Roadrunner Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #16881 Del Skrevet 1. desember 2020 Cata skrev (På 29.11.2020 den 14.43): Rusletur unnagjort her. Og stjerne også. #stjernemedpæresomvirker Har ny adventsstjerne Med 30 led-pærer som virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. desember 2020 #16882 Del Skrevet 1. desember 2020 Roadrunner skrev (1 time siden): Har ny adventsstjerne Med 30 led-pærer som virker Grattis! 💡💡💡x10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 2. desember 2020 Forfatter #16883 Del Skrevet 2. desember 2020 Trøttesen i dag, ble litt sent i går (som antatt). Men godt for alt som er gjort. Og synes juleferien nærmer seg med stormskritt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #16884 Del Skrevet 4. desember 2020 Det er advent 🕯️, det er regn og det er FREDAG! Og jeg skal på julekonsert i kveld En aldri så liten bonus da den opprinnelige konserten ble utsatt til oktober neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #16885 Del Skrevet 4. desember 2020 Jeg har vært på konsert! Live! Med ekte musikere, publikum og applaus (tenk at dette for et år siden var noe man i stor grad tok for gitt og var en selvfølge...) Høytidsstemning bare av å gå inn dørene og snev av gåsehud på vei inn i salen. Dette var etterlengtet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. desember 2020 #16886 Del Skrevet 4. desember 2020 Det er en deilig følelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 4. desember 2020 Forfatter #16887 Del Skrevet 4. desember 2020 Skravla skrev (4 minutter siden): Det er en deilig følelse. Helt utrolig! Kan ikke huske sist jeg gikk inn de dørene, og det gjorde så godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 4. desember 2020 #16888 Del Skrevet 4. desember 2020 Så deilig Det er snart en måned siden jeg var på noe - det høres vel ikke så lenge ut, men når man er vant til et par ganger i uka, og det er julekonsertsesong... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #16889 Del Skrevet 5. desember 2020 Lever fremdeles litt på gårsdagen Men jeg har vært på trening, dusjet, ryddet, tørket over kjøkkenet og nå skal kjøkkenmaskinen finnes frem. Fiiiine helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #16890 Del Skrevet 5. desember 2020 Og i bakgrunnen spilles julemusikk, akkurat nå Tore Ljøkjel med Himlen i min Famn ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. desember 2020 #16891 Del Skrevet 5. desember 2020 Den lærte jeg da jeg sang i kor nordpå - det henger fortsatt igjen noen rester av overstemme her og der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. desember 2020 #16892 Del Skrevet 5. desember 2020 Konserter? Var vel på en med Gitarkameratene for...øh...10 år siden. Hmmm, jo jeg var visst på DDE sin 25årsjubileumskonsert også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 7. desember 2020 Forfatter #16893 Del Skrevet 7. desember 2020 Startet dagen (og uken) med å få en flott avskjedsgave fra to gode kollegaer. Klump i halsen og vått i øyekroken før kl 08:30. Blir en følelsesladd uke dette! Og det aller verste er at jeg ikke kan ta runden og gi alle en solid og real klem (eller fem) Duste-korona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. desember 2020 #16894 Del Skrevet 7. desember 2020 Du får bruke det som et påskudd for å komme på et klemme-besøk til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #16895 Del Skrevet 9. desember 2020 Trenger et realt spark bak Må støvsuge, rydde og vaske litt bad men kommer jo for filler'n ikke i hakk her Sovet dårlig i natt og mye tanker i hodet nå i innspurten til juleferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. desember 2020 #16896 Del Skrevet 9. desember 2020 *snører på seg støvlene og sikter godt* *alltid hjelpsom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 9. desember 2020 Forfatter #16897 Del Skrevet 9. desember 2020 Daria skrev (12 minutter siden): *snører på seg støvlene og sikter godt* *alltid hjelpsom* Takker Auuuu! Har du vernesko?? 2/3 unnagjort, så da er det bare å hive seg rundt for siste rest. Hvorfor ikke bare gjøre det med en gang i stedet for å bruke 90 minutter på å utsette noe som bare tar 40 minutter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 9. desember 2020 #16898 Del Skrevet 9. desember 2020 Det har jeg lurt på mange ganger, men jeg har konkludert med at prokrastineringen er en del av jobben. Uten den har du ikke gjort det skikkelig. (Og lillebror er rørlegger - han har vernesko til utlån ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roadrunner Skrevet 10. desember 2020 Forfatter #16899 Del Skrevet 10. desember 2020 Hvorfor våkne på natta og være lys våken? Natt til i går var det rett rundt 02:45, og jeg leste noen kapitler før jeg fikk sove igjen. I natt våken fra rundt 00:50. Og føler meg ikke trøtt i det hele tatt. Utrolig unødvendig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 10. desember 2020 #16900 Del Skrevet 10. desember 2020 Det skjer vel litt mye i hodet for tiden, med jobbskifte og den slags. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå