Gå til innhold

Muscle Women


Gjest KatarinaD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:nigo:

Er kanskje litt tidlig å planlegge, men når passer det? Vi lander på fredag halv 1, og skal på fest på kvelden.. Mellom der hadde egentlig passet best, men da er det kanskje jobb og slikt? Ellers så hadde lørdag formiddag også vært bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nigo:

Er kanskje litt tidlig å planlegge, men når passer det? Vi lander på fredag halv 1, og skal på fest på kvelden.. Mellom der hadde egentlig passet best, men da er det kanskje jobb og slikt? Ellers så hadde lørdag formiddag også vært bra! :)

Tror nok lørdag formiddag er tingen. Jeg jobber i alle fall fram til kl 15:30 - 16:00. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
:nigo:

Er kanskje litt tidlig å planlegge, men når passer det? Vi lander på fredag halv 1, og skal på fest på kvelden.. Mellom der hadde egentlig passet best, men da er det kanskje jobb og slikt? Ellers så hadde lørdag formiddag også vært bra! :)

For meg passer hele helgen! Fredag ettermiddag er det sirkeltreningstime på senteret vårt, jeg håper ryggen min er så bra da at jeg kan være med på den, dere må jo bare slenge dere med hvis dere vil! ;) 17-18:30. Ellers er lørdag formiddag perf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da høres lørdag formiddag bra ut! Vil jo helst treffe så mange som mulig! :) Da har vi en grunn til å ikke drikke oss helt sanseløse på fredag også.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest fragment
guttelus

Hm, man har vel frekventert for mange treningsblogger når man konsekvent leser dette som "gluteus"?

Endret av fragment
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, man har vel frekventert for mange treningsblogger når man konsekvent leser dette som "gluteus"?

Jeg gjorde akkurat det samme! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utrolig god ide!!!! :tommelopp:

Og Skya, bli med på lørdagen!! :Nikke:

Regner med at det blir lørdag på meg og. Men vet ikke helt ennå, skal også trene og besøke ei venninne på dagen. Får se hvordan jeg legger det opp når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Åh, Muscle women treff hadde vært gøy... Jeg får håpe det blir en stor suksess og gjentatt raskt, siden jeg ikke kan 6. mars :sjarmor: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

The more the merrier! Spennende, jeg kommer til å være nervös i mange dager i forveien jeg for å möte alle dere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...