Gå til innhold

Twinkle skal bli fit

twinklestar

Anbefalte innlegg

Jeg teller aldri kalorier, men er ganske sikker på at jeg har fått i meg nok i dag :) Og variert har jeg spist også, og hyppige måltider.

Jeg følte at jeg hadde god energi under treningen, så tror nok ikke jeg lå for lavt, for det pleier jeg å merke fort.

Men setter pris på kommentarer og både ros/ris/kritikk og spørsmål i boka mi altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, ser du har skrivd mye rundt her om sykling og slikt, har du noen planer om å konkurrere i sommer? Eller er det "bare" god trening og hobby? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg teller aldri kalorier, men er ganske sikker på at jeg har fått i meg nok i dag :) Og variert har jeg spist også, og hyppige måltider.

Jeg følte at jeg hadde god energi under treningen, så tror nok ikke jeg lå for lavt, for det pleier jeg å merke fort.

Men setter pris på kommentarer og både ros/ris/kritikk og spørsmål i boka mi altså :)

Godt! :jepp:

Kan nok være jeg som er i det litt overanalyserende hjørnet i kveld. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, ser du har skrivd mye rundt her om sykling og slikt, har du noen planer om å konkurrere i sommer? Eller er det "bare" god trening og hobby? :)

Jeg har kjempelyst til å prøve meg en gang. Men aner ikke hvordan jeg ligger an i forhold til andre damer... Men har lyst til å prøve meg på et tur ritt med landeveissykkel en gang..

Var inne på sykling.no og der står alle årets ritt lista opp... http://sykling.no/landevei/ritt/terminlist...teLandevei.aspx

Må prøve å overtale mannen... :)

Men jeg har iallfall ett mål: Å slå mannen opp en fjelltopp der vi bor... Jeg var litt stor i kjeften en dag vi hadde krangla... Og sa jeg skulle slå ham... Så nå må jeg trene i smug og satse litt mer på syklinga. Hadde vært så gøy å slå ham, men tviler sterkt...

Yoga: Det blir nok et knekkebrød med økologisk peanøttsmør til kvelds også! Om 30-60 minutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok! Morro med ekstra motivasjon da! Du blir proff syklist og jeg blir proff i styrkeløft? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ok! Morro med ekstra motivasjon da! Du blir proff syklist og jeg blir proff i styrkeløft? :fnise:

:hoho:

Fint med mål! Vi har trua på oss selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Squill
:hoho:

Fint med mål! Vi har trua på oss selv :fnise:

Jeg på min side har store planer om å bli proff skiløper. Jeg må bare, jamfør dagens skitur, tørre å stå ned bratte og svingete bakker i stedet for å ta av meg skiene og gå ned til fots... Hvis jeg klarer det er nok veien til profflivet kort :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg på min side har store planer om å bli proff skiløper. Jeg må bare, jamfør dagens skitur, tørre å stå ned bratte og svingete bakker i stedet for å ta av meg skiene og gå ned til fots... Hvis jeg klarer det er nok veien til profflivet kort :fnise:

Så bra! Velkommen til gjengen for de med drøm om profftilværelse :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :havregrøtsmiley:

Ønsker alle som er innom en fin tirsdag!

I dag blir det ingen trening på meg, skal prøve å bruke ettermiddagen/kvelden på skolearbeid... :hallo:

Rettelse: Jeg SKAL bruke ettermiddagen/kvelden til skolearbeid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :havregrøtsmiley:

Ønsker alle som er innom en fin tirsdag!

I dag blir det ingen trening på meg, skal prøve å bruke ettermiddagen/kvelden på skolearbeid... :hallo:

Rettelse: Jeg SKAL bruke ettermiddagen/kvelden til skolearbeid!

Hehe, det er ikke alltid like artig å sette seg ned med skolearbeid nei. husker det fra min tid, fant på å gjøre alt anna istedenfor. Men det er bare det å faktisk sette seg ned, så er man i gang og da blir man ofte sittende. Synes du er kjempe flink! Idag ble det havregrøt på meg igjen også (melken ble innkjøpt i går) Tvi tvi med skolearbeide og ha en strålende dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra dagen i dag. Ingen trening, noe som heller ikke var planen.

Kosthold:

Frokost: Havregrøt med kanel og 1 banan

MM: 1 caffe latte (x-tra lett melk)m/litt vaniljesmak

MM: noen cashewnøtter

Lunsj: 1 ryvita knekkebrød med økologisk peanøttsmør, 2 ryvita knekkebrød med egg + 1 liten appelsin

MM: 4 små knaskegulerøtter

Middag: Kylling teryaki med ris og 1/2 baguett...

