Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Tusen takk! 

Blir hjemme i morgen også - feberen er litt høyere enn i går kveld (fremdeles ikke veldig høy, men nok til at den merkes). Så nå tror jeg det blir to paracet til kvelds og håp om ei bedre natt. 

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Formen er i pledd og sofa-kategorien. Ganske lunt topplokket i går kveld, og ganske klam og urolig natt. Men det er heldigvis ikke veldig masete på jobb, så jeg henger med og gjør det jeg bør/må, og slapper godt av innimellom. 

Akkurat nå står nytt snyteskaft inkludert nye bihuler ganske høyt på ønskelista til jul :forkjola:

Men jeg har ull, mat og vann, og klager ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Alt tyder på at feberen har pakket sammen, og kjenner det hjelper litt på formen. Hjemmekontor i dag også, men regner med at det blir kontordag igjen i morgen. Får ta unna dagen i dag først, og kanskje få meg litt frisk luft. Fremdeles full surkling og rot i luftveiene, men hodet er litt klarere når feberen er borte. Så det går riktig vei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søvnløs i Fuggel-land... :kaklehone:

Så mye for å skulle stille våken og opplagt på jobb i morgen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir opp...

Hjemmekontor fortsetter i dag, nå med kvalme og ustabil mage. :murvegg: Hvorfor?? Ikke så mye som kan komme i retur ennå, men drøyer litt før jeg prøver meg på mat kjenner jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men... 

Har fått i meg frokost til slutt - begynte sent og tok det rolig. 
På den positive siden - jeg har fristelser i hus men spiser de ikke, jeg har komfortable klær og pledd, jeg har fyr på peisen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne vært verre - og min erfaringer er at det ofte er bedre at det kommer opp enn at man er kvalm og uggen i timesvis, da går det raskere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Ikke veldig effektiv søndag på noen som helst måte. Vel, effektiv sløvesøndag kanskje? Sov uvanlig lenge til å være meg, og da ble det automatisk en sen og sløv start på dagen. Fikk etterhvert startet vaskemaskinen og kom meg ut i litt frisk luft. Gjorde godt! Gikk ikke fort eller spesielt langt, men det var godt med litt frisk luft. Nå er det (snart?) fyr på peisen og sofaen er igjen inntatt. Føler jeg har bodd på den siste uka... 

Fremdeles tett i mulen, og ikke helt klar for full uke (sånn mentalt sett i all hovedsak), men får bare gyve løs på mandagen og ta det dag for dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Halvveis i (arbeids)uka! :opplyser:

Endel møter og spennende ting som skjer på jobb denne uka, og fuggel'n blander seg opp i ukjente temaer og problemstillinger. Men gøy med utfordringer og nytt som skal læres, og har heldigvis god støtte i organisasjonen. Og innimellom får jeg til litt også! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Normal har Toblerone adventskalender :lur: Og nærmeste Normal har ikke like mange på lager som de hadde for et par timer siden. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (5 minutter siden):

Hvor stor er den? Mvh hun som er avhengig av å bære i ryggsekk og planlegger utflukt...

Snap på vei! Ikke tung, 200 gram sjokolade. Men litt ukurante hjørner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må vi ha denne vintertida? Jeg vet det er såkalt "normaltid", men disse korte, mørke ettermiddagene kommer til å kreve sitt! :bond:Klokka er 17:15 og det er allerede ganske mørkt, spesielt siden det er gråvær. Det betyr at det snart vil være mørkt når man kommer hjem fra jobb, og det er jeg SÅ ikke klar for! Og det er så lenge til vi er tilbake til litt lysere tider! :sukk:For å toppe det hele er det meldt gråvær hele kommende uke... :murvegg:

Dagens hjertesukk og frustrasjon... 

For å kompensere litt har jeg vært ute i nærmere 4 timer i dag, har vasket tøy og puslet litt etter jeg kom hjem, og nå er det fyr på peisen og tente stearinlys. Og tror ikke det er lenge før det kommer opp ei lysslynge i vinduene, for dette mørket må håndteres med alle mulige verktøy og metoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en grunn til at det påstås at Norge er et land for de spesielt interesserte... :fnise: Jeg har testet mørketid, det var ikke for meg, men vintertid reagerer jeg ikke på, så snart jeg fått alle husets klokker til å være enige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er nå husets klokker så automatiserte og synkrone at jeg tar meg i å være usikker på om klokka faktisk har blitt stilt eller ei når jeg våkner søndag morgen. Til og med klokka i bilen fikser seg selv! Men en app på telefonen hadde ikke oppdatert seg i morges, så da fikk jeg en liten pekepinn og bekreftelse på at klokkestilling er i rute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...