Roadrunner Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1361 Del Skrevet 15. juli 2010 Jeg skal ha tre uker Egentlig skulle jeg gjerne hatt både 4 og 5, men siden jeg brukte litt i vinter, og gjerne vil ha litt igjen til høsten/vinteren, så blir det 3 uker nå i sommer. Alt er bedre enn ingenting! Du skulle ha mer ferie senere, var det så Suzy? Hvordan går det med ordningen av alt før ny jobb? Begynner å få oversikten? Lunsjen unnagjort, 3 timer igjen *teller* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 #1362 Del Skrevet 15. juli 2010 Syns Hushovd er en hunk jeg. Oksen fra Grimstad. Har du noen ferieplaner forresten, RR? Vet ikke om jeg har fått med meg det! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #1363 Del Skrevet 15. juli 2010 Ingen veldig store eller veldig konkrete ferieplaner på blokka. Litt hos mine foreldre, en tur til Vestfold, en tur til Sverige, litt hit og litt dit, og litt hjemme tenker jeg. Litt besøk og litt sløvings Og forhåpentligvis MASSE !! Jeg har kommet inn på studiet, så bør vel bruke ferien godt slik at jeg er full av energi og pågangsmot i midten av august. Blir en lang høst! :dåne: Du da, Supra? Skal dere farte noe i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 15. juli 2010 #1364 Del Skrevet 15. juli 2010 Gratulerer med studieplass! Tror det er lurt å forberede seg mentalt, ja. Kanskje du allerede kan begynne å lese sånn smått? Vi har ingen planer. Det blir en drøy uke på sørlandet (!) og en tur til trøndelag, ellers ingenting. Vi hadde den turen til Stockholm og det holder for en stund. Når det er sommer og sol hjemme frister det ikke å reise fra det. Vi har snakket om å ta en tur til vinteren istedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1365 Del Skrevet 16. juli 2010 God morgen! En drøy uke på Sørlandet høres ikke dumt ut, Supra! Man kan fint trives her serru! Hvordan går det med studieplassen din forresten? Har det ordnet seg? Fredag - FERIE!!! Og det er faktisk ute!!! Måtte det bare vare!! Endel jeg må få gjort på jobb i dag, før jeg kan komme meg avsted i ettermiddag. Bilen er pakket, leiligheten er forlatt, og jeg er klar for action i helga. Stas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. juli 2010 #1366 Del Skrevet 16. juli 2010 Men altså Mocci, du trenger ikke ha greie på sykkelsport for å delta i en samtale om utstyret til Hushovd. Aha så mye for den sportslige interessen altså?. Beklager men må nok skuffe deg der også, er ikke begeistret for Hushovd heller..... Men han der unge og lovende Boaldson- hagen something er jo eyecandy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 16. juli 2010 #1367 Del Skrevet 16. juli 2010 Grattis med FERIE!!!! Jeg skal slite enda en uke til på jobb, men tenkte faktisk jeg skulle pakke til ferien i helgen :reisefeber: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1368 Del Skrevet 16. juli 2010 Boasson Hagen er ikke dum han altså... Men kanskje litt for sjenert? Og breiere Grimstad-dialekt enn Dag Otto Lauritzen skal du lete lenge etter tror jeg. Flirer godt av den mannen altså! "Tusnår på tusnår..." "Å i sava!" Tror jammen vi snakker omtrent 4 timer igjen her nå jeg altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 16. juli 2010 #1369 Del Skrevet 16. juli 2010 God ferie når du kommer så langt RR! Vel, fortjent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 16. juli 2010 #1370 Del Skrevet 16. juli 2010 Snart ferie på fuggelen! Jeg har timet permisjonen perfekt, og har fått med meg det meste av TdF så langt Boasson Hagen er sjarmerende dårlig på intervjuer, han gjentar bare hva intervjueren spør om.... Men søt da Ellers er det jo nok av gutter å spane på (selv om syklister kan ha litt snodige kropper; store lår og legger og helt skrapa i overkroppen). Skal du gå 14 idag? Snart bare 3 timer igjen ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2010 #1371 Del Skrevet 16. juli 2010 Studieplass og ferie!!! Snakk om avslutning på uka. Når det gjelder syklistene så må jeg jo bare innrømme at Dag Otto Lauritzen er den kjekkeste av dem alle. Noen av oss er jo gamle nok til at vi fulgte med på sykkelsporten allerede da han var aktiv. Og gammel helt ruster ikke. Ungguttene får dere unge damer slåss