Gå til innhold

Twinkle skal bli fit

twinklestar

Anbefalte innlegg

Oi! Så flink du er, Twinkle! :jepp:

Jeg er også sent ute idag - og må få i meg noe frokost... Kanskje jeg også går for havregrøten...? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! Så flink du er, Twinkle! :jepp:

Jeg er også sent ute idag - og må få i meg noe frokost... Kanskje jeg også går for havregrøten...? :kaffekopp:

God morgen Bee! Vi er flinke begge to :nigo: , etter en litt dårligere periode...

Havregrøt er noe jeg koser meg ordentlig med på morran. Jeg får liksom ikke den samme starten uten :fnise:

Og nå har jeg satt på vannkokeren og skal kose meg med en kopp grønn te :kaffekopp:

Ha en fin dag Bee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ble trening i går :nigo:

10 minutter på oppvarming på ellipsemaskin.

Utfall

(2x16kg)x16

(2x16kg)x16

(2x16kg)x16

Hamstringsøvelse på ball (beina på ballen,setet opp, bøy og strekk i knærne)

12 med begge bein på ball

6 med venstre bein på ball

6 med høyre bein på ball

12 med begge bein på ball

Knebøy

30kg(+smith stang)x12

30kg(+smith stang)x12

30kg(+smith stang)x10

Situps på ball

3x30

Sidebøy stående

16kgx12 venstre

16kgx12 høyre

16kgx12 venstre

16kgx12 høyre

Rygghev på skråbenk (med 5kg vekt)

15

12

12

5 minutter på ellipsemaskina til slutt.

Ha en god helg alle sammen!!! :sol: Ingen trening på meg i dag, men forhåpentligvis i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Helg Twinkel!

Ser du fremdeles er flinkesen til å trene.

:popcorn:

(Tror jeg må gå og lage meg litt popcorn.. ble litt inspirert av smilyen.. men hjemmelaget popcorn laget med ren olje er vel ikke så ille?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :rødme:

Desverre orket jeg ikke dra på trening i dag. Har ikke vært hjemme i helga og kom ikke hjem før nærmere syv. Etter å ha vært på farta orket jeg derfor ikke å dra på trening. Tror egentlig det skyldtes dårlig kosthold i dag. Jeg blir veldig lett påvirket av det. Dersom jeg ikke spiser regelmessig og får i meg litt riktig mat mister jeg all energi... :(

Men jeg har jo trent 3 ganger denne uka, så det får være bra nok :)

I morgen blir det helt sikkert trening igjen!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg igjen :goodbye: Sånn som du står på!!!! Synes du skal være fornøyd med 3 økter i uken ja, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke fikk til den siste treningen! Nå er det dessuten ny uke, nye muligheter! 3 økter er jo strålende!

Jeg tror også kostholdet har mye å si på humør og energi, spiser man sunt og godt og ikke minst: regelmessig så er hverdagen straks litt enklere...Tror jeg da:)

Ellers er det gøy å se at du fortsatt er i havregrøtmodus :) Sitter å funderer på hvordan jeg skal kunne lage dette på jobben med micro.Kjøleskap til melken min har jeg, men tror jeg har forsøkt meg på microen før og det ble ikke godt...hm....Vi har vannkoker også, men.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var jeg igjen :goodbye: Sånn som du står på!!!! Synes du skal være fornøyd med 3 økter i uken ja, så ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke fikk til den siste treningen! Nå er det dessuten ny uke, nye muligheter! 3 økter er jo strålende!

Jeg tror også kostholdet har mye å si på humør og energi, spiser man sunt og godt og ikke minst: regelmessig så er hverdagen straks litt enklere...Tror jeg da:)

Ellers er det gøy å se at du fortsatt er i havregrøtmodus :) Sitter å funderer på hvordan jeg skal kunne lage dette på jobben med micro.Kjøleskap til melken min har jeg, men tror jeg har forsøkt meg på microen før og det ble ikke godt...hm....Vi har vannkoker også, men.......

