Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

PP 4 - mensen kom på dag 25

PP 5 - mensen kom på dag 30

PP 6 - mensen kom på dag 26

PP 7 - mensen kom på dag 29

PP 8 - mensen kom på dag 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Det var ikke bursdagsgave med snert i... :sur:

:sjenert: Forsinket bursdagsklem fra meg. :klem:

Kos dere på treffet i dag.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme mensen :frustrert:

Greie meta :)

Flott barnehageplass :klappe:

- Kjempekoselig å treffe deg i går :)

Ønsker deg en super dag!

Klemmer herfra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Mayamor! Koselig med "besøk" av deg. Håper du har mulighet til å være med på treff snart. Lenge siden sist nå..

Kjempekos å treffe deg også, Ny Dag :klem:

Noe dere ønsker dere til Ingvilds bursdag?

Litt kjekk bursdag hadde jeg da.. Vi får igjen 30 000 på skatten :hoppe:

Også fikk vi brev med barnehageplass i går. Ikke 1.valget, men vi fikk en lokal barnehage og det er jo kjempebra. HÅPER det er en bra barnehage. Virker sånn, men man vet jo aldri :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen vennen,

håper du har hatt en bra start på dagen. Vi skal snart i bhg. I dag er det GUL DAG - alle barna skal ha på seg gule klær (eller oransje elelr grønne): Ingvild er knall gul :ler:

Vi ønsker ikke noe spes. til lillegullet vårt.

Den buksen vi fikk til 1-års dagen hennes, bruker hun forresten fremdeles. Gikk med den senest i går. Den er kjempefin.

Hun liker bøker, leker til sandkassen/uteleker, badeleker (ting å ha i badebaljen), biler, dukker, tegnesaker m.m. Alt er interessant, bare i forskjellige perioder. Nå er det alle pennene til mammaen som får seg en runde (og veggene også ser jeg :overrasket: ) Ikke det lureste å skrive på pc når hun er her...

Ser frem til å møte dere neste uke :)

KL. tre på onsdagen starter kalaset ;)

Klem herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Tusen takk for bursdagshilsen. :klem:

Kjekt med skattepenger som tilbakebetales.

Får igjen 15 000,- og er også strålende fornøyd. :hoppe:

Håper også å se deg og Milla Sofie snart.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Har hatt en fin påske. Mamma, pappa og nevøen min var her i en uke. Hjalp oss med gjerdet og annet ute i hagen. Litt styrete her for vi har måtte støpe kant for å ha noe å sette gjerdet i, samt til å holde all jord og sånt inne på tomten. Har et "stup" på ca 3 meter ned til veien, så det var utrolig godt å endelig få opp gjerde.

Ellers.. Vært i bursdagsselskap hos Ingvild (Milla Sofie tok helt av ved Nonstop bollen :ler: ), vært på shopping med svoger, svigerinne og 2 år gamle niese, vært på middag hos dem og sannelig skal vi ikke i bursdagsselskap til svogeren i morgen :ler: Utrolig koselig :)

Også har vi snakket om å dra til sørlandet med dem i sommer. Til dyreparken :hoppe:

Og da har jeg SÅÅÅÅÅ lyst til å hilse på Bizzy-familien også :hoppe:

Milla Sofie har blitt så stor. Nå har hun begynt med setninger også kommer det nye ord hele tiden. SÅÅ moro å være sammen med henne mer enn de par-tre hektiske ettermiddagstimene hver dag. Store jenta vår :hjerter_rundt:

Ja også har hun lært å hoppe. Har øvd lenge, men nå hopper hun skikkelig *stolt*

Her er det bilder av henne

Ellers ikke så mye nytt som har skjedd her.

Men det er ihvertfall utrolig deilig å ha byttet jobb. Nå er det ikke sånn at jeg gruer meg til å begynne igjen etter ferien. Det gjorde jeg tidligere. Deilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist vennen :)

kjempekoselig at dere kunne komme på dagen til Ingvild.

Synes det ble et fint besøk - med masse kos for barna ;)

Milla Sofie er kjempesøt. Fine bilder du har lagt inn.

Håper du får en fin jobbestart i morgen. Godt å høre at du trives i jobben.

Jeg håper å få mye ut av arbeidsdagene. Har en del som bare må gjøres å gjøre.

Vi snakkes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hjemme fra jobb. Lang dag i dag, men jeg har fått gjort mye ihvertfall :)

Ellers.. Cocktailparty hos en venninne på fredag. Lenge mellom hver gang jeg drikker og venninnen min lagde heftige drinker gitt :ler:

Søndag var vi på besøk hos svigerfarfar sammen med svoger, svigerinne og niese. Hun og Milla Sofie krangler så busta fyker og klemmer hverandre når de går :hjerter_rundt:

Også har vi fått støpt og snekret litt på gjerdet i helgen. Ikke fått gjort så mye vi skulle, men sånn har det vel en tendens til å bli med oss :rodme:

Hektisk uke dette her. Utrolig mye å gjøre på jobb, mannen skal på kurs og jeg skal ut med jobb. Ingen planer i helgen, så kanskje det blir litt mer husjobbing da. Nærmer seg sommer og jeg har SÅÅÅ lyst til å få hage!! Vi har jo nydelig utsikt og grei tomt. Ihvertfall kan det bli bra når vi klarer å bli ferdige :) Gleder meg til lange grillkvelder med hvitvinsglasset... Hmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå begynte jeg å drømme meg litt vekk her, til grill og sommer og sol... Ahh! :rbriller2:

Lykke til med hagejobb, Meta! Og vanlig jobb og familiejobb! :) Ha en god tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang helg.. Mannen er syk, så det satte en demper på stemningen.

Var en tur i byen med svoger, svigerinne, niese og svigers i går. Vi "unge" shoppet litt før vi traff de "gamle" til lunsj. Koselig :)

Har fått malt nesten hele gjerdet, så nå ser det så mye bedre ut. Ellers.. litt deppa om dagen. Venter på mens og syns livet er litt sånn småurettferdig... Merker dette sliter mer enn jeg hadde trodd.. Vi har jo Milla Sofie! Hadde håpet vi klarte å ta det som det kommer, men det går visst ikke. Ihvertfall ikke for meg :tristbla:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Håper det klaffer snart vennen, det er ikke lett selv om man har verdens beste unge fra før!!!!!! masse trøsteklemmer herfra!!!! :klem:

Var å så på bildene av Milla Sofie :hjerte: Så utrolig skjønn, og så stor hun er blitt siden sist!!!! Håper veldig at dere kommer innom oss en tur når dere kommer nedover sørlandet! Vi har et lite gjesterom... med liten dobbeltseng ;)

Savner dere!!!

stor klem!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på mens og syns livet er litt sånn småurettferdig... Merker dette sliter mer enn jeg hadde trodd..

:kose:

Det kan jo bare bli bedre da :klem:

Har ikke vært så flink til å legge igjen spor her inne, men leser litt innimellom da :sjenert:

Stor klem fra Capri :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...