Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Sauen Shaun skrev (2 timer siden):

Hvis jeg legger sammen antall bukser, skjørt, kjoler, shorts og treningsbukser har jeg langt igjen til 80 :fnise: 

Da er vi to! :fnise:

:kaffekopp: Dagen startet i tannlegestolen men man er nå vel installert på kontoret og i gang med arbeidsdagen. Og plutselig bare en time til lunsj. Trenger helg kjenner jeg, selv om den kommer til å gå smått i ett. Rett til mine foreldre i ettermiddag, besøke familie i morgen og så hjem i morgen kveld. Sosiale planer med venninne på søndag, og vipps var den helgen unnagjort. :dåne:Neste helg skal jeg også avsted fredag til lørdag, men så håper jeg at det blir et par helger uten store planer. Noe blir det helt sikkert, men det trenger ikke være fylt opp uker i forveien kjenner jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sauen Shaun skrev (4 timer siden):

Hvis jeg legger sammen antall bukser, skjørt, kjoler, shorts og treningsbukser har jeg langt igjen til 80 :fnise: 

Nå føler jeg at vi igjen er inne på at det ikke er pent å be en kvinne tallfeste sine erfaringer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (På 25.10.2023 den 20.45):

Og så er det vel under 10 kjoler totalt, hvor minst halvparten er enkle strandkjoler og to er lange penkjoler...

10 kjoler :sjokkert: . Hm, vel, det er mulig jeg har så mange jeg også, men for tiden er det vel bare en eller to som passer....

Skjørt har jeg visst ca. 5 av, men bare to mistenker jeg kan passe og siden de bokstavelig talt er fra forrige årtusen så ville jeg ikke våget vise meg i dem av redsel for at de skulle ende som en støvhaug rundt meg. (Burde kansje rydde i klesskapet). 

Når det gjelder bukser ligger jeg vesentlig bedre an, men der er også størrelsen en liten utfordring. Burde kanskje gjøre noe drastisk med de minste. :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Lang dag i går og kort natt i natt (enda den egentlig burde fremstå en time lengre enn ellers). Litt slækk og sliten fuggel har tatt det rolig så langt. Men fått gjort litt i heimen (støvsuging, klesvask, avstenging av utekran og litt rydding både utenfor og inne) og ellers strikket, fyrt i ovnen, spist :sjokolade: og holdt sofaen med selskap. Ute sludder det sidelengs (det har snødd og regnet..), og jeg mistenker det ikke blir spesielt mye frisk luft i dag. Stikker man nesa utenfor blir det fort overdose frisk luft :opplyser:

Tror kanskje det må bli noen episoder Friends også.

❤️ Chandler Bing / Matthew Perry ❤️

Har hatt en runde med opptak i sommer/høst siden TV3 har sendt alle sesongene i reprise. Gledelig gjensyn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (2 timer siden):

Tror kanskje det må bli noen episoder Friends også.

Nå føler jeg meg bittelitt rar ettersom jeg aldri har sett en eneste episode "Friends". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (7 minutter siden):

Nå føler jeg meg bittelitt rar ettersom jeg aldri har sett en eneste episode "Friends". 

:sjokkert:

What???

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fakta! :opplyser: Det er ikke en gang på prinsipielt grunnlag for jeg har ikke noe i mot den type serier (som jeg tror det er). Det er bare blitt sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (42 minutter siden):

:sjokkert: Til og med jeg har sett Friends…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (43 minutter siden):

Fakta! :opplyser: Det er ikke en gang på prinsipielt grunnlag for jeg har ikke noe i mot den type serier (som jeg tror det er). Det er bare blitt sånn. 

Men da har du jo et fint vinterprosjekt til strikkingen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (Akkurat nå):

Men da har du jo et fint vinterprosjekt til strikkingen :strix:

Kanskje jeg burde prøve. Hvor sendes det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå går Friends som ettermiddagstv på TV3, men der er det vel straks i gang med siste sesong. Vet ikke om de begynner fra starten igjen etterpå... TV2 kjørte noen runder for noen år siden, så mulig det er på'n igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God mandag! :kaffekopp:

Utenfor kontoret er det nedbør i alle former, men i all hovedsak regn ser det ut til (ispedd tendenser til snø, sludd og hagl). Helt greit om det ikke legger seg noe kjenner jeg, når det først er så vått og ubrukelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Roadrunner skrev (12 timer siden):

:kaklehone:

Løpetime, makspuls, småkvalm, sliten og fornøyd. Det er mandag :opplyser:

Godt jobba :klappe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Daria skrev (5 timer siden):

Og sommerferien går til Bergen neste år, sa du...? :fnise: 

:plystre:

Tenker at det bør legges til en destinasjon i tillegg... Men hvilken? Belfast? Milano? Helsinki? London? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Småsliten fuggel kjenner litt på at det går i ett om dagen. I ettermiddag var det spinning, fikse liten bursdagsgave, tømme skap på gjestebadet (rørlegger kommer i morgen tidlig) og litt rydding. Snart dusj og senga... Styrketrening og pakking i morra, så på farta igjen i helgen :bond: Men planen er litt lørdagskveld hjemme og en ganske så rolig søndag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første rørlegger er i gang (det kommer visst to...), og jeg har fyrt opp hjemmekontoret litt. Må til kontoret senere, men greit med en litt roligere start på dagen. Sofaen fungerer den også gitt. Og tillot meg å sove en halvtime lengre i dag, gjorde godt! 
Treningstøyet er pakket og klart til i ettermiddag, og nå står snart dagens viktigste avtale på kalenderen: forsalg hos LiveNation.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...