Så godt du er tilbake igjen :)

Jeg har ikke dårlig samvittighet for denne uken, men kunne ønske jeg hadde klart 4 treninger... Men, det er helt greit at jeg ikke fikk det til.

Kan desverre ikke gi noen gode råd til microhavregrøt... Ikke har jeg mikro så jeg kan eksperimentere for deg heller... Desverre.

Nå er det på tide å slå av pc'n og legge seg :natti: God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

(Tror jeg må gå og lage meg litt popcorn.. ble litt inspirert av smilyen.. men hjemmelaget popcorn laget med ren olje er vel ikke så ille?)

Nei, det er vel mye bedre enn det meste av potetgull iallfall! Men som du sier er det sunnest å lage popcornet selv med ordentlig olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Twinkle :kaffekopp:

Må bare spytte inn noe i popcorn samtalen, husker da jeg var yngre (og ikke la på meg like lett) så lagde vi hjemmelaget popcorn med smeltethvitløkssmør les: MYE hvitløkssmør!! Mmmm det var godt det!!!!!!

Ha en strålende mandag :) Kanskje du klarer fire stk treninger denne uken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Treg start her i dag...

Gikk på vekta og jeg veide 200g mer enn jeg gjorde for 2 uker siden, altså 66,8kg. Men det var jo ikke overraskende. Hadde en periode med en uke uten trening og forrige helg hadde jeg en usunn langhelg og hadde en veldig usunn helg denne helga også... I dag er det mandag og ny start med nye muligheter :nigo:

Dersom jeg vil se 5 tallet må jeg være litt flinkere i helgene også... :( Kose meg, men med måte... Har ingen planer denne uka så langt, så kanskje det blir bedre...

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og jeg skulle jo skrive opp hvor mye vann jeg drikker om dagen. Får se hvor lenge jeg gidder det, men skal prøve denne uka for å bli litt mer bevisst.

Så langt i dag har jeg nok drukket omtrent 7-8dl. Jeg har desverre ikke klart å holde meg unna cola zero :( Uff, jeg er virkelig blitt avhengig jeg... Men jeg tror det hjelper meg til å motstå andre usunne ting...

Nå skal jeg gå å ta meg litt mer vann så jeg kommer opp i 1 liter.

Ikke lenge til jeg skal gjøre meg klar for trening :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kjefte: :kjefte: :kjefte: :kjefte: Dumme, dumme hodepine!!!

Jeg følte meg litt småslapp i dag, men kom meg nå da på trening likevel. Satt meg på sykkelen og planla en god intervalltime på sykkelen. Men den dumme hodepina ble bare værre :( Etter ti minutter rolig sykling fant jeg ut at jeg skulle prøve styrketrening istedet - det går oftere bedre når jeg er litt slapp. Men etter 1 1/2 sett med nedtrekk måtte jeg bare gi meg :sur:

La meg ned i badstua i 5 minutter før jeg gikk hjem. Tok en omvei på vei hjem da iallfall, så jeg fikk litt mer bevegelse og litt frisk luft.

Men utrolig irriterende når jeg er såå klar for trening mentalt og resten av kroppen ikke samarbeider :kjefte:

Skjønner ikke hvorfor jeg har hodepine heller :sur:

Jaja, får håpe treningen går bedre i morra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig! Det er det verste, når du er skikkelig klar for trening men så går det ikke av en eller annen grunn..

Håper det blir bedre i morgen hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå er hodepinen borte... Hva er det liksom... Jeg VILLE JO TRENE!!! :kjefte:

Har spist middag også. Veldig enkel middag, men det ble utrolig godt!

Helstekt kyllingfilet i ovnen med olivenolje, salt, pepper og paprikapulver. Masse kokt broccoli og 10 små cherrytomater :spise: Utrolig god middag :nigo:

Ellers er jeg oppe i 1,5liter vann

Blir nok en kopp grønn te snart - teller det som vann??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...