Gå til innhold

Carries dagbok

-Carrie

Anbefalte innlegg

Hmm.. bøker. Jeg er ikke så flink til å tipse om bøker. Jeg har lest masse Marian Keyes, hun liker jeg veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje litt sent nå, men til en annen gang: Mark Haddon! Jeg har lest to av bøkene hans: A Spot of Bother og The Curious Incident of the Dog in the Night-time. Begge er veldig underholdende og morsomme på en veldig tørr, britisk måte. Velskrevede og handler om ganske uvanlige ting, som han samtidig får til å fremstå veldig naturlig (viktig poeng, for hvis du leser beskrivelsen av bøkene så ser de nesten sprøere ut enn de er). Det er nesten det menneskelige aspektet ved det som er det fine synes jeg, enten er det veldig mye i karakterene man kan kjenne seg igjen i, eller så blir man veldig undrende og nysgjerrig på dem, på en fin måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. bøker. Jeg er ikke så flink til å tipse om bøker. Jeg har lest masse Marian Keyes, hun liker jeg veldig godt!

Kanskje litt sent nå, men til en annen gang: Mark Haddon! Jeg har lest to av bøkene hans: A Spot of Bother og The Curious Incident of the Dog in the Night-time. Begge er veldig underholdende og morsomme på en veldig tørr, britisk måte. Velskrevede og handler om ganske uvanlige ting, som han samtidig får til å fremstå veldig naturlig (viktig poeng, for hvis du leser beskrivelsen av bøkene så ser de nesten sprøere ut enn de er). Det er nesten det menneskelige aspektet ved det som er det fine synes jeg, enten er det veldig mye i karakterene man kan kjenne seg igjen i, eller så blir man veldig undrende og nysgjerrig på dem, på en fin måte :)

Tusen takk for tips, de noteres bak øret. Jeg elsker å lese, og har planer om å lese masse i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en finfin helg uten eksamenslesing :nigo: Fått shoppet litt, skravlet med venninner jeg ikke har snakket med på lenge, vasket, gått turer osv.. Herlig :hjerte:

Nå koser jeg meg med jordbær og two and a half men på tven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste dag på jobb før jeg skal ha langhelg :hoppe: Skal til Oslo og besøke søskene mine i helga, gleder meg masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du koser deg på Oslotur i helgen da! :strix: Koselig å besøke søsken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme igjen! Borte bra, men hjemme best :nigo:

Har hatt ei kjempefin helg og kost meg masse. Veldig artig å treffe igjen søskene mine som jeg ikke har møtt på en stund og jeg har både shoppet og spist godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket filmen :hjerte: Jeg lo masse!! Jeg skjønner ikke at den har fått totalslakt i alle avisene.. Jeg likte den i hvertfall veldig godt :) Også var det kjempestas med premiere. Det var rosa løper hvor man kunne bli tatt bilde av også fikk man bilde etter filmen, de solgte cosmopolitans til 50 kr også fikk vi goodiebag ;) Alle som var der hadde pyntet seg i fine kjoler og høye hæler. Kjempestas rett og slett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke med meg hvilken film du skulle se, men dette høres da ut som Sex and the City...? :) hva var det i goodiebagen a? Hm? *nysgjerrig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex and the city stemmer det :) I goodiebagen var det shampoo, balsam, hårspray, oreokjeks og et eller annet vann med smak. Ikke så verst, synes jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns også filmen var bra! Det var jo de samme damene og en forlengelse av historiene deres. Skjønner ikke slaktet jeg heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå,drinker, kjoler og goodiebag- så gøy det hørtes ut!! :)

Jeg må få med meg en venninne på kino snart, ser jeg. Tror liksom ikke jeg får sambo med på akkurat den filmen ;)

Hva gjør du i dag da? Nyter ferien?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, i dag nyter jeg ferien :) Sitter ute og soler meg og er bare innom pcen av og til for å sjekke om det er kommet noen flere karakterer :P Men forbereder meg på at de ringer fra jobb når som helst, så jeg nyter å ha fri mens jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ble det litt overskyet :sur:

Sitter og lurer på hva jeg skal ha til middag i dag. Er (som vanlig :P) hjemme alene, og det er så kjedelig å lage bare til meg. Men samtidig har jeg lyst på skikkelig middag i dag, som både er sunn og god. Noe med kylling kanskje.. hm, tror jeg må ta meg en tur på butikken!

Ellers har jeg store planer om å få gjort litt husarbeid i dag, men lysten sitter langt inne. Får se om jeg får gjort noe i ettermiddag kanskje. Er det fint vær, så er det fint vær :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Kyllingsalat eller kyllingsandwich! :sikle: Det fikk jeg lyst på - med skikkelig hvitløksdressing :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, eller hva med en hjemmelaget carbonara? Nei vent, SUNN sa du jo... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...