Roadrunner Skrevet 22. april 2025 Forfatter #20121 Skrevet 22. april 2025 Daria skrev (1 time siden): Jeg får litt bilder i hodet av ordet pyjamastrening... Så bra!
Roadrunner Skrevet 26. april 2025 Forfatter #20122 Skrevet 26. april 2025 Sofa inntatt Man har handlet diverse til en liten jordbæråker, men først måtte terrassegulv oljes. Herved utført!
Roadrunner Skrevet 26. april 2025 Forfatter #20124 Skrevet 26. april 2025 Daria skrev (22 minutter siden): Terrasseåker? Jepp
Roadrunner Skrevet 27. april 2025 Forfatter #20126 Skrevet 27. april 2025 (endret) Da har man drøye 30 planter i jorda, noen fra i fjor og altfor mange nye fra i år Får tynne litt om det blir vel voldsomt (eller kjøpe mer åker...) Denne har nemlig flyttet inn og man har trua! Med innerpotter og selvvanning Bygartneren leker ikke jordbærbonde... Endret 27. april 2025 av Roadrunner
Daria Skrevet 27. april 2025 #20127 Skrevet 27. april 2025 Det er størrelsen, eventuelt mengden, det kommer an på?
Roadrunner Skrevet 27. april 2025 Forfatter #20128 Skrevet 27. april 2025 Daria skrev (2 minutter siden): Det er størrelsen, eventuelt mengden, det kommer an på? Det gjenstår å se Men jeg tenkte at 12 planter ble litt lite (2 stk 6 pk), så doblet jeg. Tror det var litt dumt.. Men bær blir det nok - allerede blomster på gang
Roadrunner Skrevet 3. mai 2025 Forfatter #20129 Skrevet 3. mai 2025 Man har kjøpt mer åker I dag har man gjennomført en beinhard spinningøkt, omplantet jordbæråkeren, vært på kulturell utflukt (en siste reprise mens det var mulighet) og spist en helt nydelig middag (urtebakt lange med grønnsaker, poteter og hollandaisesaus ) og en etterfølgende knallgod dessert (sjokolade-/espressomousse med friske innslag av bringebærvarianter som tilbehør). Lørdagen har absolutt levert! Nå er det og ganske tidlig kvelden etterhvert tenker jeg.
Roadrunner Skrevet 3. mai 2025 Forfatter #20131 Skrevet 3. mai 2025 Daria skrev (51 minutter siden): Snart kvalifisert for Felleskjøpet-dress? 🧑🌾 Så avgjort!
Roadrunner Skrevet 3. mai 2025 Forfatter #20133 Skrevet 3. mai 2025 Daria skrev (8 minutter siden): *venter på bilde* Sving innom IG
Roadrunner Skrevet 3. mai 2025 Forfatter #20135 Skrevet 3. mai 2025 Daria skrev (Akkurat nå): Ikke av åkeren - av deg i felleskjøpdressen...
Roadrunner Skrevet 7. mai 2025 Forfatter #20136 Skrevet 7. mai 2025 Man har startet uken bra treningsmessig, har med treningstøy i bilen til ettermiddagens økt og er godt i gang med arbeidsdagen. Og man har ny mobil... Ergo gikk hele ettermiddagen i går til pålogging av ørten apper, oppsett av bankid, autentiseringsapp og ørten mailkontoer. Siden jobb leaser telefon skal den gamle nullstilles og returneres, men må forsikre meg om at alt spiller før jeg trykker på den skumle "slett alt"-knappen. Forsåvidt gøy med ny telefon, og kjekt med bedre batteritid, men det er litt herk akkurat i overgangen. Spesielt med Meta-sine kontoer og tofaktor-autentisering så jeg, for der ble jeg ilagt litt karantene før jeg fikk endre oppsettet.
Roadrunner Skrevet 7. mai 2025 Forfatter #20137 Skrevet 7. mai 2025 Gammel telefon er nullstilt og klar for retur til opphavet, mens ny nå skal levere på alle områder (håper jeg). Ble litt bråbestemt og ikke gjort min vanlige gjennomgang - men hvor galt kan det gå? To modellnummer nyere enn den jeg hadde, ellers samme i stor grad går jeg ut fra? Skulle ønske det var like enkelt å bytte batteri på dagens telefoner som det var i gode gamledager, da hadde det definitivt gått lengre tid mellom hver gang telefonen ble byttet. Øyemigrene for andre gang i dag - hva er vitsen? Heldigvis lite andre plager ser det ut til, men ganske intenst når det står på...
Sauen Shaun Skrevet 8. mai 2025 #20138 Skrevet 8. mai 2025 Ny telefon er bare skummelt… *håper min holder i mange år*
Roadrunner Skrevet 9. mai 2025 Forfatter #20139 Skrevet 9. mai 2025 F R E D A G ! ! ! Pysjamastrening unnagjort og kontoret inntatt. Og snart begynner dagens møtemaraton... Men det er fredag, helg og relativt fint vær
Daria Skrevet 9. mai 2025 #20140 Skrevet 9. mai 2025 Først trening i pysjamas, så møter i løpeantrekk *ser for meg pannebånd og 80-talls-joggebølge-look* Hva ville Jan Thomas sagt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå