Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Men altså, har vi ikke møtt hverandre før? Litt optimisme er jo fint, men det får være grenser for urealisme og naivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (På 1.6.2022 den 12.06):

Skroter hele Luksusfellen jeg... :sjenert:

*skriver havregrøt og nudler på handlelista for de neste 10 månedene* 

Roadrunner skrev (23 timer siden):

Ganske sikker på at jeg ender på Porsgrund Showerama 10-5 Comfort 90×90 cm, frostede bakvegger og aluminiumsprofiler. Tror jeg... Men jeg finner det ikke hos Ticketmaster :skratte:

Skjønner ikke hvorfor eselet spør hva jeg ler av :rulle:  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvorfor eselet spør hva jeg ler av :rulle:  :skratte:

Dusj bestilt... :sjenert:

Og kofferten nesten ferdigpakket til ferietur :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Med eller uten billettsalg...? :fnise: 

God tur, jeg regner med at det er unødvendig å oppfordre til å kose deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten billett... Tror det finnes ei grense. :opplyser:

Lista over transaksjoner med Ticketmaster i navnet registrert på kredittkortet er smått urovekkende å se på. 4 ulike valutaer og et lass av tusenlapper (får heldigvis inn litt også fra med-konsertgjengere). :plystre:

Men jeg gleder meg! 

Og først er det ut på tur igjen! Nesten tre år siden forrige ferietur - på høy tid med litt luft under vingene igjen :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (8 timer siden):

Kredittkortet trenger også litt ferie? :fnise: 

Det hadde det nok satt pris på. Men det får nok ikke ferie den neste uken, kun en ny valuta å forholde seg til :fnise:

Tror kanskje at kredittkortet skal få ferie fra august og utover høsten...

Sauen Shaun skrev (7 timer siden):

God tur :strix:

Tusen takk! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (12 timer siden):

Og kofferten nesten ferdigpakket til ferietur :bolledeig:

Gleder meg til rapport angående installert dusj :hoppe: . 

(I tilfelle noen av dere andre lurer så har jeg ikke begynt som KG kikker, men jeg vurderer installasjon av samme kabinett som fuggel'n har bestilt nå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

:vinke:

Vel hjemme etter ei deilig uke på ferie! Kost meg glugg rett og slett! 
Sløve dager med smøring av solkrem, bading, lesing, soling, spising, mer solkrem, mer bading, mer lesing, mer soling og mer spising. Helt nydelig med en ferietur igjen! :strix:

Men vips var man hjemme og vips var det jobb igjen og full fart. Rett i litt overtidsjobbing i dag, og trolig jobbreise i morgen. Og så må man vel prøve å få gjort litt innimellom også... :sjenert: I tillegg må jeg bruke en ettermiddag hjemme til å få tømt det ene skapet på badet, da vi trolig må demontere det til søndag (hvis det nye dusjkabinettet kommer til uka som anslått). Greit for alt som er forberedt og klargjort, og som vi ikke trenger fagfolk til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :bond:

Uka har gått altfor fort rent jobbmessig! Full fart på kontoret på mandag, og på jobbreise tirsdag og onsdag. Hadde mandagsfølelse igjen i går (siden jeg ikke hadde vært på kontoret de siste to dagene) og så er det plutselig fredag i dag. Gjøremålslisten er lang som et vondt år, men jeg kan ikke annet enn å begynne fra en kant. Hjelper ikke at jeg snart skal ei uke på kurs, da ryker ytterligere fem arbeidsdager i en hektisk periode. 

Men helg er aldri feil da! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (27 minutter siden):

Hjelper ikke at jeg snart skal ei uke på kurs, da ryker ytterligere fem arbeidsdager i en hektisk periode. 

Men tenk hvilken bonus du får :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (På 17.6.2022 den 10.55):

Men tenk hvilken bonus du får :nigo: 

:nigo:

Jeg kommer innover søndag ettermiddag :opplyser: Vet det er snakk om noe sosialt i alle fall en av kveldene (skissert onsdag eller torsdag foreløpig), men ellers bør jeg være tilsnakkanes håper jeg. Vi kan jo meldes litt når vi ser hvor galt det bærer avsted :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg bekjent er jeg helt planløs på kveldstid, men fungerer best og lengst sittende. Pascal - ja; byvandring - nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (14 minutter siden):

Meg bekjent er jeg helt planløs på kveldstid, men fungerer best og lengst sittende. Pascal - ja; byvandring - nei...

Måtte google åpningstider... De stenger kl 17? :trist:

Der røk Pascal... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har en avdeling som er åpen til 17.30, men det gjør kanskje ikke så stor forskjell? Vi får finne andre steder med gode kaker og desserter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (7 minutter siden):

De har en avdeling som er åpen til 17.30, men det gjør kanskje ikke så stor forskjell? Vi får finne andre steder med gode kaker og desserter...

Jeg har fått oppgitt at programmet på dagene er fra 09-17 sånn omtrentlig - og intensivt. Så må det transporteres litt, så regner ikke med at jeg er tilbake i sentrale strøk før rundt 17:30-17:50. Men kanskje vi klarer en liten matbit og dessert i ok avstand for deg? Jeg er åpen for alle forslag! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde la seg gjøre... Her finnes både franske og italienske alternativer, begge tradisjonelt gode på desserter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...