Eliza Skrevet 16. november 2003 #201 Skrevet 16. november 2003 He-he... Og her i huset ble det Grandiosa... Riktignok modifisert med ekstra ost og mais!
jolie Skrevet 16. november 2003 #202 Skrevet 16. november 2003 Hah, og jeg smelte sammen en hjemmelagd pizza (med litt hjelp fra ferdigposer: sambo har klagd på mitt hjemmelagde fyll da det er for lite smak i det - men nå ble den god :D ) Jeg vil gjerne vite hvordan man lager kålrotstappe. Det kan jeg ikke gitt. Har en anelse om at det "bare" er å koke og mose poteter og kålrabi + krydre, men jeg trenger mål og vekt! Er på dag 10, jeg. Så vi er rimelig likt i løypa. Om jeg gidder å bla så finner jeg det ut, men det gidder jeg ikke: så hvor lange sykluser har du? Vi klaffer denne gangen - ingen tvil! :blunke: Skal bli hyggelig å gå svanger sammen med deg altså :D Fint hus! Krysser fingrene for at dere får et bra tilbud på tirsdag! Ønsker meg hus jeg og, men bygge! :o Hjelp, får litt angst jeg Må vente noen år. Ut av Oslogryta og sånn. Håper uka blir god! Klem!
meta Skrevet 17. november 2003 Forfatter #203 Skrevet 17. november 2003 Meldinger i dagboken min.. Jippi :D Altså når jeg lager kålrotstappe, så bare smaker jeg meg frem så jeg vet dessverre ikke noe om mål og vekt. Men jeg har aldri poteter i. Sikkert godt da.. Vet ikke helt hvor lange sykluser jeg har.. Har hatt på 26, 28, 32 og 30 dager. I dag er jeg på dag 13 og har fortsatt negativ el-test... Hmmm.... Men i dag var testen mindre negativ enn tidligere. Dvs. Teststreken nærmest tissepinnen var såvidt synlig.. Kan det være sånn at Personatestene merker at el snart kommer?? Hmmm.. Første perioden min med el-tester dette her.. Joda huset er veldig fint det Blir spennende å se om det klaffer.. Jeg har litt angst av byggingen av og til jeg også, men samtidig får vi jo huset vi ønsker oss (sånn ca ihvertfall) og det gleder vi oss enormt til. Tror det er greit at vi ikke helt vet hva vi har begitt oss inn på.. Papirmølla kan ihvertfall skremme vettet av meg
meta Skrevet 17. november 2003 Forfatter #204 Skrevet 17. november 2003 Kvalm i dag :o Det må jo bare bety at el er på vei.. Har vært litt plaget av det ihvertfall.. Spennende
bizzy Skrevet 18. november 2003 #205 Skrevet 18. november 2003 Heia el Heia el, heia Metamannen Heia Metamannen!! Bare vet at det kommer til å bli kinesologibabyer på oss denne gangen :blunke: Så kan vi sose sammen i permisjonstiden Krysser fingrene for oss begge jeg
meta Skrevet 18. november 2003 Forfatter #206 Skrevet 18. november 2003 I dag var teststrekene på el-testen nesten like Da blir det vel eggløsning på meg torsdag eller fredag kanskje?? Det er senere enn jeg har trodd eggløsningen har vært i tidligere sykluser... Kanskje vi rett og slett har satt inn ekstrakreftene for tidlig tidligere i prøvingen vår?? Satser på det og så blir det kinesolog-baby på mannen og meg i august.. Hadde ikke vært så ille det I dag er jeg på dag 14. Litt kvalm i dag også.. Det er bare sånn bittelitt, men nok til at jeg ikke er helt komfortabel... Og så har jeg litt stikking i magen.. Det er på denne tiden vi har satt inn kreftene og trodd jeg har hatt eggløsning.. Har egentlig gått ut fra at det har vært på dag 10-13 eller noe sånt tidligere.. Kanskje det er derfor det ikke har klaffet tidligere?? Bare det klaffer nå er det det samme for meg Kom til meg eggløsning. Jeg er VELDIG klar!!!! I dag er det møte med husfirma.. Jeg har masse sommerfugler i magen og gleder meg stort Blir spennende å se hva vi ender opp med til slutt.. Takk for heiing, Bizzy-vennen
hanni Skrevet 18. november 2003 #207 Skrevet 18. november 2003 Lykke til!!! Hos meg kom EL en uke senere enn sist syklus denne gangen - så EL kan jo flytte seg også visst. Men hvis strekene var like sterke i dag, er det sikkert EL i morgen - kanskje kanskje torsdag. Jeg synes dere burde helgardere
lillen Skrevet 18. november 2003 #208 Skrevet 18. november 2003 Ja til helgardering! Det skader vel ingen!? Bortsett fra evt sårhet... Men er det verdt det, så er det verdt det! Ha en fin kveld!
