Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Så herlig avatar :hjerte:

Skal dere reise nå alt? Gosj, nå ble jeg ikke misunnelig nei. Håper dere koser dere masse på tur og at ting bare blir bedre og bedre.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Meta!

Leitet deg opp i forumet her, for det var så lenge siden jeg hadde sett deg her inne. Og så leser jeg at ikke alt er så bra, så nå ville jeg legge igjen en klem! :klem: Er dere kanskej i London enda? Håper det har vært en god tur! Sikkert deilig å få litt tid for dere selv, er lett å glemme at man i rgunnen er kjærester, og ikke bare foreldre.

Håper dere finner ut av saker og ting!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Tusen takk for koselige hilsner :klem:

London var kjempebra (en kveld utrolig dårlig, mye snørr og tårer), men det går mye bedre med oss :Nikke: Vi skal komme oss fint ut av dette tror jeg.

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Litt trist i dag... Snakket med gynekologen isted og han nevnte prøverør.. Burde vel bare innse at det er problematisk for oss siden jeg ikke har el og vi har lagt 23 pp'er bak oss, men allikevel.. Ble liksom plutselig litt virkelig at vi IKKE får dette til. Har liksom tenkt at det skal gå på et vis til slutt :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Skjønnar godt at du syns det er litt trist at han begynner å snakke om prøverør. Men det kan jo endå vere at dåkke klarer dette på eiga hand!

Det er vel ei viss ventetid og utredning i forhold til prøverør og i løpet av den tida kan det vere at det plutselig løsnar eit egg og så sitter den!

Uansett syns eg i alle fall at det er bra at vi har tilbud om prøverør i dette landet. Tenk viss gynekologen i staden for å foreslå prøverør hadde sagt at det var ingenting å gjere!

Viss eg var deg ville eg nok fulgt gynekologens råd sjølv om eg forstår at du helst vil klare dette på eiga hand. Sidan dåkke har klart det sjølv før, vil det sikkert gå til slutt men natur-metoden og, men dersom det tar 1-2 år til før det klaffar blir det jo litt tortur både for psyken, sex-livet og ekteskapet generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Her var jeg visst utrolig aktiv :ironi:

Har ferie nå og har det bra :) Fortsatt ingen baby i magen. Kommet til PP 27, men er ganske rolig med det nå egentlig. Innfunnet meg med at vi neppe klarer det selv.

Gynekologen skal ha sendt papirene til Haukeland for mulig prøverør, så jeg venter spent på brev om veien videre.

Ellers har vi vært på tur på sørlandet. Så Sabeltann. Milla Sofie syns det var litt skummelt og veldig kjekt. Ville tilbake og se mer :)

Også har vi besøkt Bizzy og familien i fine nyhuset på sørlandet. Utrolig kjekt å se dem igjen :)

I helgen var vi på Voss på hytten som jobben min har. Utrolig flott hytte! Alt var nytt og det var boblebad og sauna der. Lekkert!

Ellers.. Har kjøpt bruddheller til hagen og holder på med forberedelser til det, malt litt inne, installert ny oppvaskmaskin.. Ingen større planer for resten av ferien. Milla Sofie og jeg skal østover for en langhelg siste helgen i ferien da. Besøke foreldrene og besteforeldrene mine. Det blir nok kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Så kjekt å høre litt fra deg! :klem:

Er så glad for å høre at du og mannen jobber dere igjennom ting; det står det all respekt av. :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Heisann,

kjekt med noen ord fra deg. Ikke akkurat akkurat aktiv her inne jeg også - men leser no litt innimellom.

Godt å høre at du har det bra.

Vil gjerne treffe deg igjen snart. Høre mer om hvordan det går.

Vi kan ta det når ferien din er ferdig og når du er tilbake fra Østlandet. Håper det passer for deg

:hallo:

Jeg er på jobb hver dag så jeg leser mail ...

Klemmer herfra

:klem:

Endret av ny dag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gjest Mayamor

Traff Bollefisk her om dagen, du må hilse og si at jeg hadde bare så gruelig vondt etter bedøvelsen var gått ut etter rotfylling... Håper alt står bra til med deg og dine. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...
?? :sjenert:

:klemmer:

Etter 2,5 år klaffet det. Termin i juni.

Men i går var det over. På 8+1. Føles vanvittig urettferdig etter så lang prøvetid :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...