Gå til innhold

Carries dagbok


-Carrie

Anbefalte innlegg

Mmm, eller hva med en hjemmelaget carbonara? Nei vent, SUNN sa du jo... :ler:

:fnise:

vel - carbonara trenger faktisk ikke være så ille. Den originale oppskriften har ikke fløte i seg, bare egg. Og hvis man bruker fullkornspasta, magert bacon og tar bare en liten porsjon pasta og masse deilig salat ved siden av - da går det an! :)

hva ble det til? :)

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kyllingsalat eller kyllingsandwich! :sikle: Det fikk jeg lyst på - med skikkelig hvitløksdressing :nigo:

Kyllingsalat ble det :sikle:

Mmm, eller hva med en hjemmelaget carbonara? Nei vent, SUNN sa du jo... :ler:

Hehe, det får bli til helga kanskje ;)

:fnise:

vel - carbonara trenger faktisk ikke være så ille. Den originale oppskriften har ikke fløte i seg, bare egg. Og hvis man bruker fullkornspasta, magert bacon og tar bare en liten porsjon pasta og masse deilig salat ved siden av - da går det an! :)

hva ble det til? :)

Fullkornspasta er jeg med på, men ikke noe fløte? :klø: Blir det noe godt da? :fnise:

Det ble kyllingsalat! Skikkelig godt og sunt :jepp:

PM sendt angående fjelltur! :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk veldig fint! Morsomt å møte igjen de andre nye som skal begynne, også fikk vi omvisning og masse informasjon. Det begynner å bli litt mer virkelig nå! Gleder meg masse til å begynne :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Når er det du begynner da? Det er jo virkelig bra når man gleder seg masse til å begynne :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner i august. Spørs om jeg synes det er like morsomt da å gå på jobb hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært på en kjempeflott fjelltur! Herlig å kjenne at man har brukt kroppen skikkelig :) Føttene mine føles kjempetunge!!

I morgen kommer samboeren plutselig hjem, håper han får være hjemme i helga :hjerte: Har ryddet og støvsuget hele leiligheten nå, rart hvor fort det blir rotete når jeg er alene hjemme :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på tur igjen! Det er så mange fine steder rundt om kring her som jeg ikke visste om :) Var ikke så kjempelangt å gå, men vi gikk fort og var ganske utslitte begge to da vi kom hjem. Etter en dusj og litt mat, sovnet vi på sofaen begge to :fnise: Nå har vi sett Avatar på dvd og spist litt snop. Herlig søndag!

Lurer på hva jeg skal gjøre resten av kvelden, for nå er det visst fotball her igjen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på tur igjen! Det er så mange fine steder rundt om kring her som jeg ikke visste om :) Var ikke så kjempelangt å gå, men vi gikk fort og var ganske utslitte begge to da vi kom hjem. Etter en dusj og litt mat, sovnet vi på sofaen begge to :fnise: Nå har vi sett Avatar på dvd og spist litt snop. Herlig søndag!

Lurer på hva jeg skal gjøre resten av kvelden, for nå er det visst fotball her igjen :rolleyes:

For en fin søndag du hadde igår da! :) Det har gått i fotball hjemme hos oss også de siste dagene, så jeg har forsøkt å rømme huset så ofte som mulig ;) Gleder meg til det er over, men hvis man legger godviljen til så kan vi jo prøve å være glad på guttas vegne da- fotball døgnet rundt må jo være fantastisk for dem! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, det er jo fint for dem :) Bare litt synd at vi bare har en stue, så det blir liksom til at jeg også sitter og ser. Av og til er det faktisk litt morsomt og :fnise: Gleder meg til å se Brasil i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på sånn informasjonsmøte og blodprøvetaking for å bli blodgiver :sjokkert: Jeg som hater blod! Men det er jo en veldig god ting å gjøre, for neste gang er det kanskje jeg som trenger blod :jepp: Leste i går at det var blodkrise i Norge, så det er bare å melde seg på ;)

Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så flink du er som gir blod! Jeg har meldt meg også, men jeg er så vanskelig å stikke, og blør så sakte at de vil ikke ha meg.. :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Snill du er da! :) Og tøff - hadde aldri turt det jeg! Når folk spør meg hva som var det verste med å føde så er det helt klart den ene blodprøven jeg måtte ta! Jada, satt med lystgassen da hun stakk! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snill pike som skal bli blodgiver :)

:jepp:

Så flink du er som gir blod! Jeg har meldt meg også, men jeg er så vanskelig å stikke, og blør så sakte at de vil ikke ha meg.. :sjenert:

:ler:

Uffda, det var jo kjedelig. Jeg vet ikke enda om de vil ha meg, men håper det :fnise:

Snill du er da! :) Og tøff - hadde aldri turt det jeg! Når folk spør meg hva som var det verste med å føde så er det helt klart den ene blodprøven jeg måtte ta! Jada, satt med lystgassen da hun stakk! :hoho:

Hehe, ja nå har jeg ikke vært og tappet enda, får se hvor tøff jeg er da ;) Da jeg tok blodprøve spurte sykepleieren om det gikk bra fordi jeg var så blek, men så lenge jeg ser en annen vei så tror jeg det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye å rapportere om fra denne kanten egentlig.. har hatt fri et par uker nå, og kjenner at det faktisk skal bli litt godt å jobbe noen uker før det blir skikkelig ferie :) Vi har foreløbig bare bestilt tur hjem, men jeg håper vi får oss en utenlandstur også.

Slankingen min har mer eller mindre stoppet opp.. har ikke samme motivasjon lenger, men jeg prøver å holde vekta så stabil som mulig og unngår de verste uskeielsene. Så får vi håpe motivasjonen kommer etter hvert :nigo: Har heldigvis ikke mistet motivasjonen til å bevege på meg, så helt galt er det ikke enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...