Kvelds: 1 skyr + 2 brødskiver med peanøttsmør...

I morgen blir det heller ingen trening, men skal prøve å gå meg en lengre tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen god morgen Twinkle :kaffekopp:

Forsøkte meg på en ny vri på havregrøten idag som jeg bare måtte dele. Hadde oppi en skje med kesam vanilje og det var godt! Ga en frisk og god smak:=) Verdt forsøket om du ønsker en ny vri-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler tipset til M ;-)

Må prøve med vanilje kesam i den obligatoriske morgen havregrøten. Hørtes nam nam ut.

Og heia twinkel som er flink med skole og spise sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :)

Jeg leste innlegget ditt rett før jeg gikk i butikken i ettermiddag Matvraket! Og det var lurt for da fikk jeg lyst til å ta med meg vaniljekesam. Så til dessert i dag ble det 1/2 eple og 1/2 banan med vaniljekesam :sikle:

Og så skal jeg prøve med litt vaniljekesam i havregrøten i morgen. Det var en god idé! Hadde du eplebiter i også?

Ingen trening i dag heller, så jeg følger planen :) I morgen blir det andre boller...

Dagens kosthold:

Frokost: Havregrøt med 1 banan og kanel

MM: noen få nøtter

MM: 1 yoghurt (fra kantina, så de hadde ikke dobbel 0%)

Lunsj: foccacia med laks og kokt egg...

MM: 2 brødskiver (grovt med korn) med peanøttsmør (økologisk)

Middag: 1/2 grillet kylling (tok av alt skinnet!) + hveteris, cherrytomater og salat + litt cottage cheese

Dessert: 1/2 eple + 1/2 banan i vaniljekesam.

I dag holdt jeg på å sprekke helt når jeg var i butikken, hadde såååå lyst på noe godteri... Men jeg var sterk og kom meg hjem og lagde middag!

Kjøpte meg Confecta sjoko-milk kakao :) Den er ikke sååå ille... Og det hjelper på sjokoladesuget. Så om en times tid skal jeg ta kvelden og kose meg med kakao :kaffekopp:

Men først må jeg skrive litt mer på oppgaven min! :hallo:

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp:

så gøy å lese at dere tester ut vanilje kesam. Jeg kjøpte denne først og fremst til frukten min, oppskåret frukt med vaniljekesam :popcorn: Men så stod jeg å lagde havregrøt og tenkte hvorfor ikke bare teste. Og det viste seg å gi en litt annen, men god smak på grøten. Ja jeg hadde eplebiter oppi også:) Sååå godt....Hadde dette idag og jeg:) mmm Håper dere likte det også..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen/formiddag twinklestar.

Er ikke like flink til å legge igjen spor for tiden, men jeg følger med, og du er jo så flink :)

Ha en fin torsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du følger med Skybert :)

Det var godt med vaniljekesam i havregrøten Matvraket, men ikke en nødvendighet, men godt som en forandring!

I dag hadde jeg trengt et spark bak... :pisk: Var kun 3o minutter trening... Og jeg har spist snop (altfor mye!!!). I tillegg er det torsdag og jeg er ikke fornøyd med ukas treningsinnsats. Så i morgen MÅ jeg gjennom en bra økt! Vær så snille og vær litt streng med meg! :sjenert:

Jeg var supertrøtt etter jeg kom hjem i dag, sovna på senga og var død i 2 timer!!! Gleder meg til helg så jeg kan sove ut på morgenen!

Dagens kosthold:

Frokost: Havregrøt med kanel og eplebiter (med vaniljekesam i :) )

MM: YT mellommåltid drikk! Det var godt!!

Lunsj: 1 baguett med laks og egg

MM: masse snop (uff og uff.... :kjefte: )

Middag: Kyllingfilet, fullkornspasta og pesto (ingen grønnsaker :kjefte: )

Kveldsmat: 1 mango og 1/3 banan med vaniljekesam

Har nå drukket en kopp confecta kakao...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sjekke i morgen at du har hatt en bra økt jeg Twinkle ;) Hva har du planer om å trene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Shamin :) Tror jeg trenger å vite at noen skal sjekke om jeg gjør det jeg skal i morgen.

I morgen står det helkroppsstyrke på planen min, så skal prøve å holde meg til det :)

Så blir det spinning lørdag og muligens også på søndag... Treningen i dag teller bare som en halv økt (eller mindre...), så må nesten få til 3 treninger til denne uka... Burde klare det!

Endret av twinklestar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...