Gå til innhold

Carries dagbok

-Carrie

Anbefalte innlegg

2 dager til helg :hoppe:

Sitter og vurderer frem og tilbake om jeg skal dra og grille eller ikke i kveld.. er invitert med av noen venner, men får se hva det blir til. Har følt meg så slapp og rar i dag, så mulig jeg bare blir hjemme. Jeg er sånn som vanligvis sovner med det samme jeg legger meg, men de 3 siste kveldene så har jeg ikke fått sove, og når jeg endelig sovner så sover jeg så hakkete og dårlig :klø: Skjønner ikke hva som skjer! Kanskje fordi den mangler en person i senga mi ;)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva ble det til i kveld da? :)

Kjedelig å ikke få sove... Prøvd varm melk eller telling av sauer :gjeiper: Håper natten blir bedre i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble bare hjemme :gjeiper: Var godt å bare slappe av!

Og i natt sov jeg som et barn ;) Det var så godt å våkne i dag og være tilnærmet uthvilt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag har jeg vært på en herlig joggetur! Ikke noe vind og bittelitt duskregn. Helt perfekt joggevær med andre ord :) Jeg hadde ipoden min på shuffle, så den spilte alt mulig slags musikk. Artig! Da Rude med "Sandstorm" funket sinnsykt bra som "kommesegoppdensistetungebakkensang" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg har også MP3-spilleren min på shuffle. Som regel funker det bra, men av og til blir det et par overganger som er så merkelige at hjernen går litt i stå :fnise:

Hørtes ut som en deilig joggetur! JA til duskregn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, jeg har også MP3-spilleren min på shuffle. Som regel funker det bra, men av og til blir det et par overganger som er så merkelige at hjernen går litt i stå :fnise:

Hørtes ut som en deilig joggetur! JA til duskregn!

Hehe, ja av og til dukker det opp noe rart :fnise:

:ler: 18 strømpebukser!! Det var ikke noe småtteri.. :ler:

Greit å ha noen i reserve ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en dag på jobb i dag! Et øyeblikk trodde jeg faktisk at jeg skulle drukne i papirer :ler: Må innrømmer at jeg hadde null kontroll når jeg dro derfra, men man jobber vel ikke overtid på en fredag?? Neida, jeg møter opp med friskt mot på mandags morgen :jepp:

Nå sitter jeg i sofaen og moter meg opp til å lage middag.. men mulig det blir en liten powernap først :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat lørdag i dag! Tror jeg spiste noe jeg ikke burde spist, for sent i går kveld fikk jeg kjempevondt i magen. Skal spare dere for detaljer, men kort sagt så har jeg hengt over do flere ganger i natt. Kaldsvettet og gråt gjorde jeg og :fnise: Jeg hater og kaste opp og av og til er det grusomt å være alene hjemme!!

Skulle egentlig møte to venninner fra klassen i byen i dag, men ble bare hjemme heller. Har sovet litt og grillet meg litt i sola :) Føler jeg har vært skikkelig usosial i det siste og avlyst flere avtaler :sjenert: Må skjerpe meg litt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, herreguud! Stakkars liten! :klem:

Det er så fælt å være dårlig i formen når man er hjemme alene. Alle trenger litt pleie når de er syke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, herreguud! Stakkars liten! :klem:

Det er så fælt å være dårlig i formen når man er hjemme alene. Alle trenger litt pleie når de er syke!!

Ja, jeg synes veldig synd på meg selv der og da, men må jo le litt av det etterpå ;) Men jeg tor samboeren min gjerne skulle vært hjemme, for han ringte meg mange ganger i går for å høre hvordan formen var :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda, det hørtes nesten ut som matforgiftning ja. Hadde du sånne krampelignende smerter i magen? Bra det er bedre med deg nå! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra med matforgiftning, heretter bør du bare spise boksmat! ;)

-Og hvem har forresten hørt om at noen har blitt dårlige i magen av oreokjeks for eksempel? Nettopp! Ja til kjeks til middag! ;)

Ha en finfin dag på jobb! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auda, det hørtes nesten ut som matforgiftning ja. Hadde du sånne krampelignende smerter i magen? Bra det er bedre med deg nå! :tommelsmil:

Jepp, det hadde jeg!

Ikke bra med matforgiftning, heretter bør du bare spise boksmat! ;)

-Og hvem har forresten hørt om at noen har blitt dårlige i magen av oreokjeks for eksempel? Nettopp! Ja til kjeks til middag! ;)

Ha en finfin dag på jobb! :)

Haha, ja det burde jeg jo teste en dag ;)

Takk, og det samme til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt i dag :Gjesp: Og kjenner det litt i beina etter en joggetur i går! Jeg tror jeg har blitt litt bitt av joggebasillen igjen, og satser på mange joggeturer i løpet av ferien :)

Etter i dag har jeg bare 2 dager igjen på jobb :hoppe: Gleder meg til ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jogging er tingen! :)

Har du forsøkt morgentrening noen gang? Anbefales :) (av og til iallefall ;))

Ble det noe godt til middag i går forresten? Jeg er alltid på jakt etter gode middagstips vettu, spesielt på dager som i dag når jeg skal spise alene og kan lage akkurat det jeg selv vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jogging er tingen! :)

Har du forsøkt morgentrening noen gang? Anbefales :) (av og til iallefall ;))

Ble det noe godt til middag i går forresten? Jeg er alltid på jakt etter gode middagstips vettu, spesielt på dager som i dag når jeg skal spise alene og kan lage akkurat det jeg selv vil :)

Har faktisk aldri prøvd morgentrening (bortsett fra da jeg svømte, men det begynner jammen å bli noen år siden :fnise: ), men skal teste det en gang :)

Nei, samboer ville ha frossenpizza til kampen :rolleyes: Så da ble det enda flere knekkebrød på meg :ler:

Lag noe godt som han ikke er så glad i, det bruker jeg å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det endte faktisk opp med at jeg inviterte meg selv på middag hos min far i dag. Hadde planer om å dra på kaffebesøk til han i går,men da var han ikke hjemme. Pappa er, i motsetning til sambo, veldig glad i fisk og sjømat så jeg tilbød meg å lage istand et fiskemåltid:) Har litt lyst på reker! Eller bare fersk fisk hvis de ikke har reker. Damdidei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Det endte faktisk opp med at jeg inviterte meg selv på middag hos min far i dag. Hadde planer om å dra på kaffebesøk til han i går,men da var han ikke hjemme. Pappa er, i motsetning til sambo, veldig glad i fisk og sjømat så jeg tilbød meg å lage istand et fiskemåltid:) Har litt lyst på reker! Eller bare fersk fisk hvis de ikke har reker. Damdidei.

Så koselig da :)

Jeg er akkurat kommet hjem fra jobb og fikk nettopp melding fra sambo om at han er hos en kamerat, og at jeg trengte ikke å lage middag enda. Det var akkurat det du og jeg snakket om.. Hvor ble det av rutinene mine???? :kjefte::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nydelig vær i dag!!! :sol: Og bare 3 timer til utsjekk fra kontoret :D Fikk forresten spørsmål om jeg likte marsipankake, så jeg tror jeg får kake i morgen :) Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...