om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1372 Del Skrevet 16. juli 2010 God ferie når du kommer så langt RR! Vel, fortjent! Tusen takk, Suzy! Har faktisk ikke den helt store feriefølelsen idag, merker det er litt skommelt... Men ferie er det uansett! Snart ferie på fuggelen! Jeg har timet permisjonen perfekt, og har fått med meg det meste av TdF så langt Boasson Hagen er sjarmerende dårlig på intervjuer, han gjentar bare hva intervjueren spør om.... Men søt da Ellers er det jo nok av gutter å spane på (selv om syklister kan ha litt snodige kropper; store lår og legger og helt skrapa i overkroppen). Skal du gå 14 idag? Snart bare 3 timer igjen ! Trente mannfolkkropper fungerer bra det altså! Permisjonen er jo perfekt planlagt for din del ja! MÅ jo bli en toppsyklist av snuppa av sånt? Tenkte jeg skulle prøve å komme avsted senest kl 14 i dag, gjerne før om mulig. Hadde gjort seg! Håper formen er bra, og at de siste dagene blir fine. Tenker på deg! Studieplass og ferie!!! Snakk om avslutning på uka. Når det gjelder syklistene så må jeg jo bare innrømme at Dag Otto Lauritzen er den kjekkeste av dem alle. Noen av oss er jo gamle nok til at vi fulgte med på sykkelsporten allerede da han var aktiv. Og gammel helt ruster ikke. Ungguttene får dere unge damer slåss om... Gamlegutta er ikke så dumme de heller nei... Thorstvedt blir vel bare kjekkere og kjekkere? Magne Furuholmen også i grunn ( jeg var ganske betatt av Morten Harket da jeg var ung, kjøpte første kasetten med a-ha og drømte meg bort med Crying in the rain). Ulempen med ungguttene er at de begynner å bli skrekkelig unge... Okei, så er det jeg som begynner å bli gammel. Var på fotballkamp for et år eller to siden, og kikket gjennom "programmet" og presentasjonen av spillerne. Himmel! Det er jo bare guttunger! De fleste rundt 10 år yngre enn meg selv :dåne: Må visst innse at jeg begynner å bli ei gammal røys... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1373 Del Skrevet 16. juli 2010 Da er jeg i ferd med å pakke meg ut herfra! Feriefølelsen er nærmest ikke-eksisterende, men det er uansett: FERIE!! Kommer plutselig innom, men trolig ikke helt med samme frekvens som i hverdagene Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 16. juli 2010 #1374 Del Skrevet 16. juli 2010 God ferie !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2010 #1375 Del Skrevet 16. juli 2010 Ulempen med ungguttene er at de begynner å bli skrekkelig unge... Okei, så er det jeg som begynner å bli gammel. Var på fotballkamp for et år eller to siden, og kikket gjennom "programmet" og presentasjonen av spillerne. Himmel! Det er jo bare guttunger! De fleste rundt 10 år yngre enn meg selv :dåne: Må visst innse at jeg begynner å bli ei gammal røys... Da er vi to. Jeg er jo skrekkelig glad i skihopp også. Og må innrømme at det blir litt komisk for meg når jeg ser NM i hopp, og sønnene til mine gamle helter er med og hopper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. juli 2010 #1376 Del Skrevet 16. juli 2010 God ferie fuggel'n! Nyt dagene i fulle drag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 16. juli 2010 #1377 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg syns Boasson Hagen er supersjarmerende. Det artige er at mamma og mannen hennes er vennepar med foreldrene hans, og de skryter av det hele tiden. Jeg blir litt sprø av det.. Har ikke fått noe svar fra Samordna Opptak enda, det kommer den 20.juli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 16. juli 2010 #1378 Del Skrevet 16. juli 2010 GOD FERIE!!!!! Kos deg masse, og gratulerer med studieplass i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 16. juli 2010 Forfatter #1379 Del Skrevet 16. juli 2010 Vel hjemme hos mine foreldre og sløver i sofaen. Faktisk ikke den store feriefølelsen ennå,men den dukker nok opp til uka. Uansett deilig! Regnet endel så langt ikveld,men håper det gir seg i løpet av natta. Vil ha finvær! Kos dere,nyt helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fairygirl Skrevet 16. juli 2010 #1380 Del Skrevet 16. juli 2010 God Ferie, Fuggel'n!!! Måtte du ha en fabelaktig fin ferie!! -- og kommer hjem igjen, full av energi og pågangsmot! Tenk, Student!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå