Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Hei hei, hvor er du?....

Gleder meg til jul og "ferie" med familien, og håper vi klarer å få til et lite treff!!!!!

Store klemmer til dere alle tre!

Når skal du ta pergo? Jeg starter kur i januar, kanskje vi kan få pergoklaff samtidig? Det hadde vært noe det!

Glad i deg og savner deg vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei!

Nå skal vi bestille oss tur til bergen snart! Blir vel en weekendtur, skal nemlig i 40 årslag 10 feb. Hadde vært utrolig bra om bergensgjengen kunne treffes en dag f.eks på fridays :hoppe:

Håper du har en finfin Fredag og ønsker deg en flott helg!

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ååå, næmmen vennen da :klem:

Dette var ikke noe kjekt å lese.. :sjenert:

Håper London turen gjør underverker da, og at alt ordner seg for dere :kyss:

Tenker på deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei meta,

dette var ikke noen hyggelig lesning. Veldig leit å lese hvordan du/dere har det.

Vi kan godt snakkes dersom du synes det kan være til hjelp.

Tror mange, flere enn vi aner, sliter i forholdet i perioder. Og det å ha små barn, med to karrierer, tidsklemme osv. er slitsomt og genererer for de fleste mange diskusjoner, "kamper" og andre ting som oppleves som frustrerende og belastende.

Tenker på deg meta.

Klem fra meg ("nesten-naboen"...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for igår, det var veldig koselig og kjempegøy. Småen har i hele dag sagt "mer musikk med Milla Sofie" :):)

Tenker på dere :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

:klem: Tror nok de fleste par er igjennom tunge tider. Kan være godt å bare snakke med en god venn som ikke trenger å "ta parti" eller komme med "løsninger".

Samboer og jeg har også tunge tider innimellom, men vi er sikkert mer klar over hvor tungt det er med brudd enn hva andre er. Det skulle mer til å binde seg denne gangen enn hva det skulle med pappan til eldstemann. Vi vet hva vi har, og innser at forholdet er noe vi må pleie.

Hva med familierådgiving? Kompromisser fra dere begge må til. Om det er 50/50 "skylddeling" eller en annen brøk er ikke så viktig.

Ha en flott tur til London og vær litt kjærester. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...