Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Jupp, fuktig her også foreløpig.

Men jeg er optimistisk og ser at yr lover finvær fra i ettermiddag - så vi får bare vente og se :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings! :kaffekopp:

 

:sol: i dag også - nydelig vær ute! Men her er det hverdag som gjelder, så fuggel'n er på plass på jobb, og i gang med dagen. Fungerte i grunn bra i går, fikk gjort det som skulle gjøres, og var ikke vraktrøtt (uvant til tirsdag å være). I dag derimot... :natti: Ganske så trøtt ja, og rett og slett litt ute av kurs...

 

Litt støl etter treninga i går, og foreløpig ingen planer om ny trening i dag. Kanskje en rusletur? I morgen blir det litt aktivitet igjen, og vips er det jo helg! :strix:

 

Men først.... :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

 

Mårnings!

Vi skriver torsdag, noe som betyr at det er fredag i morgen :strix: Herlig!

Ble rolig ettermiddag i går, fikk laget meg litt middag, lest litt Lahlum i en lun krok på verandaen og rett og slett slappet av. Det straffer seg i lengden, for nå MÅ det gjøres rent her og der.. :sukk: Fikk gjort litt småtteri i går, men mye gjenstår før/i helgen. Ble ingen trening, men i dag er det tid for litt aktivitet igjen, så får bare psyke meg opp. Og siden det er meldt masse ruskevær i helgen, så satser jeg på en treningsøkt eller to da. :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen. :kaffekopp:

Du er ikke den eneste som har litt husarbeid å gjøre... :sukk:

Men ruskevær i helga kan kanskje gjøre det mulig å få gjort litt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

 

Smått hektisk i dag, skjønner ikke helt hvor timene blir av. Men men, fint med torsdager som går fort da :nigo:

 

Avtaler litt sosialt på lørdagen, ellers planer om husarbeid og hjemmetid tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialt på lørdag ble sosialt i morgen i stedet. Så da måtte man til pers i ettermiddag, litt smårydding og vasking bad og gjestetoalett. På tide! Og sannelig ble det ikke sveipet over vinduene også :sjokkert: Bare utvendig riktignok, men innendørs kan jeg ta en annen dag :nigo: Nå er sofaen inntatt :veslejenta:

Gabriellas Sång på TV2 - fiiiiin! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar opp på TV2 for å få med meg Peter og Helen.

 

 

Selv er jeg i Allsång på Skansen-modus. Man var jo tross alt linselus opptil flere ganger der på tirsdag. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre! Fungerte hurtigtog fint?

 

Her er det plutselig og endelig FREDAG :strix:

Uka har i grunn gått veldig fort synes jeg, ikke SÅ lenge siden det var helg.. Men godt er det da :nigo: Nå skal det jobbes effektivt noen timer, og vips :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæppi fuggel fikk spørsmål om kafesleng i dag, så da blir det en bytur etter trening. Kanskje på tide å pakke bagen og komme seg avsted da? :nigo:

:trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rett og slett hæppi dyr i dag med andre ord :fnise: Koselige timer på kafe ble det, med masse skravling. Blir så glad av gode venner som plutselig drar meg med og bare byr på seg selv. :strix: Vel hjemme igjen, treningstøy er til vask og fuggel'n har landet på sofaen. Snart sparkle kommoden igjen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin lørdag.

 

Jeg har hatt spadag i dag. Topp til tå til en dyr pris, men gud så deilig. Litt husmortendenser etter at jeg kom hjem. Er mye borte på kveldene neste uke og neste helg får jeg gjester. Det er små barn, men greit å ikke bruke dem som støvmopper..... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofaen er deilig. Etter at jeg kom hjem i ettermiddag har jeg vekslet mellom sofa, veranda og husmorplikter. Nå er det sofa med en flaske øl og jeg vurderer om jeg ikke bør finne noe mat snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...