Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser Olav Thon blir intervjuet på Dagsrevyen og sier han gjerne skulle jobbet noen år til, gjerne til han blir 104 år (fyren er vel 98 år om jeg hørte riktig). :sjokkert: Men det var visst ikke bare bare, for nå hadde knærne sviktet. 

Og jeg bare... :flau:

Er jo bare drøye 50 års alderforskjell på knærne våre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til gjengjeld har vel han hatt folk til det meste - han har neppe behøvd å tenke på husvask etter en 12-timersdag på jobben...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Til gjengjeld har vel han hatt folk til det meste - han har neppe behøvd å tenke på husvask etter en 12-timersdag på jobben...

Det er jo en faktor... Men allikevel! 
Han har vel sikkert hatt en lettere kropp gjennom livet også, så knærne har hatt en lettere reise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

a-ha på NRK1 :strix:

Ser ut til at de har delt om filmen som gikk på kino, og sender det som en serie. Gjør absolutt ingenting med en reprise :bolledeig:

:veslejenta: + a-ha = finfin fredagskveld etter ei noe seig uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (1 minutt siden):

Noen skrur tven på, andre skrur den av... :ler: 

Hvem er du? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis en som foretrekker fredagskveldsselskap med Kevin Vågnes og Staysman - og det kan jo åpne for en og annen identitetskrise :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Tydeligvis en som foretrekker fredagskveldsselskap med Kevin Vågnes og Staysman - og det kan jo åpne for en og annen identitetskrise :fnise: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller storkjefta ESC-diskuterende menn med og uten glutter og tatoveringer enn gretne gamle gubber i fillete olabukser :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtellingen har startet - 3 uker til konsert, og så ny konsert 4 uker senere :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (Akkurat nå):

Heller storkjefta ESC-diskuterende menn med og uten glutter og tatoveringer enn gretne gamle gubber i fillete olabukser :ler: 

:skratte:

Men de gretne gamle gubbene i fillete olabukser er sabla dyktige musikere, og det gretne har sannelig en viss underholdningsverdi. Dessuten er det jo norsk musikkhistorie! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antyder du noe om manglende musikalitet hos ESC-deltakerne? :jolie: :rulle: 

Roadrunner skrev (7 minutter siden):

Nedtellingen har startet - 3 uker til konsert, og så ny konsert 4 uker senere :strix:

Nok en avskjedsturné? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (17 minutter siden):

Antyder du noe om manglende musikalitet hos ESC-deltakerne? :jolie: :rulle: 

Trenger jeg det? :klo:

Daria skrev (17 minutter siden):

Nok en avskjedsturné? :fnise:

:fnise:  De har vel sagt ganske så tydelig at det er slutt på avskjedsturneer. :ler: 
Nå går det så lenge det går, og så..... :krangle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her driver dere og snakker lyd mens jeg i fullt alvor vurderer å kjøpe støydempende headset til privat bruk også. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (54 minutter siden):

Har du også en 4-åring som ikke liker å legge seg i naboleiligheten...? *noterer idé*

Jeg har faktisk veldig stille og rolige naboer. Men...jeg bor rett ved en VGS (sesongbetont rabalder kan forekomme) og viktigere - det blåser veldig ofte her. Dessuten så jeg her om dagen en dame som kjørte bil med høretelefoner på og etter mitt første indre "Hææææ????" så slo det meg at det kanskje reduserer mye av kupéstøyen når man kjører langt og det gjør jeg som kjent innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (8 minutter siden):

Kan ikke det være trafikkfarlig i bil - med tanke på utrykningskjøretøy og den slags?

Vet ikke, jeg har jo ikke prøvd. Jeg ser Bose's nyeste har en funksjon som skiller mellom bakgrunnstøy og "snakkestøy" og innbiller meg at den kanskje vil dempe hjulstøy mer enn sirener. Uansett så bruker jeg jo speil også. Tanken er å bare bruke støydemping men ikke musikk på øret. Da vil man på høre andre lyder mens jevn bakgrunnsstøy i stor grad forsvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...