Gjest Airi Skrevet 5. januar 2011 #1501 Del Skrevet 5. januar 2011 Min personlige favoritt ble uttalt av svogeren min i jula: "Man skal være forsiktig med å feie alle under samme teppe!" Her er det noen som har blandet sammen litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1502 Del Skrevet 5. januar 2011 Min personlige favoritt ble uttalt av svogeren min i jula: "Man skal være forsiktig med å feie alle under samme teppe!" Her er det noen som har blandet sammen litt Jeg leste noe i samme gate i en tråd her, men husker ikke hele setningen: Det er ikke til å gjemme under en stol at ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Skrevet 5. januar 2011 #1503 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg leste noe i samme gate i en tråd her, men husker ikke hele setningen: Det er ikke til å gjemme under en stol at ... Det er jo et herlig eksempel på et fast utrykk mange ikke får til Det virker som mange ikke er klar over at det ikke heter "stikke under en stol" heller, men "stikke under stol". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1504 Del Skrevet 5. januar 2011 Det er jo et herlig eksempel på et fast utrykk mange ikke får til Det virker som mange ikke er klar over at det ikke heter "stikke under en stol" heller, men "stikke under stol". Nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2011 #1505 Del Skrevet 5. januar 2011 ...ikke morsomt å ha T-poser til pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 5. januar 2011 #1506 Del Skrevet 5. januar 2011 ...ikke morsomt å ha T-poser til pupper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2011 #1507 Del Skrevet 6. januar 2011 Må ikke dømme alle under samme brett. Interessant vri på et uttrykk som allerede er grundig ødelagt av veldig mange. Jeg lurer skikkelig på hvor de tar det fra. Hvordan i all verden har "å skjære alle over én kam" blitt "å dømme alle under samme brett" :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2011 #1508 Del Skrevet 6. januar 2011 Så et merkelig uttrykk i en tråd her: "Er det hvor mer hvor bedre for deg?" Jeg måtte lese den flere ganger før jeg forsto poenget her. Jeg har ikke sett den aktuelle tråden, men ble litt nysgjerrig. Hva er det meningen at det skal bety? Jeg antar det skal bety jo mer, desto bedre. Jeg vet heller ikke hvilken tråd det er. Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 6. januar 2011 #1509 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke sette alle under kammen, må ikke dømme alle under samme brett? Hva tenker folk med?? Ja, her er det virkelig noen urene poser i muffinsen... (Den fant jeg på selv ) Likte den med andre boller i ovnen! Haha, den skal jeg begynne å bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. januar 2011 #1510 Del Skrevet 6. januar 2011 Ikke sette alle under kammen, må ikke dømme alle under samme brett? Hva tenker folk med?? ...gjernen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillest vann Skrevet 6. januar 2011 #1511 Del Skrevet 6. januar 2011 http://www.vg.no/sport/ishockey/artikkel.php?artid=10028978 Det gikk litt over stokk og styr ute på isen etter den dramatiske avgjørelsen. Signert sportsjournalist Espen Solbakken i VG Nett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 6. januar 2011 #1512 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg synes det er mange som ikke vet forskjellen på også og "og så". "Først gjorde vi det, og så gjorde vi det" og "Jammen sa han ikke det også" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 6. januar 2011 #1513 Del Skrevet 6. januar 2011 ...gjernen! De får sikkert hjerneteppe, stakkars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2011 #1514 Del Skrevet 6. januar 2011 De får sikkert hjerneteppe, stakkars Var det en skrivefeil med vilje, eller? Det heter iallfall jernteppe, ikke hjerneteppe ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 6. januar 2011 #1515 Del Skrevet 6. januar 2011 Var det en skrivefeil med vilje, eller? Det heter iallfall jernteppe, ikke hjerneteppe ... Hehe, det var nok med vilje ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 6. januar 2011 #1516 Del Skrevet 6. januar 2011 Hater at folk skriver "hvordan" istedenfor "hvilken". F.eks. "hvordan bil har du". Vet det ikke er den verst feilen, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. januar 2011 #1517 Del Skrevet 6. januar 2011 Da i stedenfor Når. Hjeeeeeelp. Blir jo helt feil mening jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 6. januar 2011 #1518 Del Skrevet 6. januar 2011 "Brun utflod da man er gravid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica1968 Skrevet 6. januar 2011 #1519 Del Skrevet 6. januar 2011 Da i stedenfor Når. Hjeeeeeelp. Blir jo helt feil mening jo. Når istedenfor da er også plagsomt. Hver gang når, den gang da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 6. januar 2011 #1520 Del Skrevet 6. januar 2011 ...sikkelig hostekule på kinoen, når folk begynte å snu seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå