Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 27. september 2004 #361 Del Skrevet 27. september 2004 Så koselig at du er flyttet over hit! :D Får vel ønske deg velkommen over på generell dagbok,jeg da Koser meg med å lese om hverdagen deres,ordentlig koselig! Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Søte bilder av Sebastian! Klemmer fra Tomine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 Forfatter #362 Del Skrevet 28. september 2004 Så koselig hilsen Tomine.. Dagen i dag har vært ganske så slapp.. Har fått vært på butikken, ellers har det ikke skjedd stort. Er grøsselig trøtt i dag... Skal kjøre Fabian til pappa'n sin etterpå, og så lurte jeg på om jeg skulle kjøre innom polet og snappe med meg en rødvin på vei hjem igjen. Har vært så rødvinssugen i flere dager nå.. Nå ligger Sebbisen og sover og Fabbisen spille gameboy på rommet sitt.. kanskje jeg skulle snike meg til en bitteliten lur.. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppeluri Skrevet 28. september 2004 #363 Del Skrevet 28. september 2004 ÅÅÅåå, ikke nevn rødvin. DET fikk jeg også lyst på. Jaja, klarer meg vel uten det i noen måneder :cry: .... snik deg ut en tur du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 Forfatter #364 Del Skrevet 28. september 2004 Hihi, jeg skulle ikke snike meg ut, skulle snike til meg en liten lur på sofaen.. Da er storebror avlevert, rødvin er innkjøpt (er ikke så avansert, kjøpte en Chilensk Cabernet Sauvignon.. får liksom aldri blitt feil det.. ). Fikk i tillegg rasket med meg en ny selvbruningskrem,(var helt tom her.. IIIk!!) og vært innom butikken og handlet ting og tang til bursdagen i morgen. Er ikke for optimistisk å utsette både vask og sukkerbrødbaking og bløtkakepynting til i morgen? Orker ikke i dag.. :-? Kjøpte forresten nye sånne Jif våte engangskluter til moppen. De var ganske dyre, så da er de sikkert veldig raske og effektive.. Nå er jeg mest sugen på at lillesnusk skal bli moden for å ta natten (litt tidlig ennå kanskje.. ) sånn at mor får tatt seg et glass vin eller tre.. Hihi, høres ut som den alkisen.. ER ikke det asså.. Men føler meg litt sånn pms-aktig... oppfarende og hormonell og da gjør det seg med en klunk med vin .. Tar intet ansvar for eventuelle fylle-meldinger jeg eventuelt måtte legge inn her (eller andre steder ) senere i kveld.. (ølbriller??) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 28. september 2004 #365 Del Skrevet 28. september 2004 Kos deg med goood samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 Forfatter #366 Del Skrevet 28. september 2004 Er langt nede i glass nr 2 allerede.. *fnis* Åhh.. nå skal jeg gjøre noe jeg ikke har gort på veldig lenge.. skru av tv'n,sette på musikk og synge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 Forfatter #367 Del Skrevet 28. september 2004 *feerdi me å schynge* *prøver å førre scherriøs sammtale me mann* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 28. september 2004 Forfatter #368 Del Skrevet 28. september 2004 Har_schnart buschda! Hippera! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. september 2004 #369 Del Skrevet 28. september 2004 Jippi!! Bare en og en halv time igjen! :blomst: :blomst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 28. september 2004 #370 Del Skrevet 28. september 2004 Og nå har du din egen bursdagstråd snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 29. september 2004 Forfatter #371 Del Skrevet 29. september 2004 Sandra: Er tidlig på'n.. som vanlig. Fikk sjokoladekake m/lys, et glass melk og tre langstilkede røde roser av mannen i morges.. pluss gave.. Dvs halve gaven da, fikk ikke åpnet gaven fra ungene for Fabian er ikke hjemme ennå, men fikk i allefall gavekort på Storsenteret for 500,-. Shoppe!!! Nå skal jeg i gang med sukkerbrød tenkte jeg.. *bretter opp ermene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cielo