Gå til innhold

Den verste skrivefeilen du ser


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Om jeg tuller om mannen på datingkanalen, mener du? Det gjør jeg ikke.

Er du svensk? :)

Fant du en tastefeil? Så moro for deg :)

Jeg kunne ikke helt tro på at du ikke forsto hvordan det ordet kunne skrives feil. Nå er jeg ferdig med tidenes mest meningsløse diskusjon ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Eurodice

Fant du en tastefeil? Så moro for deg :)

Jeg kunne ikke helt tro på at du ikke forsto hvordan det ordet kunne skrives feil. Nå er jeg ferdig med tidenes mest meningsløse diskusjon ;)

Den "diskusjonen" var det du som startet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koltbord synes nå jeg var litt artig da. Høres ut som et bord med pistoler, noe som kanskje kan være gøy i et bryllup. Sikkert mye gøyere enn dokurver.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saug. Altså "å suge" i preteritum.

Og før dere kommenterer, resten av innlegget var på pent bokmål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh nei, eg har jobbet ti år i malings forretning, og kan en del om farger og fargespill... mest opp til ka kunden syns blir fint men det er trossalt ett soverom og det skal kunne gå an og sove der og samle energi...

Kanskje du mangler en del erfaring og velger og angripe ?kem vett

blir jo i grunn bare tull det her da...

har hatt noen kunder som ik var forøyde, men det var da kundens valgt å gå imot mine råd...

jo for all del, men is blått har spesielle nyanser som faktisk blir en kræsj om en skal bruke brunt på en kontrast vegg, samt at kontrast veggen vill bli for dominerende og overta all fokus fra isblå fargen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har perioder der jeg irriterer meg mer over enkelte skrivefeil enn andre, og akkurat nå er det mest irriterende jeg ser folk som skriver "de" når de skal skrive "di". Dama de, mora de osv. Også ord med en ekstra vokal (voksene i stedet for voksne) er fryktelig å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjift. :daane:

Dette var et merkelig innlegg. Gjift gikk igjen flere ganger, og hun hadde skrevet "hele" med to l-er. Ellers var hele innlegget stort sett skrevet riktig, til og med "confused". Merkelig å gjøre to så fatale feil når man skriver så godt som korrekt ellers :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var et merkelig innlegg. Gjift gikk igjen flere ganger, og hun hadde skrevet "hele" med to l-er. Ellers var hele innlegget stort sett skrevet riktig, til og med "confused". Merkelig å gjøre to så fatale feil når man skriver så godt som korrekt ellers :gjeiper:

:fnise: Det la jeg ikke merke til, ble så opptatt av at hun skrev "gjift".

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som har sett skrivefeilen i "Dropp alkoholen og forbered deg godt"-artikkelen på KG?

Brulyp? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Værst' er en av de hyppigste skrivefeilene jeg ser, og uheldigvis ligger stavemåten så nære utallelsen på min muntlige dialekt at også jeg ofte glemmer å skrive det ordet korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

'Værst' er en av de hyppigste skrivefeilene jeg ser, og uheldigvis ligger stavemåten så nære utallelsen på min muntlige dialekt at også jeg ofte glemmer å skrive det ordet korrekt.

Uttalen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Feirt...

Herregud, det er sikkert bare en feiltasting. Sånt skjer jo fra tid til annen, så det er bare til å lære seg å leve med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...