Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

God morgen!

:kaffekopp:

Torsdag

Snart helg

Trøtt

Mye sosialt som skjer

Klar for helg!

Koselig kveld i går, god mat og hyggelige jenter. Men kjenner det ble litt senere enn vanlig, :natti: Var tungt å forlate dyna i dag, skulle gjerne lagt ei stund til. Og skulle gjerne lagt meg tidlig i dag (eller i morgen). Men i dag er det middag med venninne i byen før teater, og i morgen er det kino og kafetur. Full fart! Lørdag derimot? Kanskje litt rolig yoga på ettermiddagen og en deilig kveld i sofaen? :jepp: Dårlig treningsuke dette, men veldig mye sosialt da :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt det er flere som er flyfiller :ler: Sosialt er viktig :jepp:

Skrevet

Sosialt er bra :jepp:

Og :sol: er bra! Bare så synd at det er en haug minusgrader, og at jeg må være inne... Men nærmer seg vår! Og bare 15 dager igjen :strix:

Skrevet

F R E D A G ! ! !

Oooooo lykke! :bolledeig:

Tror ikke jeg hadde orket en arbeisdag til denne uka. Sene kvelder med masse sosialt, samt hektiske arbeidsdager tar på gitt :opplyser:

Vurderer å avrunde dagen litt tidligere i dag, men får se hva som skjer og hvordan den går seg til rett og slett. Hadde vært deilig å få svingt over med støvsugeren og moppen før jeg skal avsted i kveld. Ser ikke ut hjemme :sukk: I går var jeg innom 20 minutter mellom jobb og sosialt - rekker ikke så mye da gitt. Men koselig da! Og stykket var knallbra :hoppe: Flirte godt!

TO UKER IGJEN ! ! !

En neve dollar er klare sammen med reisepapirene, jeg skal hente drikkevaksine på apoteket i morgen og burde absolutt prøvd å finne meg en shorts eller to. Kanskje innom Ellos.no en tur? :klo:

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

God morgen!

Ser du føler deg litt som meg i dag - det kunne ikke vært en arbeidsdag til denne uka! :ler:

God fredag!

Skrevet

:natti:

I dag har jeg virkelig ikke fortjent lønna :flau:

Sløv fredag - kun gjort det jeg må gjøre og ikke allverdens mer. Trøtt, sliten og lei! Rusle om en drøy halvtime kanskje? :pls:

Skrevet

Lettrørte fuggeln har kost seg på kino, tørka et par tårer og kosa seg på kafe etterpå. Fiiiin kveld! Snart senga, klar for en lang natt under dyna og en sløv start på lørdagen. Trengs!

Skrevet

Håper du har en sløv start på dagen og nyter den :nigo:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Late lørdagsmorgener er deilig! Og du trenger vel litt ekstra søvn og avslapning nå, etter ei hard uke :klem:

Skrevet

God morgen (?) :kaffekopp:

Sovet minst 10 timer i natt og har så smått startet dagen litt med litt mat. Skal få gjort endel i heimen i dag, samt tilbringe en times tid på treningssenteret på yogatime. Ellers ingen store planer, satser på en rolig kveld i sofaen.

Men først :husarbeid:

Skrevet

JEG VIL IKKE HA MER :sno: NÅ!!!

:kjefte:

Og nei, det hjelper ikke at de truer med :regn: fra mandag, det er ikke lov! Kan ikke få regn oppå alt dette, med en bunnfryst bakke i bunn! :sukk:

Skrevet

Kommer ned fra himmelen her også. Ikke fristende å gå ut i dag, men det venter en lunsj i andre enden så da lar jeg meg friste. Skal en liten tur i byen først for å kjøpe med en liten ting til de jeg skal besøke samt handle noen nødvendigheter. Blir nok kjørt hjem i kveld og da gidder jeg ikke gå innom butikken.

Skrevet

Null grader og vind her. Ikke noe nedbør å se enda ihvertfall. Vi får vel tidenes snøfall i april vi... :roll:

Skrevet

Lite som minner om det solfylte, blide sørland her nå gitt :sno: Mildere enn de siste dagene da, nå ligger vi rett under null... Det snør jevnt og trutt, og skal visst komme enda mer imorra. Og regn og plussgrader til uka :murvegg:

Men: 13 dager!! Nærmer seg ensifret jo :daane: Synes ikke det er lenge siden vi passerte 20 tallet (en ukes tid faktisk).

Leiligheten er støvsugd skikkelig, nå skal et par gulv skures, srøv tørkes og badet tas skikkelig. Klar for ren leilighet igjen!

Skrevet

Har fått unna husarbeidet jeg også, godt å bli ferdig litt tidlig på dagen og bare nyte kvelden :jepp:

Snø ja, jeg får vel et par dager uten mann igjen jeg, han er ute og fjerner snø...

Skrevet

Jeg er bare glad jeg bor i borettslag nå, med vaktmestertjenester...

Deilig med ren leilighet! Nærmer seg treningstid og så blir det sofaen og sløvings i kveld. Gleder meg!

Skrevet

:veslejenta:

Sløv kveld i sofaen, med tøfler og pledd.

Bra yogaøkt tidligere, men kjenner det er litt "herk" når jeg er så avsindig stiv som det jeg er (og lår og mage er i veien...). Men alt er vel bedre enn ingenting? Ruller rundt på matta som en hval på land :flau:

I morra har jeg ingen store planer, ser litt hva som skjer.

Vurderer en tur i helsestudio for å prøve meg litt på tredemølla igjen, men vi får se. Var skikkelig herkeføre å kjøre i ettermiddag, og det er meldt verre vær i morra... Jaja, en ting av gangen, først noen timer under dyna.

Av alle ting ramlet jeg innom en serie på TLC i kveld, om Supersize Kids... Trist og tankevekkende.

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Yoga har jeg prøvd en gang, og likte det forsåvidt, men det er ikke helt min greie, dessverre. Her blir det kanskje en gåtur som blir dagens trim. Får se om jeg får rumpa ut av godstolen :sjenert:

God søndag :klem:

Skrevet

Litt feber og solid hoste avgjør søndagsskjebnen min: sofa og pledd med Cosylan innen rekkevidde. Argh! Skulle tro jeg var med i et forskingsprosjekt: hvor mye kan vi klare å prakke på fuggel'n av basiller i løpet av kort tid?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...