Skrevet 29. september 2004 #372 Del Skrevet 29. september 2004 Hei! Takk for hyggelige hilsener i boken min. Og gratulerer med dagen! Håper du får en fortsatt fin dag, det hørtes ihverfall ut som den startet bra! Cielo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2004 #373 Del Skrevet 29. september 2004 :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 29. september 2004 Forfatter #374 Del Skrevet 29. september 2004 Takk for hilsener Kipa og Cielo.. :bukke: Nå er bløtkaken ferdig, dvs mangler bare friske bringebær på toppen. Den ser fryyktelig vellykket ut! :enig_animasjon: *vurderer å bli konditor* Stakkar Fabian bæljer og hoster noe voldsomt.. :-( Har time hos legen til han klokka 13.40. Må få noe hostesaft til han.. noe med morfin i.. Fikk forresten Nick Cave cd av ungene.. Har ikke rukket å hørepå den ennå da.. .. og 500,- av svigers til å kjøpe meg no'.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 29. september 2004 #375 Del Skrevet 29. september 2004 Ble litt sånn kjapp hilsen i sted..måtte forte meg ut av døren.. men det jeg ville si var jo gratulerer så mye med dagen i dag. Håper den blir kjempe- fin. Du har i hvertfall fått en god start. Bra at du koste deg med rødvin i går, det fortjente du!! Og penger til klær er jo toppen av lykke. ( fikk det selv også , så kanskje vi møtes i butikk en dag.. ) Din nye smekre kropp må såklart ha nye klær!! NYT NYT, dagen er DIN!! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 29. september 2004 #376 Del Skrevet 29. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 29. september 2004 #377 Del Skrevet 29. september 2004 Der var jo dagboken din.. Jeg lette og lette. Må jo gratulere deg med dagen :D Gratulerer så masse Håper du har en super dag! Klem fra Meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~*Tomine*~ Skrevet 29. september 2004 #378 Del Skrevet 29. september 2004 Gratulerer med dagen! Håper du har en super dag! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. september 2004 Forfatter #379 Del Skrevet 30. september 2004 Tusen takk for gratulasjoner.. Snillinger..! Bursdagen forløp greit i går.. Mamma + mannen, mormor, pappa + kone, svigermor, svigerfar og nevøen til mannen var her.. pluss at bestemor og bestefar var innom tidligere på dagen med gave.. Var hos legen og fikk Cosylan hostesaft til Fabian så han sloknet på sofaen stakkar og våknet ikke før gjestene kom i 6.tiden. Bløtkaken ble veldig vellykket (men nesten ennå bedre i dag... ). Fikk masse penger som jeg skal ut og shoppe for etterpå hadde jeg tenkt, Laura Biagiotti "Laura" EdT og bodylotion (hvis noen lurer på hvordan jeg lukter så er det sånn.. Salamandra-lukten de siste 10 årene.. ) og serveringsskje til Hardangerbestikket vårt ("Nora"). Gleder meg til å handle litt.. må ha litt klær og fottøy, og så blir det vel noen småting til huset.. kanskje noe å henge på den nye sjoko-veggen min? Det er strålende turvær ute, men siden Fabian er syk får vi ikke gått uansett. Satser på et senter-raid i ettermiddag :enig_animasjon: Neste fredag skal vi ut og feire bursdagen min med venner. Har bestilt bord på restauranten/nattklubben jeg mer eller mindre har vanket på siden jeg var 16. Over et år siden jeg var der sist nå da men.. Gleder meg veldig til det.. vi blir vel en 10 stk eller noe som skal spise sammen, pluss at det kommer noen flere senere. I tillegg er det noe venners-venner-greier der den kvelden så det kommer til å være masse andre kjente også.. Det skal bli så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 30. september 2004 Forfatter #380 Del Skrevet 30. september 2004 Fikk strålende idé! Skal shoppe på senteret nå snart, bare jeg får kreket meg inn i dusjen.. *sløvedag i dag*.. og hvis det blir penger igjen så skal jeg ta en tur på Ikea i morgen.. mitt Mekka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå