Daria Skrevet 22. januar 2013 #9621 Skrevet 22. januar 2013 Jeg tenkte at jeg sikkert ville angre på at jeg spurte, men jeg kunne jo ikke la være...
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9622 Skrevet 22. januar 2013 Så dere fikk ikke nok av dette i går altså? Joda, byllepesten lever i beste velgående, terroriserer sin "bærer" og koser seg. Greit med litt påminnelser på at man lever Ellers, bilen er ikke halvblind lengre (oppdaget i helga at den hadde litt synsproblemer), fuggel'n har fått i seg lunsj, og timene flyr. Spinning i ettermiddag, og kanskje litt klesvask?
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9623 Skrevet 22. januar 2013 Regner forøvrig med at vekta kommer til å gå litt opp og ned her også, og normalt veier jeg meg ikke oftere enn 1 gang i uka. Men måtte sjekke i dag.. Første uka var ned ca 0,5 kg, så regner med at det stabiliserer seg litt mot helga. Men hyggelig å se at det rusler veien i alle fall, bruker det som motivasjon videre
Suzy Skrevet 22. januar 2013 #9624 Skrevet 22. januar 2013 Det er derfor jeg veier meg hver dag. jeg kan nemlig like godt det, for ellers så lureveier jeg sån dann og vann - også får jeg med meg svingningene, men ikke helt gjennomført og blir frustrert om det går opp igjen osv... Når jeg veier hver dag så syns det så godt at det er mye opp og ned (bokstavlig talt) og jeg blir mindre stressa.
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9625 Skrevet 22. januar 2013 Ser den... Men jeg har ikke noe veldig hardt fokus uansett, ikke noe stor omlegging eller mål om å se de helt store tallene, så da har jeg et ganske avslappet forhold til det. Er det opp igjen litt mot helga, så shit heller. Har justert litt i forhold til Freia-uvaner etc, og forsøker å moderere meg litt ellers, men tar det stort sett ganske så rolig. Alt er lov
Suzy Skrevet 22. januar 2013 #9626 Skrevet 22. januar 2013 Det er ikke såstrengt for min del heller, men jeg liker å holde øye med meg selv og det passer meg å ha fokus på alt når jeg først skal skjerpe meg (og det skal jeg).
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9627 Skrevet 22. januar 2013 Flinka! Skjerpings her også, enough is enough...
Suzy Skrevet 22. januar 2013 #9628 Skrevet 22. januar 2013 Flinka! Skjerpings her også, enough is enough... Ditto - det får være grenser for slapphet
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9629 Skrevet 22. januar 2013 Trøttheten siger på her gitt Venter på en telefon fra en leverandør, så mulig jeg ikke kommer avsted helt på tida i dag. Men håper det ikke drøyer så mye over
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9630 Skrevet 22. januar 2013 Må komme meg i dusjen Må altså løfte baken fra sofaen... Orker ikke - trøtt og sliten!
Roadrunner Skrevet 22. januar 2013 Forfatter #9631 Skrevet 22. januar 2013 Dusj unnagjort og sofa inntatt med gulrøtter og dip. Goodie!
Suzy Skrevet 23. januar 2013 #9632 Skrevet 23. januar 2013 God morgen! Er det overlevbart i sør i dag? Her er det grisekaldt og enda verre lenger inn i landet
Roadrunner Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #9633 Skrevet 23. januar 2013 Mårnings! Onsdag - halvveis i uka og vi er på vei over toppen og klare for å cruise inn mot helg Status? Trøtt fuggel (forøvrig helt normalt på denne årstiden ser det ut til) Vedvarende byllepest (forøvrig noe flassende i ytterste hudlag - er det et utbrudd i anmarsj? Kan også nevne at nyvasket jeans i litt mer kroppsnær modell ikke var ukens lureste påfunn...) Tosifret antall minusgrader - kaldt! Heldigvis vindstille... Men litt spent på temperaturen inne i leiligheten de neste par dagene (pledd, tøfler og ull gjør nok susen). Med andre ord: Overlevbart Men kunne også vært triveligere...
Daria Skrevet 23. januar 2013 #9634 Skrevet 23. januar 2013 Vedvarende byllepest (forøvrig noe flassende i ytterste hudlag - er det et utbrudd i anmarsj? Kan også nevne at nyvasket jeans i litt mer kroppsnær modell ikke var ukens lureste påfunn...) Men du måtte prøve før du skjønte det...?
Sauen Shaun Skrevet 23. januar 2013 #9636 Skrevet 23. januar 2013 Det er kanskje stygt å le av byllepestbefengt Fuggel, men jeg klarer ikke la være. Men altså, hadde det vært meg, så hadde jeg forlengst tatt en nål og stukket hull på byllen...
Roadrunner Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #9637 Skrevet 23. januar 2013 Prøve? Ikke bare prøve, den er på... Kjente da jeg tok den på at det kanskje ville bli litt ømt ei stund, men tenkte som så at buksa jo vider seg ut, og at det sikkert fort går over. Vel... ... Ikke ennå... Kanskje det er like greit? Få irritert herligheten skikkelig slik at den kan ta kvelden?
Roadrunner Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #9638 Skrevet 23. januar 2013 Nål? Stikke hull? Når jeg klemmer rundt den og kjenner på hvor stor den er under huden, så tror jeg den skal få være helt i fred... Plommesize kanskje? Meeeeen, nok om dirty details.
Daria Skrevet 23. januar 2013 #9639 Skrevet 23. januar 2013 At nyvaskede jeans og en plommestor byll er en dårlig kombinasjon kunne selv jeg -som aldri går i jeans eller trange bukser - fortalt deg på forhånd Medlidenhet, sa du? Nei, altså, sånt driver vi ikke med her...
Roadrunner Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #9640 Skrevet 23. januar 2013 Medlidenhet er jeg ikke redd for Noen må jo drive litt selvplaging også...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå