Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Jeg får litt bilder i hodet av ordet pyjamastrening... :fnise:

Så bra! :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sofa inntatt :veslejenta:

Man har handlet diverse til en liten jordbæråker, men først måtte terrassegulv oljes. Herved utført! :nigo:

Skrevet
Daria skrev (22 minutter siden):

Terrasseåker?

Jepp :lur:

Skrevet

Høres ut som en god plan :sikle: 🍓

Skrevet (endret)

Da har man drøye 30 planter i jorda, noen fra i fjor og altfor mange nye fra i år :sjenert: Får tynne litt om det blir vel voldsomt (eller kjøpe mer åker...) :plystre:

Denne har nemlig flyttet inn og man har trua! Med innerpotter og selvvanning :nigo: Bygartneren leker ikke jordbærbonde...

Endret av Roadrunner
Skrevet

Det er størrelsen, eventuelt mengden, det kommer an på? :fnise:

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Det er størrelsen, eventuelt mengden, det kommer an på? :fnise:

Det gjenstår å se :sjenert: Men jeg tenkte at 12 planter ble litt lite (2 stk 6 pk), så doblet jeg. Tror det var litt dumt.. Men bær blir det nok - allerede blomster på gang :strix:

Skrevet

Man har kjøpt mer åker :nigo:

I dag har man gjennomført en beinhard spinningøkt, omplantet jordbæråkeren, vært på kulturell utflukt (en siste reprise mens det var mulighet) og spist en helt nydelig middag (urtebakt lange med grønnsaker, poteter og hollandaisesaus :wow: ) og en etterfølgende knallgod dessert (sjokolade-/espressomousse med friske innslag av bringebærvarianter som tilbehør). Lørdagen har absolutt levert! :jepp:

Nå er det :veslejenta: og ganske tidlig kvelden etterhvert tenker jeg. 

Skrevet

Snart kvalifisert for Felleskjøpet-dress? 🧑‍🌾

Skrevet
Daria skrev (51 minutter siden):

Snart kvalifisert for Felleskjøpet-dress? 🧑‍🌾

Så avgjort! :opplyser:

Skrevet

*venter på bilde*

Skrevet
Daria skrev (8 minutter siden):

*venter på bilde*

Sving innom IG :lur:

Skrevet

Ikke av åkeren - av deg i felleskjøpdressen... :fnise:

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Ikke av åkeren - av deg i felleskjøpdressen... :fnise:

:fnise: 

Skrevet

:vinke:

Man har startet uken bra treningsmessig, har med treningstøy i bilen til ettermiddagens økt og er godt i gang med arbeidsdagen. Og man har ny mobil... 

Ergo gikk hele ettermiddagen i går til pålogging av ørten apper, oppsett av bankid, autentiseringsapp og ørten mailkontoer. Siden jobb leaser telefon skal den gamle nullstilles og returneres, men må forsikre meg om at alt spiller før jeg trykker på den skumle "slett alt"-knappen. :bond: Forsåvidt gøy med ny telefon, og kjekt med bedre batteritid, men det er litt herk akkurat i overgangen. Spesielt med Meta-sine kontoer og tofaktor-autentisering så jeg, for der ble jeg ilagt litt karantene før jeg fikk endre oppsettet. 

Skrevet

Gammel telefon er nullstilt og klar for retur til opphavet, mens ny nå skal levere på alle områder (håper jeg). Ble litt bråbestemt og ikke gjort min vanlige gjennomgang - men hvor galt kan det gå? To modellnummer nyere enn den jeg hadde, ellers samme i stor grad går jeg ut fra? :klo: Skulle ønske det var like enkelt å bytte batteri på dagens telefoner som det var i gode gamledager, da hadde det definitivt gått lengre tid mellom hver gang telefonen ble byttet. :opplyser:

Øyemigrene for andre gang i dag - hva er vitsen? :sukk:Heldigvis lite andre plager ser det ut til, men ganske intenst når det står på... 

Skrevet

Ny telefon er bare skummelt… *håper min holder i mange år*

Skrevet

:juhu: F R E D A G ! ! ! :juhu:

Pysjamastrening unnagjort og kontoret inntatt. :kaffekopp: Og snart begynner dagens møtemaraton... 

Men det er fredag, helg og relativt fint vær :sol:

Skrevet

Først trening i pysjamas, så møter i løpeantrekk *ser for meg pannebånd og 80-talls-joggebølge-look* Hva ville Jan Thomas sagt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...