-Carrie Skrevet 29. april 2010 Forfatter #181 Del Skrevet 29. april 2010 Nå sitter jeg under pleddet og drikker kakao og planlegger de neste dagene fremover. Blir hektisk, men det er sånn det skal være på denne tiden I morgen skal jeg på fest faktisk. Veldig dårlig timing, men følte ikke jeg kunne si nei, for det er en jobbfest med det firmaet jeg skal begynne i til høsten. Nå får jeg sjansen til å hilse på alle de nye som skal begynne samtidig som meg, så det vil jeg ikke gå glipp av Men har planer om å drikke lite og gå hjem tidlig. Og jeg har tenkt å gjennomføre den planen altså, er jo nødt til å være i god form på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 1. mai 2010 Festen i går var kjempemorsom!! Jeg skal begynne å jobbe sammen med masse koselig folk, og jeg kjenner at jeg gleder meg masse nå Jeg var til og med litt fornuftig og gikk hjem rundt halv to, og våknet av meg selv i nitiden Var på plass ved kjøkkenbordet kl. 10, men jeg kjenner at jeg er en smule umotivert i dag Tror muligens det er fordi jeg begynner å bli klar til eksamen, og er litt lei av å repetere ting om og om igjen.. Så vi får se hvor mye som blir gjort i dag Nå driver jeg og steiker et sånn halvstekt brød fra butikken, og det lukter himmelsk her Det er lenge siden jeg har spist brød nå, så det skal bli utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 2. mai 2010 #183 Del Skrevet 2. mai 2010 Så gøy at dine kommende kolleger virket hyggelige! Trivsel på jobb er viktigere enn det meste Mmmm, hørtes fristende ut med nystekt brød (med brunost på?! )! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg hadde leverpostei og agurk på Veldig godt! Nest siste lesedag før eksamen, og jeg er faktisk ikke stressa. Har begynt å få tro på jeg har litt kontroll på stoffet ;)Men det er mange formler som må pugges i dag og i morgen!! Nå er det tid for frokost, også er det bare å sette i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mai 2010 #185 Del Skrevet 3. mai 2010 Leverpostei og agurk er genialt på nystekt brød :happy: Så deilig å ha følelsen av kontroll! Dette går så bra, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #186 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja jeg håper det!! Litt skummelt å si at man har kontroll, for man vet aldri hva som dukker opp på eksamen Men jeg satser på at det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #187 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 3. mai 2010 #188 Del Skrevet 3. mai 2010 ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 3. mai 2010 En liten panikkbølge slo over meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #190 Del Skrevet 3. mai 2010 En lesedag igjen.. men dette skal gå bra! Ei i klassen min har bestemt seg for å trekke seg Etter å ha brukt 3 uker på å stormlese, så trekker hun seg 2 dager før eksamen. Teit synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 4. mai 2010 #191 Del Skrevet 4. mai 2010 Oj, ja hvorfor ikke bare prøve iallefall, man taper jo alikevel et forsøk hvis man trekker seg... Jaja, heldigvis ikke ditt problem! Oj, bare en dag igjen- det går unna med stormskritt!! Skal krysse fingre og tær for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mai 2010 #192 Del Skrevet 4. mai 2010 Åååh, panikkbølger er det mest normaleste i verden. Hm, merkelig å trekke seg NÅ? Eller har det kanskje noe å gjøre med hvor mange ganger man kan melde seg opp/stryke i et fag? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #193 Del Skrevet 4. mai 2010 Oj, ja hvorfor ikke bare prøve iallefall, man taper jo alikevel et forsøk hvis man trekker seg... Jaja, heldigvis ikke ditt problem! Oj, bare en dag igjen- det går unna med stormskritt!! Skal krysse fingre og tær for deg!! Nå nærmer det seg ja, takk for lykkeønskninger Åååh, panikkbølger er det mest normaleste i verden. Hm, merkelig å trekke seg NÅ? Eller har det kanskje noe å gjøre med hvor mange ganger man kan melde seg opp/stryke i et fag? :klø: Man har 3 forsøk til å ta eksamen, men hvis man trekker seg senere enn 3uker før, så regnes det likevel for et forsøk brukt. Derfor ser jeg ikke helt poenget med å ikke møte opp, for et forsøk blir jo "oppbrukt" likvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 4. mai 2010 Har sittet ute og lest i i dag Ikke så veldig varmt i grader, men med strålende sol og ikke et vindpust på verandaen, så ble jeg faktisk litt svett der jeg satt Jeg føler jeg har forberedt meg godt de siste ukene, men likevel så føler jeg at uansett hvor forberedt jeg er, så kan det dukke opp ting på eksamen som jeg ikke er forberedt på. Så uforutsigbart er det faget faktisk. F.eks eksamene fra 07 og 08 er veldig greie og forstå seg på, men så kommer den fra i fjor som plutselig er hele annerledes. Men men, jeg må bare håpe på det beste og jeg skal uansett forsøke på alle oppgavene Lærern vår hater nemlig folk som leverer blankt på en oppgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #195 Del Skrevet 4. mai 2010 Da sier jeg meg offisielt klar til eksamen Skal pakke vekk notatene, pakke sekken og legge frem klær til i morgen. Så blir det bare avslapping foran tven resten av kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har gått og drømt om en stor pose smågodt (fra mix) i mange dager nå Av og til blir jeg så lei av å tenke på hva jeg kan og ikke kan spise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #197 Del Skrevet 4. mai 2010 Har man lyst har man lov, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 4. mai 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 4. mai 2010 Har man lyst har man lov, eller? Hehe, ja jeg heller mot det Hyggelig å se deg her inne forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 4. mai 2010 #199 Del Skrevet 4. mai 2010 Ja, det er alt for lenge siden sist. Har vært en litt vanskelig tid, men nå er ting bedre. Ble det noe godteri på deg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 5. mai 2010 Nei, ikke i går, men jeg ser ikke bort i fra at det blir litt i dag Etter 6 timers eksamen, så er vel det fortjent?? Uff, nå er jeg dødskvalm Blir alltid d på eksamensdagen.. Jeg presterte å våkne kl. 6 i dag, lysvåken, så da blir det liksom ekstra lenge å gå og grue seg. Skal lese gjennom notatene et par ganger, også kjører jeg bare til skolen tror jeg. Greit å ha litt god tid til å finne parkering, finne rommet jeg skal sitte i osv.. Tenk på meg mellom 9 og 15 da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå