Gå til innhold

Muscle Women

Gjest KatarinaD

Anbefalte innlegg

Gjest lucy d-.-b

Lol. Jeg har planlagt: møt opp, tren, drikk kaffe :nigo:

Skal møte to av jentene på trikkeholdeplassen kl 11. Det kan jo egentlig være et fint sted å møtes for alle som ikke vet hvor det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trikkeholdeplassen hvor? Jeg er helt ukjent i Oslo, men skal nok klare å finne fram om jeg får en adresse :)

Synd du ikke rekker innom Bolledeig!

Endret av Shamim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Trikkeholdeplassen hvor? Jeg er helt ukjent i Oslo, men skal nok klare å finne fram om jeg får en adresse :)

Synd du ikke rekker innom Bolledeig!

Jeg sender deg en pm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skeptisk til om jeg kommer i morgen. Kneet og leggen krangler skikkelig, og det er ikke snakk om å kunne gjøre noen styrkeøvelser for bein i morgen i alle fall. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Jeg syns fortsatt du skal komme og skravle! Eller kanskje komme på kaffe/lunsj etterpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har egentlig mest planer om å tusle rundt og se på dere :ler: Så for meg er kaffe/ lunsj høydepunktet :P (Uff, nå hørtes jeg ut som jeg virkelig gjorde skam på tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Jeg syns fortsatt du skal komme og skravle! Eller kanskje komme på kaffe/lunsj etterpå?

Jeg kommer ikke kun for å skravle, jeg har en bursdag jeg skal gjøre i stand til. ;) Skal se an beinet litt, men er veldig skeptisk, særlig etter dans step i går. Får tenke litt på alternativet med å komme til lunsj/kaffe.

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere

Det var synd Enigma! :( Håper virkelig du tar deg tid til å komme på mat og kaffe.

Hva skal folk trene forresten? :klø: Hos meg står rygg på planen, tenker å kjøre litt chins (:nigo:) og markløft hvertfall. Er ganske sliten i kroppen så det blir ikke spesielt tung trening tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Jeg håper dere får en god økt og et bra treff i morgen! Gleder meg til å kunne være med ved en senere anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere

Oppdatert:

Shamim & B.

lucy

Enigma?

Annikken

E (treningsblogger)

M (treningsblogger)

Icere

Vi burde vel egentlig bestilt bord en plass, men jeg har ikke hatt tid til å tenke på dette engang denne uken... det ordner seg sikkert, men det er lørdag. :gjeiper:

lucy, har du snakket med M?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Vår M blir ikke med, hun må lese i hele morgen dessverre. Men jeg har snakket med andre M og E :)

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes sikkert et eller annet sted mellom torshov/ Grünerløkka der det går an å få espresso og lunsj :)

PS, jeg trente styrke i dag for første gang på ca en uke, og har ikke tatt i noe særlig siste måneden, så spørs om målet mitt for dagen er å prøve ut tredemølla og kanskje plukke opp noe teknikk fra styrkedamene ;)

Endret av Annikken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Icere

Gleder meg også! Det er flere steder her, men utfordringen blir å finne et bord til 7 stykker i ett-to-tiden. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Icere

Må bare inn her og takke alle som møtte i dag for en fantastisk dag! :strix:

Det var utrolig koselig. Alle var på plass til kvart over elleve, og vi dro rundt halv to. Ble en bra økt + masse skravling og utveksling av tips og triks. Annikken imponerte virkelig med 70 kg x 3 i knebøy! :pls: Turen gikk videre til en nærliggende kafé, der det gikk ned på høykant med husets burgere. Nå ser jeg på skøyteløp og koser meg med Ben & Jerry sjokoladeis med bananbiter + kaffe. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...