Pingting Skrevet 17. juni 2010 #281 Del Skrevet 17. juni 2010 Stabil vekt er ihvertfall mye bedre enn at den går oppover - og husk at helsa di garantert er bedre nå! Og det fortsetter den å være så lenge du unngår utskeielser hele tiden, og det er jo viktig det og - ikke bare vekta Har registrert meg som blodgiver jeg og, men har alltid vært syk rett før de har gitt meg time, så jeg har ikke fått gitt enda. Kult uansett! Fin, ny avatar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #282 Del Skrevet 18. juni 2010 Stabil vekt er ihvertfall mye bedre enn at den går oppover - og husk at helsa di garantert er bedre nå! Og det fortsetter den å være så lenge du unngår utskeielser hele tiden, og det er jo viktig det og - ikke bare vekta Har registrert meg som blodgiver jeg og, men har alltid vært syk rett før de har gitt meg time, så jeg har ikke fått gitt enda. Kult uansett! Fin, ny avatar! Ja, stabil vekt er jo det viktigste Morsomt at du også er blodgiver! Jeg håper bare at alt er i orden slik at jeg kan gi, men det får jeg ikke vite før om en måned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #283 Del Skrevet 18. juni 2010 I dag da jeg stod opp stod det en bøtte med ugress på trappa vår Må innrømme at jeg ble litt "redd" eller skeptisk kanskje. Det er ikke så morsomt å finne sånne ting når man er alene hjemme. Men når jeg fikk tenkt meg litt om, regner jeg med det er noen av naboungene som har funnet på det. Jeg gikk og snakket med den ene naboen vår, og hun skulle spørre sønnen når han kommer hjem. Kjenner at jeg blir irritert når jeg tenker på det!! Så har jeg vært på litt shopping i dag. Skulle kjøpe en bukse, men endte opp med en kjole, en topp og et belte Ser ut som jeg må ut en tur i morgen og, for jeg trenger seriøst en ny bukse, også skulle jeg hatt meg noen sandaler. Jeg har bare en bukse som sitter pent nå, så jeg trenger desperat noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #284 Del Skrevet 19. juni 2010 Nå sitter jeg nydusjet og har akkurat inntatt frokost Så blir det litt mer shopping i dag, og fest i kveld. Herlig lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 19. juni 2010 Forfatter #285 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Prinsessebryllup *lettrørt* Endret 19. juni 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. juni 2010 #286 Del Skrevet 19. juni 2010 Lettrørt her også Men det er så fiiint :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 21. juni 2010 #287 Del Skrevet 21. juni 2010 Åhhh, jeg var også passelig rørt! Jeg elsker bryllup, og talen til Prins Daniel var jo helt utrolig flott da! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #288 Del Skrevet 21. juni 2010 Lettrørt her også Men det er så fiiint :rødme: Ja, det var helt nydelig! Åhhh, jeg var også passelig rørt! Jeg elsker bryllup, og talen til Prins Daniel var jo helt utrolig flott da! :rødme: Talen ja, det er den flotteste jeg noen gang har hørt tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #289 Del Skrevet 21. juni 2010 Uff, i dag er jeg umotivert på jobb :/ Er så utrolig lei av denne jobben, og gleder meg til å begynne i den "ordentlige" jobben Er trøtt som en strømpe i tilegg! Og fortsatt bittelitt fyllenerver etter helga Enkelte ganger trenger jeg beskyttelse mot meg selv altså.. Det var en utrolig morsom kveld, men jeg skulle ønske jeg hadde holdt synge- og turnegenskapene mine for meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 21. juni 2010 #290 Del Skrevet 21. juni 2010 :skratter: Hahaha, turneegenskapene!! Its all coming back to me Man har ikke mer moro enn man lager selv, sies det Regner med du er ferdig på jobb nå/snart, så er det bare 4 dager igjen til helg iallefall *forsøk på å oppmuntre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #291 Del Skrevet 21. juni 2010 :skratter: Hahaha, turneegenskapene!! Its all coming back to me Man har ikke mer moro enn man lager selv, sies det Regner med du er ferdig på jobb nå/snart, så er det bare 4 dager igjen til helg iallefall *forsøk på å oppmuntre* Det er helt sant, og det var en sinnsykt morsom kveld! Hadde vondt i magemusklene i går etter å ha ledd masse Jeg bare følte det gikk bittelitt over styr med.. ja du vet 4 dager til helg ja Og 9 arbeidsdager til ferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 21. juni 2010 #292 Del Skrevet 21. juni 2010 Deilig når det begynner å nærme seg ferietid! Jeg har ikke talt ned hvor mange dager det er til vi reiser, men det nærmere seg det også Tihihi, ikke tenk på det, du hadde det jo bare gøy! Ja til flere geleshotskvelder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #293 Del Skrevet 21. juni 2010 Deilig når det begynner å nærme seg ferietid! Jeg har ikke talt ned hvor mange dager det er til vi reiser, men det nærmere seg det også Tihihi, ikke tenk på det, du hadde det jo bare gøy! Ja til flere geleshotskvelder! Haha, jeg skylder alt på geleshotsene! Men må si meg enig, JA til flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 21. juni 2010 Forfatter #294 Del Skrevet 21. juni 2010 I dag er det Pacific Blue på tv Det er sommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 21. juni 2010 #295 Del Skrevet 21. juni 2010 I dag er det Pacific Blue på tv Det er sommer!!! *nynner åpningsmelodien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 22. juni 2010 #296 Del Skrevet 22. juni 2010 Haha, Pacific Blue! Jeg var helt oppslukt i det da jeg gikk på ungdomsskolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #297 Del Skrevet 22. juni 2010 *nynner åpningsmelodien* Haha, Pacific Blue! Jeg var helt oppslukt i det da jeg gikk på ungdomsskolen.. Hihi, ja jeg måtte se begynnelsen i går så jeg fikk høre åpningsmelodien. Men etterpå slo jeg av, det er ikke så bare liksom :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #298 Del Skrevet 22. juni 2010 Effektiv dag i dag!! Har ryddet og ordnet masse i både klesskap og skrivepult. Har blant annet hatt opprydding i en "alt mulig kurv! jeg har, og funnet ut at jeg har 18(!) strømpebukser Så har jeg kastet en del gamle notater fra skolen. Det var nesten litt vemodig faktisk, men mest godt Nå får jeg straks besøk av ei veninne og da blir det Frustrerte Fruer og jordbærkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 22. juni 2010 #299 Del Skrevet 22. juni 2010 18 strømpebukser!! Hehe! Kjekt å ha litt i reserve, meneh..... Men kan skjønne at det hoper seg opp, er jo ofte sånn at hvis man skal noe så kjøper man en for sikkerhetsskyld liksom Er det frust.fruer i dag altså?? Hurra! Sist gang var det jo avlyst pga vm Herlig med jordbær, jeg vil også haaaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. juni 2010 Forfatter #300 Del Skrevet 22. juni 2010 Hehe, ja jeg har nok kjøpt mange ganger bare for sikkerhets skyld Jeg kastet noen da, så nå har jeg bare 10-12 Jepp, det er det! Heldigvis :D *frister med jordbær* mohahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå