ny dag Skrevet 16. mars 2006 #1941 Del Skrevet 16. mars 2006 Innom med en Håper du har det bra, at Milla Sofie er frisk og rask og at bekkenet ditt ikke er helt i ulage selv om mensen er der igjen. Og mest av alt; dere vil få flere barn, du vil bli gravid. Som det sies; den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.... Og dere har en nydelig jente ja - som ikke synes det gjør noe å være enebarn litt til Går gjerne tur sammen med deg igjen, men må nok vente til jeg er ferdig med opptreningstilbudet. Har gangsperr for første gang på veldig lenge - så jeg får tatt meg ut. Og i morgen skal jeg være prøvekanin foran en gjeng medisinstudenter. Kvir meg. . . Håper dere får en super helg! Klem C Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 18. mars 2006 Forfatter #1942 Del Skrevet 18. mars 2006 Kipa Her har du en klem tilbake Ny Dag Det er forsåvidt bare akkurat noen dager rundt mensen jeg føler det sånn. At jeg gir opp mener jeg. VIL jo gjerne ha flere barn, så da får vi bare innfinne oss med at det tar litt tid. Har kjøpt eggløsningstester (mannen insisterte) så da får vi se om vi klarer å time inn litt Er egentlig imot sånn "produksjonssex" jeg da, men mannen syns det er så leit at jeg blir lei meg når det ikke klaffer, så her settes alle kluter til Blir jo lei seg han og, men kjenner overhodet ikke sånn på det som meg. Jaja.. Nok om det Vi har det ihvertfall bra Mannen hadde bursdag onsdag. I går hadde vi noen venner på festlig lag. Singstar og moro. Milla Sofie sov i 2. etg, så det ble jo rolig for min del. Men jeg må si jeg er imponert over sovehjerter.. Det var ikke direkte stille her for å si det sånn.. Men hun bare sov hun. Helt til klokka var 3 og vi nettopp hadde lagt oss.. Da var visst hun ferdig å sove. Kl 4 ga mannen opp og hentet henne inn til oss. Hun vil jo selvsagt ligge HELT inntil mammaen, så det ble ikke så veldig god søvn før hun og mannen sto opp kl 7. Han har vært rimelig slakt i dag gitt og sovet formiddag og sovet middag Også hadde vi besøk av svigerinne og lille niese i dag. Kjempekoselig. Og moro å se disse små sammen. Milla Sofie blir jo helt hyper I morgen er det familieselskap. Har bakt en kake og skal bake skillingsboller. Svigermor har med en kake, så jeg tror det skulle bli litt på alle.. Vi blir jo hele 10 stk hvorav 2 er ganske så små (1,5 år og 2 år) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 22. mars 2006 #1943 Del Skrevet 22. mars 2006 *innom med et spor!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 24. mars 2006 #1944 Del Skrevet 24. mars 2006 Heisann vennen, tusen takk for bursdagshilsener både her og der Kjempegøy å få hilsen Godt å høre at dere har det bra. Her går det også fint... men akkurat i dag er bekkenet helt i ulage. Skulle ligge strak ut på matte i dag på opptreningen og det - bare det - gjorde at bekkenet gikk helt i off side... det å ligge strak er fælt. Føler jeg rakner bak på høyre side Vondt Så håper det blir bedre i helgen. Har nå litt over 1 uke igjen av opplegget. Håper vikan treffes - få til et treff - første uken i april (men kanskje ikke tirsdagen da, for da er vel du opptatt......) Trodde det passet for min del med et kg-treff enste uke, men har nå sett at det ikke går. Mannen skal bl.a.. til Oslo, og så er det to arr. med jobben. Sender masse gode klemmer til dere alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1945 Del Skrevet 25. mars 2006 Hei Epona Så utrolig leit, Ny Dag! Skulle ønske du ble bra igjen snart Spent på å høre mer om opplegget. Passer ikke så bra for meg heller med treff til uken. Mannen skal vekk to dager, jeg skal vekk fredag til søndag. Første uken i april høres flott ut Ingen planer denne helgen, men det blir nok litt husjobbing.. Mannen må bare stå opp først. Hans tur til å sove lenge i dag. Jeg får sove i morgen Milla Sofie våknet 0710 i dag. Satt i sengen og skravlet og sang for løven og bamsen Koselig start på dagen. Ellers er det nydelig vær her, så en tur ut må vi også. Kanskje vaske vinduer i 2. etasje.. Tok 1.etasje forrige søndag nemlig. Ble så fint så Hadde forresten positiv el-test denne uken. Første gang jeg har fått det. Om det klaffer er jo umulig å si, men vi prøvde nå ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 25. mars 2006 Forfatter #1946 Del Skrevet 25. mars 2006 Milla Sofie sover. Så nå har jeg vasket gulver på kjøkkenet, i spisestuen og i stuen. Deilig å få det gjort, men det syns ikke bekkenet gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ionaa Skrevet 25. mars 2006 #1947 Del Skrevet 25. mars 2006 Milla Sofie sover. Så nå har jeg vasket gulver på kjøkkenet, i spisestuen og i stuen. Deilig å få det gjort, men det syns ikke bekkenet gitt ← Med neste barne vettu meta, så bare syr du en dress i microfiber som ungen kan bruke med en gang den begynner å krabbe Så blir det lettere for bekkenet ditt. Håper bekkenet blir bedre. Takk for koselig samtale på messenger igår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #1948 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) PP 4 - mensen kom på dag 25 PP 5 - mensen kom på dag 30 PP 6 - mensen kom på dag 26 PP 7 - mensen kom på dag 29 Bare teller litt Ser ut til at annenhver syklus er kort/lang :icon_neutral: Lurer på hva det betyr jeg.. Eller betyr det kanskje ikke noe?? Hmm.. Ionaa Endret 27. mars 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 27. mars 2006 #1949 Del Skrevet 27. mars 2006 Teller du?? Spennende å følge med!! Jeg heier!! Heihei!! Hva med treff 11.4?? Ett eller annet sted i byn?? Tydeligvis ikke Fridays, selv om jeg selv er litt imot det. Men det kommer jeg vel alltid til å være. Skal være med et annet sted en gang jeg... JAAA!! BLI MED!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #1950 Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) Er bare på dag 20, så det er ikke så veldig spennende 11.4. passer ikke Mamma og pappa kommer helgen og skal være i påsken Dugnad.. Uken før kan jeg alle dager unnatt tirsdag Endret 28. mars 2006 av meta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 30. mars 2006 #1951 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisann, gleder meg til å treffe deg onsdag neste uke på ERA - samme tid som vanlig Klem herfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #1952 Del Skrevet 30. mars 2006 Å ja!! Det blir kjempekoselig Lenge siden sist treff nå Klemmer på Ny Dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 4. april 2006 #1953 Del Skrevet 4. april 2006 Kanskje blir det 9 som blir lykketallet denne gangen også..? Var det sist, så vidt jeg husker! (Utrolig hva man husker på!!! ) Jeg tror du blir gravid snart jeg! Goood klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. april 2006 #1954 Del Skrevet 4. april 2006 HYRRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERE! :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ny dag Skrevet 4. april 2006 #1955 Del Skrevet 4. april 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN I DAG VENNEN :rosasmil: :kgblunk: :kys_2: :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermione Skrevet 4. april 2006 #1956 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med dagen! Snakkast på Era i morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 4. april 2006 #1957 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 4. april 2006 #1958 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer så mye med dagen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. april 2006 #1959 Del Skrevet 4. april 2006 Gratulerer med dagen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 5. april 2006 Forfatter #1960 Del Skrevet 5. april 2006 Tusen takk for klemmen, Epone Det stemmer at det var 9 PP'er sist ja Takk for gratulasjoner Magnhild, Ny Dag, Hermione, Jolie, April og Monja Dag 1 PP 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå