ikke jeg som har valgt film her altså. Jeg sitter med ryggen til TV og skriver med dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 27. desember 2022 Forfatter #18598 Del Skrevet 27. desember 2022 Fyr på peisen og hjemmekontor, gjorde godt i dag kjenner jeg. Litt uggen i magen (småkvalm), men satser på det gir seg kjapt. Planen er kontoret i morgen og torsdag, og så hjemmekontor igjen fredag. Tror det er lurt for kroppen med litt rolige dager der det er mulig, så er det kanskje litt mer å gå på inn i det nye året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 29. desember 2022 Forfatter #18599 Del Skrevet 29. desember 2022 Kontordag nummer to denne uken, og det er i grunn overraskende mange tilstede. Tynnes nok litt i morgen når vi er et par som skal ha hjemmekontor (og noen kanskje tar fri?), men neste uke er det jo fullt trøkk igjen. Så nytes det som nytes kan denne uka! Skulle hatt besøk i ettermiddag, men gjestene har blitt syke, så er blir det stille og rolig (og ). Forberede litt til helgen, og ellers slappe av tenker jeg. Fikk gjort litt i går siden jeg trodde det ble besøk i dag, så ganske godt i rute. Spørsmålet er om jeg skal svinge kjapt innom byen på vei hjem i ettermiddag for å se om de har ansiktskremen min. Jeg var innom en hudpleier i går, men de hadde sluttet å føre merket Jeg orker ikke tanken på at den går ut for jeg er SÅ fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. desember 2022 #18600 Del Skrevet 29. desember 2022 Ting man faktisk bruker, burde ikke ha lov til å gå ut... Jeg fikk gavesett fra Ritualstil jul og lurer på om det verdt bryet å prøve å få byttet det - forbruket mitt av sånne ting er så lavt. Jeg er over 40 og fortsatt usikker på hva jeg egentlig skal bruke dusjolje til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå