Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Midtuke, litt dårlig søvn i natt, men kom meg opp og gråter ikke. Orket ikke mat i morges, så krysser fingrene HARDT for at det ikke betyr at det er noe rusk på vei. Foreløpig alt vel, og krysser og krysser...

Skal jo treffe Sauen i ettermiddag! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Midtuke, litt dårlig søvn i natt, men kom meg opp og gråter ikke. Orket ikke mat i morges, så krysser fingrene HARDT for at det ikke betyr at det er noe rusk på vei. Foreløpig alt vel, og krysser og krysser...

Skal jo treffe Sauen i ettermiddag! :bolledeig:

God morgen. :kaffekopp:

Håper virkelig at du holder deg frisk nå. :kose: Og særlig i ettermiddag (men blir man syk, så blir man syk...). :bolledeig: 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n er frisk! :hoppe:

Bare litt kvalm - men kjenner veldig godt til årsaken... Mektig sjokoladekake ble levert på huset for en liten time siden :sukk:

Litt smått med frokost og litt ekstra sulten til lunsj - ingen god kombinasjon.. God det er noen timer til middag med Sauen! (orket ikke sjekke menyen igjen - hadde blitt kvalm bare av tanken...).

Og klart du skulle vært her, Jerle! :bolledeig: Vært koselig å treffe deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om disse som lirer av seg all verdens dritt i kommentarfeltene er like kritiske til alle de voksne mannfolka som bruker tusenvis av kroner på å reise rundt og se fotball? Eller fansen til Rolling Stones, Madonna og Elton John? Jeg synes det er ganske vilt at en 18-åring har så mye penger til overs uansett hva de bruker dem på, men hun hadde aldri fått den mengden pepper og kritikk hvis det var snakk om Adele eller Lady Gaga.

Og han falt?! *orker ikke begynne engang*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings! :kaffekopp:
Fin onsdag, og veldig koselig med en aldri så liten bankett med Sauen! Kjempekoselig med skravlings, god mat og trivelige timer. Og rakk hjem til håndballkampen - som ble som ventet, brutal og spennende. Litt trøtt fuggel i dag, men får bare lade opp til foreldrebesøk og julekonsert. Full fart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg vil også møte dere i ettermiddag. :snurt: :fnise: 

Håper dere får det koselig og at fuggelen holder seg frisk. :opplyser: 

Ja, du skulle vært her, Jerle. :jepp: 

Mårnings! :kaffekopp:
Fin onsdag, og veldig koselig med en aldri så liten bankett med Sauen! Kjempekoselig med skravlings, god mat og trivelige timer. Og rakk hjem til håndballkampen - som ble som ventet, brutal og spennende. Litt trøtt fuggel i dag, men får bare lade opp til foreldrebesøk og julekonsert. Full fart! :jepp:

Takk for en kjempekos kveld. :klemmer:  Og jeg mistet bare de første fem minuttene av kampen. Er ikke sikker på om blodtrykket hadde godt av den kampen, men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings!

Trøtt fuggel er klar for å cruise inn til helg :hoppe:
Fin konsert i går, vakker stemme og vakker musikk. Men kunne gjerne hatt flere julesanger og kanskje litt mindre prating? Jepp, I know - sær og kravstor her... Men koste meg og setter pris på fine musikalske øyeblikk :jepp:
Hadde en plan om å se Criminal Minds, men det måtte utgå da jeg holdt på å sovne allerede under nyhetene. Så ble heller senga, og tror det var fornuftig. Prøvde å finne litt pentøy i morges i håp om å se nogenlunde representabel ut til julelunsj i dag, og tror jeg har klart det sånn passe. Meeeen, jeg er vant til å ha på meg bukser med lommer, og merker jeg er tilnærmet handicappet uten... Traver jo rundt på bygget endel i løpet av dagen, og nøkler/nøkkelkort samt mobil er kjekt å ha i lomme... :sukk: Jaja, skal nok klare meg!

Ellers så får fuggel'n gave og blomster i dag - er en av jubilantene med en duganes ansiennitet etterhvert. Fint med en liten oppmerksomhet når man har tråkket her noen år :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med gave og blomster da. Fint å bli markert når man har jobbet samme sted lenge. Vi må jobbe 25 år før noe sånn skjer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Så var det mandag igjen - heldigvis kort uke. 3 dager til langhelg! :hoppe:
Helga har som vanlig gått altfor fort, men har vært veldig koselig. Fredag var det tur til mine foreldre, med handling av juletre og påfølgende pynting. God mat, skravling og seier i semifinalen - fin kveld! Retur til fuggel-heimen på kvelden, og våknet til ny dag på lørdag. Våknet som vanlig altfor tidlig, men hadde dermed god tid til frokost og litt sløvings før jeg skulle på spinning. Dro videre til byen en liten tur, og kom hjem med ny cardigan som jeg fikk til halv pris. Ikke feil! Rolig ettermiddag med tv-titting og pusling hjemme, og så var det ut igjen i kveldinga. God middag med gode venner :bolledeig:

Ble en treningsøkt i går, litt rydding, baking av cookies og selvfølgelig håndballfinale :flagg: Fantastisk første omgang! Gulljentene slår til igjen :hoppendeglad:

Ingen store planer for ettermiddagen idag, men bør vel ta en siste gjennomgang på julegavene for å se at jeg virkelig har alt i hus. Kanskje finne frem kofferten også? Og gjøre litt rent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings! :kaffekopp:

Trøtt, men ellers relativt oppegående. Var vondt da klokka ringte i morges, kjenner hele kroppen protesterer på disse tidlige morgenene nå. Jeg vil ha fri! Men EN dag igjen, 

Rolig ettermiddag i går, ble litt rydding, middag, støvsuging, klesvask, gjennomgang av julegaver og et par episoder med serie på tv-en. Fin kveld det :jepp: Tror jeg skal ile en liten tur innom en leketøysforretning i ettermiddag (tortur - jeg vet, men vurderer en liten ekstra ting hver til tantebarna), og så blir det spinning før hjem til pakking og klargjøring til avreise i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spinning er en annen form for tortur - da får skrotten kjørt seg skikkelig mens hodet får helt fri :jepp:
Og det er litt deilig skal jeg si deg! Og mør skrott etter spinninga er ren bonus - full av god samvittighet :strix:
Trengs i disse julekake/sjokolade/julemat-spisende tider :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde ikke før fullført innlegget over før.... :sukk:

Det begynte med at jeg hadde med cookies med mørk sjokolade. De fikk bein å gå på gitt. Så hadde en kollega med rester av julebakst, og jeg ramla på en sjokolademuffins. For en halvtime siden dukket en annen kollega opp... Han hadde vært på reise, og funnet ei BØTTE med småsjokolader (Snickers, Mars, Twix, Bounty etc) - intet mindre enn 3 KG totalt... Oh my! Jeg er faktisk litt lei (men tygger nå allikevel...). :sjokolade: 

Spinning sa du? *nedtelling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, slik sett er det helt greit å ha fri denne uken

 For jeg vet kontoret renner over av godteri. 

Ha en fin jul når den kommer, her tilbringes fridagene i sofaen. Jeg har klart å begynne på 4 bøker denne helgen, så jeg tar det nå alvorlig og bruker tid på å fullføre alle. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pandaen er funnet! :strix:

Da kan jula trygt komme :tree:

:fnise:

Mårnings! :kaffekopp:

Og riktig god Lille Julaften til dere alle! Dagen før dagen.
Bra spinningøkt i går, fikk brent av noen kalorier (dog trolig en dråpe i havet.... Men en dråpe er bedre enn ingen dråpe...). Ellers fikk jeg kjørt oppvaskmaskinen, pakket litt, laget og spist middag og småpuslet. Tror det meste er under kontroll nå gitt! Må en tur innom hjemme etter jobb for å hive de siste tingene i kofferten og pakke bil, men ellers er jeg i rute. Tror jeg. Håper jeg.

Må bare unnagjøre noen timer på jobb først, men regner med at det blir god stemning her i dag. Så bør gå fint :) Og det er jo alltids litt sjokolade... :sukk:

Og bare så jeg ikke glemmer det:
:tree: Riktig god jul! :tree:

 

Og Jerle... Jeg liker virkelig planen din om å komme i mål med bøkene, det høres ut som en fin inngang til julen. Masse lesestoff og lave skuldre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...