Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkar trøttefuglen da gitt... :kose:

Jeg er ultrapigg etter morgensykkel og lunsj. Det er kanskje sånt man ikek skal mase om når man er innom en litt søvnig fugl...? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er det virkelig totalt vrak. Men jeg holder ut og får gjort litt (utrolig nok!).

Har planer om årets første spinningøkt i dag, kan bli interessant... :sjokkert: Noe sier meg at det kommer til å gjøre vondt i baken!

Skrevet

Aj... Jeg sverger fortsatt til gelesete og sykkelbukser (å jada - begge deler) for å ikke få vondt, men stølheten hjelper det ikke mot.

Skrevet

Gelsete har jeg aldri brukt, men godt polstrert sykkelbukse er et must! :opplyser:

Men litt vondt blir det gjerne uansett..

Støl har jeg faktisk nesten aldri blitt av spinning... Sliten, svett, anpusten og gele i beina, men ikke støl.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Lykke til på spinning i dag! Regner med du kollapser på sofa`n i kveld, da ;)

Skrevet

*slenge meg i soffan, og venter på at Fuggel'n blir ferdig på trening* :veslejenta:

Skrevet

Koselig med besøk i :veslejenta:

Blir ikke gjort mer i kveld nei, kollaps er dagens nøkkelord. Spinninga gikk forsåvidt greit, holdt litt igjen og slet meg ikke helt ut. Godt å være igang igjen, men tungt!

:natti: snart?

Skrevet

Spreking!!

Jeg har sagt opp mitt abonnement på treningssenteret i dag jeg :fnise:

Skrevet

Nå er det fritt frem for :natti: tenker jeg :fnise:

Skrevet

Spreking!!

Jeg har sagt opp mitt abonnement på treningssenteret i dag jeg :fnise:

Nå får vel du litt bevegelse og trim gjennom husdyr og hobby kanskje?

Ikke helt den samme trimmen i strikking :sjenert:

Og så lenge det er is og snø i lysløyper og skogsterreng, så finner jeg det mest fornuftig med litt trening innendørs.

Alt vel med vimse?

Nå er det fritt frem for :natti: tenker jeg :fnise:

Så ferdig Trinny og Susanna på FEM og så stupte fuggel'n i seng. Trøtt som ei strømpe. Skal innrømmes at de siste 90 minuttene på sofaen før sengetid ble tilbragt i horisontalen, under pledd (men våken :opplyser: )

I forrige uke var tredje arbeidsdag fredag... I dag er det tredje arbeidsdag og humpday. :sukk: Savner tredagers-uka!

:kaffekopp:

Skrevet

Jeg får fortsatt litt upassende assosiasjoner når det snakkes om humpday... :fnise:

Skrevet

Morn-morn. :kaffekopp:

Jeg får fortsatt litt upassende assosiasjoner når det snakkes om humpday... :fnise:

:5:

Skrevet

Jeg lengter også tilbake til den tiden da humpday var fredag :opplyser:

Men nå er det vel hverdag helt til påske.

Litt :kaffekopp: kanskje?

Skrevet

Fire uker til etter denne, så blir det litt avkobling. Teller ned for harde livet nå! EN måned i dag... :opplyser:

I løpet av de ukene før avreise skal jeg til frisøren, på jentekveld, på teater og på konsert. Ser ut til at det går unna, selv om det akkurat nå føles som at dagen går i sirup. Henger kanskje sammen med at det ene øyet kaster et blikk på klokka altfor ofte? :sjenert:

Men får flytte fokus, bort fra trøtthet, lei-følelse og oppgitthet! Vi er tross alt halvveis, det går mot helg, og det går mot vår! :nigo:

Skrevet

Så sant!

Jeg skal på tur om seks uker - i dag faktisk - og etter det er det jo ny jobb og alt, så dette blir jo både bra og spennende.

Skrevet

Synes dagene går langsomt, mens ukene flyr -forstå det den som kan...

*vil også på tur*

Skrevet

Synes dagene går langsomt, mens ukene flyr -forstå det den som kan...

Ja er ikke det mystisk... :vetikke:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Ser du har mye bra å se fram til nå, så det hjelper vel litt på i den verste mørketida :) Og bare nedoverbakke mot helg igjen! Det liker vi :)

Håper formen din er bedre nå? Ha en fin dag :klem:

Skrevet

Bare en halvtime igjen av dagen jo! :daane:

Har faktisk gått litt fort allikevel (okei, ikke de 10 siste minuttene for da begynte jeg plutselig å se på klokka igjen), og det nærmer seg hjemreise. Men har vært hektisk i dag, og kjenner skuldrene har krøpet litt oppover. Men tror jeg begynner å få oversikt her nå, så kanskje morgendagen kan bli litt roligere?

Det hjelper absolutt med noe hyggelig å se frem til nå som mørketida herjer! Har jo dobbel dose Springsteen å se frem til på vårparten også :nigo:

Hoster fremdeles endel, men har ikke brukt mer enn EN Kleenex i dag (ny rekord i år!). Krysser fingrene for at det går veien :jepp:

Skrevet

Da kan du jo donere kleenex-overskuddet til han som satt foran meg på toget i går og snufset så jeg fikk dotter i øre -sammenhengende i en halvtime? Trodde jeg skulle klikke, holdt på å be ham gå på do og snyte seg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...