meta Skrevet 18. november 2003 Forfatter #209 Skrevet 18. november 2003 Hehe Vi får nå se.. Mannen mener at vi må spare sånn at vi får superavkom I dag har vi vært på møte med et nytt husfirma. Var der i over to timer! Fikk et veldig godt inntrykk og tror virkelig dette er noe vi kommer til å gå for.. Prisen er ikke så ille.. Sånn midt på treet liksom.. Han kunne nemlig gi oss en pris sånn med en gang.. Alt virket faktisk litt mer proft.. Det blir spennende :D
jolie Skrevet 18. november 2003 #210 Skrevet 18. november 2003 Dette tenkte jeg å svare deg på for noen dager siden, men glemte det.. :oops: Kan det være sånn at Personatestene merker at el snart kommer?? Jeg har i alle fall opplevd det sånn, at streken nærmest tissestripsen blir mer og mer tydelig for hver dag nærmere EL. Sånn. Da fikk jeg forklart min opplevelse av saken En flott tirsdags kveld ønskes deg! :D
meta Skrevet 19. november 2003 Forfatter #211 Skrevet 19. november 2003 Takk Jolie Negativ el-test i dag også.. Strekene er fortsatt nesten like, men "feil" strek er sterkest.. Lurer på om det betyr at jeg hadde el i går ettermiddag f.eks og at testen på morgenen samme dag og på morgenen dagen etter da er negative?? Eller er det rett og slett sånn at jeg fortsatt nærmer meg el?? Hmmm... Mange spørsmål her.. Jeg satser på at jeg fortsatt ikke har hatt el, men at jeg nærmer meg.. Tror det er mest logisk. For som mannen sa så burde det jo stå at jeg skulle teste to ganger om dagen hvos el kan komme på en ettermiddag og testen samme dag og dagen etter viser negativt resultat.. Så da får jeg bare teste i morgen også da Må snart kjøpe nye tester nå... Hadde visst ikke helt kontroll på syklusene mine allikevel.. I dag er jeg på dag 15. I dag skal jeg på date med Bizzy og det gleder jeg meg masse til :D Ønsker alle en like fin dag som jeg har
havsulen Skrevet 19. november 2003 #212 Skrevet 19. november 2003 Ja, det er vanskelig det med EL-timingen! Jeg skal testdebutere i ettermiddag. På mine tester står det nemlig at man bør unngå å ta dem om morgenen. Hvis du skal kjøpe flere tester, vil jeg fortelle om stedet der jeg kjøpte mine: http://bligravid.ossimellom.com/catalog/index.php Billigere enn noe annet sted jeg har sett. Vet ingen ting om kvaliteten, altså! Har jo ikke prøvd dem selv ennå.
bizzy Skrevet 19. november 2003 #213 Skrevet 19. november 2003 Heisann Metavennen :D Er helt normalt for meg i allefall at testen blir sterkere og sterkere etterhvert, så nå er nok el rett rundt hjørnet, du får se om du ikke klarer å overbevise mannen, til tross for "spareblusset" :blunke: Jeg får vel være med å gjøre min del jeg da :blunke: Jeg mente ved å ikke holde deg vekke hjemmefra så altfor sent i dag... resten får dere nok klare selv Gleder meg masse til daten vår, skal bli deilig med litt avveksling og koselig samvær for å heve humøret igjen etter en meget tøff start på uken, at jeg forsov meg i dag tidlig og i tillegg sto opp på feil bein var liksom bare toppen av isfjellet... :hoppe: :hoppe: prøver å riste igang en eggløsning her jeg, med noen timers forsinkelse selvfølgelig
Salamandra Skrevet 19. november 2003 #214 Skrevet 19. november 2003 Har ingen erfaring med el-tester, så kan dessverre ikke bidra mye på den fronten, bare krysser det jeg har for at den ikke har vært ennå, og at dere blir gravide på denne syklusen.. :D
meta Skrevet 20. november 2003 Forfatter #215 Skrevet 20. november 2003 Negativ el-test i dag igjen.. Den rette streken var mindre synlig i dag.. Lurer på hva det betyr jeg.. Kan det bety at jeg ikke har el??? Eller har jeg hatt det en ettermiddag kanskje? Hmmm.. Lurer litt på om jeg skal teste i morgen tidlig også for å se, men siden streken var svakere, betyr det vel at perioden er over vil jeg tro.. Merkelig dette her... :-? I går var det middag og kino med Bizzy. Det var utrolig koselig :D Vi så Mors Elling. Den var litt sånn humremorsom. Ikke så bra som den første, men helt ok Takk for kryssingen, Salamandra :D Jeg håper også, men jeg blir veldig i tvil når testene ikke viser at jeg har el engang Vet ikke hva dette betyr... Jaja.. Finner vel ut om et par uker hvordan det har gårr.. Må si jeg ikke har så veldig store forhåpninger med de testresultatene... Men vi har ihvertfall en måned igjen å prøve på før vi må slutte, så alt håp er ikke over enda..
meta Skrevet 20. november 2003 Forfatter #216 Skrevet 20. november 2003 Glemte helt å takk for hopping i boken min, Bizzy :oops: Jeg skammer meg masse Så; TUSEN TAKK, VENNEN
lillen Skrevet 20. november 2003 #217 Skrevet 20. november 2003 Jeg føler med deg, Meta! Det er så kjipt å ikke vite... Hva med å spørre på SG's eget forum for el-testing? Det er det nok mange som har peiling. To uker uten å forstå hva man skal tro, kan være vanskelig... :x Koselig å høre at dere hygget dere igår! Ble byen utrygg eller? Klemklem
meta Skrevet 20. november 2003 Forfatter #218 Skrevet 20. november 2003 Takk for tipset Lillen. Da har jeg lagt inn et innlegg her på forumet for prøvere Skal legge inn et på snartgravid også..
murmeldyret Skrevet 21. november 2003 #219 Skrevet 21. november 2003 Hei Meta! Hadde bare lyst til å si hei til en av de andre prøverene :D Jeg har forstått det sånn at ikke alle får utslag på disse EL-testene, selv om de har EL. Noen får også bare så vidt utslag. Det er igrunn litt frusrterende, det også Jeg har ennå ikke gått til anskaffelse av tester. Tenkte jeg skulle jakte på dette EL-slimet denne gangen. Tror jeg har EL nå uten at slimet er oppdaget fordet. Lykke til!
meta Skrevet 21. november 2003 Forfatter #220 Skrevet 21. november 2003 Takk for det Murmeldyret Klart negativ el-test i dag. Så da har jeg enten hatt el eller så har jeg ikke det.. Jeg tror vel helst på at jeg har hatt det siden jeg hadde økende styrke på el-testen, men det er jo umulig å vite.. Så vi får safe litt i dag også.. Ikke akkurat den verste jobben i verden da akkurat Nå er det bare 6 timer og 36 minutter til helg Ingen planer i helgen for en gangs skyld, så da skal jeg dra med mannen på cafe i morgen og så blir det vel litt jobbing på tomta.. Blir deilig å sove lenge og bare kose Håper alle som er innom har en kjempefin dag og en super helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå