Gjest lucy d-.-b Skrevet 3. mars 2010 #81 Del Skrevet 3. mars 2010 Lol. Jeg har planlagt: møt opp, tren, drikk kaffe Skal møte to av jentene på trikkeholdeplassen kl 11. Det kan jo egentlig være et fint sted å møtes for alle som ikke vet hvor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 4. mars 2010 #82 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg rekker ikke. Dere må kose dere masse Ser ut som en fin plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 4. mars 2010 #83 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Trikkeholdeplassen hvor? Jeg er helt ukjent i Oslo, men skal nok klare å finne fram om jeg får en adresse Synd du ikke rekker innom Bolledeig! Endret 4. mars 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 4. mars 2010 #84 Del Skrevet 4. mars 2010 Trikkeholdeplassen hvor? Jeg er helt ukjent i Oslo, men skal nok klare å finne fram om jeg får en adresse Synd du ikke rekker innom Bolledeig! Jeg sender deg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2010 #85 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg er skeptisk til om jeg kommer i morgen. Kneet og leggen krangler skikkelig, og det er ikke snakk om å kunne gjøre noen styrkeøvelser for bein i morgen i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 5. mars 2010 #86 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg syns fortsatt du skal komme og skravle! Eller kanskje komme på kaffe/lunsj etterpå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. mars 2010 #87 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har egentlig mest planer om å tusle rundt og se på dere Så for meg er kaffe/ lunsj høydepunktet (Uff, nå hørtes jeg ut som jeg virkelig gjorde skam på tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2010 #88 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Jeg syns fortsatt du skal komme og skravle! Eller kanskje komme på kaffe/lunsj etterpå? Jeg kommer ikke kun for å skravle, jeg har en bursdag jeg skal gjøre i stand til. Skal se an beinet litt, men er veldig skeptisk, særlig etter dans step i går. Får tenke litt på alternativet med å komme til lunsj/kaffe. Endret 5. mars 2010 av *Enigma* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 5. mars 2010 #89 Del Skrevet 5. mars 2010 Det var synd Enigma! Håper virkelig du tar deg tid til å komme på mat og kaffe. Hva skal folk trene forresten? :klø: Hos meg står rygg på planen, tenker å kjøre litt chins () og markløft hvertfall. Er ganske sliten i kroppen så det blir ikke spesielt tung trening tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. mars 2010 #90 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kommer forresten med bussen, men møter opp på trikkeholdeplassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. mars 2010 #91 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg tenker å bare kjøre litt core jeg og ellers skravle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 5. mars 2010 #92 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg håper dere får en god økt og et bra treff i morgen! Gleder meg til å kunne være med ved en senere anledning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 5. mars 2010 #93 Del Skrevet 5. mars 2010 Oppdatert: Shamim & B. lucy Enigma? Annikken E (treningsblogger) M (treningsblogger) Icere Vi burde vel egentlig bestilt bord en plass, men jeg har ikke hatt tid til å tenke på dette engang denne uken... det ordner seg sikkert, men det er lørdag. :gjeiper: lucy, har du snakket med M? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. mars 2010 #94 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg tviler sterkt på at jeg kommer, dessverre, så ikke regn med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 5. mars 2010 #95 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Vår M blir ikke med, hun må lese i hele morgen dessverre. Men jeg har snakket med andre M og E Endret 5. mars 2010 av lucy d-.-b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annikken Skrevet 5. mars 2010 #96 Del Skrevet 5. mars 2010 (endret) Finnes sikkert et eller annet sted mellom torshov/ Grünerløkka der det går an å få espresso og lunsj PS, jeg trente styrke i dag for første gang på ca en uke, og har ikke tatt i noe særlig siste måneden, så spørs om målet mitt for dagen er å prøve ut tredemølla og kanskje plukke opp noe teknikk fra styrkedamene Endret 5. mars 2010 av Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. mars 2010 #97 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja, det tror jeg også Annikken Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. mars 2010 #98 Del Skrevet 6. mars 2010 Gleder meg også! Det er flere steder her, men utfordringen blir å finne et bord til 7 stykker i ett-to-tiden. Vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Icere Skrevet 6. mars 2010 #99 Del Skrevet 6. mars 2010 Må bare inn her og takke alle som møtte i dag for en fantastisk dag! Det var utrolig koselig. Alle var på plass til kvart over elleve, og vi dro rundt halv to. Ble en bra økt + masse skravling og utveksling av tips og triks. Annikken imponerte virkelig med 70 kg x 3 i knebøy! Turen gikk videre til en nærliggende kafé, der det gikk ned på høykant med husets burgere. Nå ser jeg på skøyteløp og koser meg med Ben & Jerry sjokoladeis med bananbiter + kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 6. mars 2010 #100 Del Skrevet 6. mars 2010 Fin dag!! Utrolig koselig å treffe Shamim og Annikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå