Gjest Bolledeig Skrevet 6. mars 2010 #101 Del Skrevet 6. mars 2010 Så kjekt det hørtes ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mars 2010 #102 Del Skrevet 6. mars 2010 Annikken imponerte virkelig med 70 kg x 3 i knebøy! Hehehe Jeg kommer fremdeles ikke over hvor "enkelt" det var, og hvor imponert jeg er over hvordan "lette løft" kan forberede bra til tunge! Nesten så jeg må finne ut hva jeg kan klare i benk også nå!! Jeg hadde det kjempetrivelig!!!! Gjentar det gjerne, altså Skal bli flinkere til å henge på forumet også, for dere damer sitter inne med enorme mengder kunnskap!! Takk for all nyttig lærdom i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. mars 2010 #103 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja styrketrening er GØY! Har video av 60 kgs, men den er for stor å sende på mail. Kan laste den opp på Youtube også laster du den ned derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mars 2010 #104 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Ok :D Bare send meg linken på PM eller noe? Gleder meg til å se :D Endret: Fant channel'en din, så jeg relaster litt senere og ser om du har lagt den ut Endret 6. mars 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. mars 2010 #105 Del Skrevet 6. mars 2010 Ok :D Bare send meg linken på PM eller noe? Gleder meg til å se :D Endret: Fant channel'en din, så jeg relaster litt senere og ser om du har lagt den ut Ville bare være sikker på at det var greit. Laster nå, men det tar opp til ti minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 6. mars 2010 #106 Del Skrevet 6. mars 2010 Der var den :D Utrolig kult at du filmet det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. mars 2010 #107 Del Skrevet 6. mars 2010 Der var den :D Utrolig kult at du filmet det! SEFF!!!! Shamim, skal jeg laste opp din også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 7. mars 2010 #108 Del Skrevet 7. mars 2010 Der var jeg hjemme! Takk for en kjempefin dag alle, var så moro å møte dere Gjerne det Icere! Alltid gøy med video! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 7. mars 2010 #109 Del Skrevet 7. mars 2010 Der var jeg hjemme! Takk for en kjempefin dag alle, var så moro å møte dere Gjerne det Icere! Alltid gøy med video! Da holder den på å laste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. april 2010 #110 Del Skrevet 8. april 2010 "Kjenner jeg at det strammer seg til i ryggen, tar jeg bare litt sittende roing, noen nedtrekk foran, drikker 2 glass rødvin og legger meg tidlig" - Osteopat T (45 år?) om hans mest effektive egenbehandling Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. april 2010 #111 Del Skrevet 8. april 2010 My kind of style! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. april 2010 #112 Del Skrevet 8. april 2010 Nice! Jeg må legge til at han demonstrerte hurtige bevegelser i luften når han sa sittende roing, rare mannen! Jeg må begynne å tenke litt mer enkelt om det som faktisk ikke er så komplisert, og konsentrere hjernekapasiteten om det som trenger dens oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. april 2010 #113 Del Skrevet 8. april 2010 Jeg må begynne å tenke litt mer enkelt om det som faktisk ikke er så komplisert, og konsentrere hjernekapasiteten om det som trenger dens oppmerksomhet. Jeg måtte lese den setningen fire ganger før jeg skjønte den. Kanskje jeg bør gjøre noe med konsentrasjonsevnen min. Ellers så er jeg en tilhenger av å ikke komplisere treningsopplegg for mye. Så klart man skal optimalisere så godt det lar seg gjøre, men jeg tror at det er lett å henge seg for mye opp i detaljer som ikke gjør noe særlig utslag i det lange løp. Ihvertfall ikke når man ikke driver på profesjonelt nivå, og har optimalisert resten av livet sitt for å passe til treningsopplegget. (Altså toppidrett.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. april 2010 #114 Del Skrevet 13. april 2010 Tips om massasjeruller! Jeg kjøpte denne, og mottok den for en uke siden. Den er fast og behagelig å bruke. Saken er at den er laaaang! Så tipset er å gå sammen to og to, eller kanskje til og med tre og tre, og kjøpe en sammen. Den kan nemlig med fordel deles opp, jeg tror den er nærmere en meter. Jeg skal dele den i to, men jeg tror den også kan deles i tre. Den kostet meg 350 kr inkl frakt, og når den spleises på, blir det veeeeldig mye billigere enn de man får kjøpt på Myrevolution, feks. Vet det er noen her som har tenkt å kjøpe en, så det er et lite tips fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 14. april 2010 #115 Del Skrevet 14. april 2010 Så utrolig kult! Jeg skulle egentlig få kjøpe en fra Sandvik, men han har jeg ikke hørt noe fra, så jeg bestiller bare denne istedet. Så bra at du fant en som ikke kostet så mye å sende, jeg har lett og lett og lett, men fikk ikke presset noen under 100-vis av kr i frakt. Skal bestille sammen med M tror jeg Weee!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. april 2010 #116 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=556151&b_kid=556148 Noen som har smakt denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 15. april 2010 #117 Del Skrevet 15. april 2010 http://www.nordicnutrition.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=556151&b_kid=556148 Noen som har smakt denne? Min erfaring er at de som har så høyt innhold av protein, smaker bæsj. Men jeg har ikke testet Så dette var et ubrukelig innlegg, egentlig :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. april 2010 #118 Del Skrevet 15. april 2010 Min erfaring er at de som har så høyt innhold av protein, smaker bæsj. Men jeg har ikke testet Så dette var et ubrukelig innlegg, egentlig :gjeiper: Jeg på en måte håper den ikke smaker bæsj.. For jeg vil ha bæsjeløs og høyprottis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 15. april 2010 #119 Del Skrevet 15. april 2010 Her kommer et ubrukelig et til. Jeg har akkurat samme erfaring som Shorty. Så mye protein og så lite karbs og fett = tørt og "støvete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 15. april 2010 #120 Del Skrevet 15. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå