Pingting Skrevet 17. mai 2010 #221 Del Skrevet 17. mai 2010 Du og! ...har fyllesyka gitt seg enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #222 Del Skrevet 17. mai 2010 Den har for såvidt gitt seg, men jeg er blitt så sinnsykt forkjøla! Uff, nå blir det lenge til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mai 2010 #223 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jadda jadda, det sier de alle sammen! Endret 17. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #224 Del Skrevet 17. mai 2010 Jadda jadda, det sier de alle sammen! Hehe, sant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #225 Del Skrevet 17. mai 2010 Dette har vært en skikkelig spisedag!! Is, pizza, brownies osv.. jeg har vondt i magen og føler meg skikkelig stappmett. Men jeg angrer ikke Er det 17. mai så er det 17. mai. I morgen blir det hardkjør igjen, med både lesing og trening. Har lest veldig lite denne helga, så nå er det ikke noe kjære mor lengre. Har planer om å være på lesesalen senest åtte i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 22. mai 2010 Forfatter #226 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Herregud for en uke dette har vært! Nå går det heldigvis mot slutten med lesingen, men likevel er det vanskelig å motivere seg de siste dagene Gleder meg så sinnsykt til sommerferie!!! Endret 22. mai 2010 av -Carrie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 24. mai 2010 #227 Del Skrevet 24. mai 2010 Heia- heia- heia!!! :duskedamer: Stå på sommerferien er ikke langt unna nå! Selv om du kanskje heller vil slappe av og være lat Prøv å lese litt til- så får du et bra resultat! Masse lykke til på eksamen det fortjener denne flotte damen! Weeeeee! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #228 Del Skrevet 24. mai 2010 Åh, tusen takk Såpeboble I morgen skal jeg lese som om fanden var etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 25. mai 2010 #229 Del Skrevet 25. mai 2010 Thaaaaaat's the spirit!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mai 2010 #230 Del Skrevet 25. mai 2010 ...men hvis fanden virkelig var etter deg, ville du da satt deg ned for å lese? Heia Carrie, dette klarer du så bra så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #231 Del Skrevet 26. mai 2010 ...men hvis fanden virkelig var etter deg, ville du da satt deg ned for å lese? Heia Carrie, dette klarer du så bra så! Hehe, sant nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #232 Del Skrevet 26. mai 2010 FERDIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #233 Del Skrevet 26. mai 2010 Lurer på hva jeg skal finne på i morgen? Og i helga? Hva gjør man når man ikke leser egentlig? Lenge siden jeg har vært i så godt humør, jeg har gått og smilet HELE dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #234 Del Skrevet 26. mai 2010 Så får vi bare håpe at alle eksamene er bestått da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 27. mai 2010 #235 Del Skrevet 27. mai 2010 Krysser fingrene for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #236 Del Skrevet 28. mai 2010 Krysser fingrene for det! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #237 Del Skrevet 28. mai 2010 I dag er den store vaskedagen! Det har ikke blitt vasket skikkelig her på lenge, så det er virkelig på tide. Tepper skal bankes, gulv skal vaskes, vinduer skal vaskes og senga skal byttes på. Nå når jeg er ferdig å lese, så er alt annet morsomt Jeg gleder meg til å sette i gang faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Såpeboble Skrevet 28. mai 2010 #238 Del Skrevet 28. mai 2010 Herlig med nyvasket hus, da! Vårt lille rede skriker også etter rengjøring, men jeg gidder ikke :gjeiper: Åh, du er så heldig som har fri! Jeg sitter her med skikkelig fredagsfølelse og har mest lyst til å forlate kontoret, ta på solbriller og en kjole med polkadots og trippe avgårde til nærmeste utekafe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #239 Del Skrevet 28. mai 2010 Ja, det er herlig å ha fri! Jeg sitter fortsatt i pysjen og ser litt på tv, chatter med folk på fb osv.. Det er så delig å ha god tid!! Men nå er det ikke så veldig mange timer til du tar helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Carrie Skrevet 28. mai 2010 Forfatter #240 Del Skrevet 28. mai 2010 Nå er det jammen rent her! Deilig Ser ut som det blir vasking på meg i morgen og, for en venninne skal vaske ut av leiligheten. Jaja, viktig å hjelpe til litt I kveld har jeg tilbrakt et par timer på badet med litt minispa for meg selv. Føler meg som et nytt menneske *hverdagsluksus* :rødme: I tillegg til vasking i morgen har jeg planer om en liten bytur for å finne meg noen sandaler og et par andre småting. Skal også gå innom biblioteket og låne meg noen bøker. Jeg har ikke lest vanlige bøker på over et år!! Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå