Gå til innhold

Underveis


meta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg til besøk jeg, og kanskje kan dere være med å se på ny tomt... Kanskje vi hiver noen prinsipper på sjøen og bygger vi også :overrasket: Hadde jo bestemt oss for å kjøpe brukt og ferdig vi :ler: Jaja får se hva uken bringer!

Bare noen uker til dere kommer nå :hoppe:

Store klemmer til dere alle tre :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

PP 4 - mensen kom på dag 25

PP 5 - mensen kom på dag 30

PP 6 - mensen kom på dag 26

PP 7 - mensen kom på dag 29

PP 8 - mensen kom på dag 28

PP 9 - mensen kom natt til dag 28

PP 10 - mensen kom på dag 29

PP 11 - mensen kom på dag 27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F..... då! :frustrert:

At det skal vere så vanskelig! Syklusane dine er jo rimelig stabile og ser det ut til.

Vi har forresten bestemt oss for å prøve å bli gravid igjen no. Håpar at det ikkje går så lang tid før eg blir gravid. Eg er jo rimelig bortskjemt når det gjeld å bli gravid fort, så eg veit ikkje om eg taklar å prøve i månedsvis :sjenert:

Håpar du fekk tekstmeldinga mi på torsdag om at eg var sjuk. Vil gjerne vere med dersom det blir fleire pølsefestar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Long time no see... :sjenert:

Har hatt en del bilproblemer i det siste.

Så dagen for pølefesten hadde vi bare en bil som da samboer hadde.

Og han kom hjem for sent. :forvirret:

Men jeg tenkte at over sommerferien inviterer jeg opp til meg.

Dumt med PP som bare blir flere og flere.

Know the feeling... ;)

Ha en fortsatt fin sommer. :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Takk for besøk Capri, Magnhild, Bizzy, Mayamor, Hermione, Monja, Epona og April.

Ja det er utrolig frustrerende at det aldri klaffer, men nå har jeg bestilt legetime til 15.august, så får vi se hva som skjer da. Håper legen er grei og starter utredning. Blir veldig lei hvis hun ikke gjør det ihvertfall..

Ellers har livet gått i full fart i det siste. Har mye å gjøre i huset. Har malt masse, fuget gulv, oljet gulv, satt opp garderobeskap og jobbet med ditt og datt. Arbeidsledige blir vi ihvertfall ikke med det første :ler:

Milla Sofie har vært en uke hos svigerforeldrene mine og er nå på østlandet hos mine foreldre. Leit å være vekke fra henne, så jeg GLEDER meg sånn til å hente henne på lørdag. Flyr til gardermoen også møter foreldrene mine meg der også tar jeg første flyet tilbake med lille jenta mi! Ååå så kos det skal bli! Tenkte å kjøpe en liten pakke til henne som vi kan dille med på flyet men jeg er ikke helt sikker på hva enda. Bollefisken foreslo My little Pony med børste og hårspenne. Får se hva det blir til :):hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der fant jeg jammen deg og ;)

Så koselig med My little Pony - de husker jeg sååå fra jeg var liten. Herlige små dyr :)

Skal si du står på i huset da!! En skikkelig arbeidsnarkoman :ler: Men veldig deilig når alt er gjort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker også My little Pony. Bare litt usikker på om hun kanskje er litt for liten enda. Men så skal hun liksom få en pakke som ikke er så stor, ikke lager lyd og er litt spennende :ler: Skal ikke være lett!

Når hun kommer hjem skal hun få trillebår til å ha i hagen. Det tror jeg blir populært for den lille aktive jenta vår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sitter å drømmer oss avgårde til sydligere strøk i februar.. Sååå deilig det hadde vært!! Snakket om en tur i høst, men så fikk mannen ny jobb. Begynner i oktober, så da syns vi liksom ikke det går an å ta ferie da liksom ;)

Men kanariøyene eller noe i februar.. *drømme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se at du har fått bestilt legetime :hoppe:

Håper det blir noe ordnings på ting da.

Jeg husker også My Little Pony fra jeg var liten. Stor stas. Og ikke minst da venninnen min hadde tegnefilm også :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å drømmer oss avgårde til sydligere strøk i februar.. Sååå deilig det hadde vært!! Snakket om en tur i høst, men så fikk mannen ny jobb. Begynner i oktober, så da syns vi liksom ikke det går an å ta ferie da liksom ;)

Men kanariøyene eller noe i februar.. *drømme*

:ler: Dette har vi og snakket om. Ta oss en skikkelig ferie når huset er oppe.

Broren til mannen skal kjøpe seg inn i veien etter nyttår og da får vi litt penger som mannen vil vi skal bruke til noe annet enn lån. Så da får vi jo se...

Håper jo vi er gravide til den tid da, og da kommer det jo litt ann på formen ;)

Håper du koser deg i varmen!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...