Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Det er første gang vi maler så vi prøver litt.. Fargen er lysere enn jeg hadde tenkt. Var visst litt vanskelig. Lys never heter den. Flott farge, men litt for lite kontrast til vinduskarmene tror jeg. De skal være hvite.

Gleder meg SÅNN til å se huset ferdig malt!!

Har gledet meg til det leeenge!! :ler:

Håper vi ses snart da!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes litt verre ut å skifte til lys farge da ja.. Vi har jo helt nytt hus, så vi er heldige sånn :Nikke:

Bilde skal bli :smile:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg SÅNN til å se huset ferdig malt!!

Har gledet meg til det leeenge!!  :ler:

Håper vi ses snart da!! :D

Heia Magnhild :klem:

Joda.. Bare været blir bedre, blir det nok ferdig malt dette huset også.. Har bestilt fint vær i helgen jeg, men :sjenert:

Også har vi jo fått gjerde siden sist du så huset :Nikke:

Håper dere har det bra og at vi ses snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Treff - ja jeg vil treffes - men ja det er mye som skjer i mai også da...

Jeg skal til Oslo med jobben 28-31 så jeg kan ikke være på noen eksamensfest 30 med deg og magnhild.

Men bare foreslå noe dere - noen ulike dager dere kan - så får vi til å treffes. Og tur på by'n er jeg glatt med på, bare barnevakt går i orden og det gjør det som oftest ;)

Ha en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen maling :( Ble jo regn jo.. Men vi har fått støpt litt og fikset mer på gjerdet. Nå har vi kommet så langt vi kan komme med de materialene vi har. Og mer materialer får vi ikke tak i før butikken får det inn :( Jaja.. Sol her i dag, men bare 3,1 grader, så det frister ikke til noen tur ut ennå ihvertfall..

Mannen var på besøk hos en kamerat og seint hjem i natt så han sover. Dessuten var det min tur til å stå opp med Milla Sofie. Han sto opp med henne i går.

I dag kommer svigermormor til middag. Hun er koselig, men pirkete og besserwisser, så jeg må vel rydde og shine før hun kommer. Også tenkte jeg å lage skoleboller til kaffen. Nam nam :) Stakkars damen fikk masse kokende vann på foten for en tid tilbake. Fikk infeksjon og måtte transplantere hud. Det er vel sikkert 4 uker siden hun opererte, men fortsatt kan hun ikke ha sko på foten eller kjøre bil :( Så mannen henter henne så hun kommer seg litt ut av huset. Egentlig burde vi nok tatt oss mer av henne enn vi har gjort, men dagene flyr liksom forbi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei vennen!

Så koselig med middagsbesøk - til tross for at du må pusle litt ekstra før hun kommer. Vet jo hvordan det er, for min mor er sånn :roll: Ja ja, koselig likevel sikkert.

Og skoleboller høres jo så deilig ut. Klarer aldri å få til dem jeg. Har du en god oppskrift?

Om det er noen trøst regner det her idag og, men det er 8 grader da :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått en ny oppskrift på skoleboller som jeg skal prøve ut. Om det blir bra, så skal du få oppskrift :Nikke: Er ikke så god på gjærbakst jeg..

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, Epona :klem:

Hadde en fin 17.mai på besøk hos svigers. Kjipt vær, men det var det vel for ganske mange i år..

Hjemme med sykt barn i går og i dag. Hun hadde 39,1 i går morges, 39,22 i natt og 38,8 i morges. Virker som hun får lett feber. I går var hun veldig veldig slapp. I dag er formen bedre, men hun er utrolig hengete i dag. Mamma, mamma, mamma, mamma.. Og innimellom så finner hun ut at hun kan synge litt. Bæ, bæ nine nam :hjerter_rundt: Hun synger hele, men ordene er gjerne ikke helt de samme :ler:

Merkelig vær her.. Høljet nettopp. Nå er det sol. Varer vel i ca 5 minutter før det regner igjen tenker jeg.. Blir ikke mye husmaling av dette gitt ;)

På prøverfronten er jeg veldig usikker om dagen.. Har testet med el-tester de siste tre syklusene, men har fortsatt til gode å få positiv el-test.. Hadde masse tegn til el denne gangen, men ingen positiv test. Vet ikke helt hva vi skal gjøre jeg :(

Der var hun våken gitt..

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mimret i dagboken fra jeg ble gravid med Milla Sofie sist. Da hadde jeg visst el-slim. Det er det ikke ofte jeg har. Har IKKE hatt noe sånt denne måneden. Så kanskje jeg rett og slett har el veldig sjelden da.. Ikke rart det ikke funker hvis det er tilfelle :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Hvis du lurer på det så kan det jo kanskje være lurt å få sjekket opp i det. Håper virkelig at det klaffer for dere snart!! :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men er det ikke sånn at man ikke begynner utredning før det har gått minst halvannet år om man har barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har tatt sædprøve, så vi får se resultatet av den før vi gjør noe mer ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mayamor

Med pappan til Aleksander var vi jo sammen i 9 år og prøvde å få en til uten at det lyktes.

Og med meg og samboer er jo heller ikke statistikken så bra: 5 år og et svangerskap.

Men kanskje et legebesøk med en undersøkelse er godt å få gjort?

For sikkerhets skyld... :klem:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisan meta!

Sidan du ikkje får positivt utslag på EL-test trur eg at eg ville tatt ein tur til legen

uavhengig av sædprøva til mannen. Legen kan ta blodprøver for å teste om du har eggløsning. (Viktig at det blir gjort på riktig dag i syklusen! Det gjorde nemlig ikkje min lege og han konkluderte feilaktig med at eg sannsynligvis hadde eggstokksvikt).

Ei veninne av meg hadde problem meg å få i gang eggløsninga igjen etter ein graviditet og blei faktisk anbefalt å gå på p-piller i 3-4 mnd for å få hormona på rett kjøl igjen. Dette syns jo eg høyrest litt rart ut, men det fungerte visstnok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig svar Capri, Ny Dag, Mayamor og Hermione :klem:

Det kan være jeg skulle tatt en tur til legen, men jeg venter til høsten jeg tror jeg.. Da har vi prøvd over ett år ihvertfall. Er jo "bare" i PP10 foreløpig, så det er ikke noen krise. Blir bare litt skeptisk når jeg ikke får el-test utslag. Men det kan jo være så mangt.. Kanskje for lite konsentrert urin? Tja.. Vi får se hva som skjer :) Kjenner mensen er i anmarsj ihvertfall.. Stikker i magen. Typisk.. Så da blir det en PP11 også ihvertfall :frustrert:

I går var jeg ute og spiste med en venninne. Spiste tapas. Utrolig deilig mat og veldig veldig hyggelig selskap. Tok oss en tur innom en ny bar og drakk god kaffe også. Koselig med sånne ettermiddager. Hjemme i 22-tiden.

I dag skal jeg hente Milla Sofie etter jobb og dra på besøk til Bollefisk og datteren. Det blir koselig :Nikke:

I morgen drar vi østover. Skal besøke foreldrene mine denne helgen. En stund siden sist, så det blir koselig å vise fram veslefrøkna igjen :) Farfar har hatt et drypp, så han er på rehabilitering nå. Er visst litt deppa og tenker mye på at han sikkert ikke kan komme til Bergen igjen, men det HÅPER jeg han klarer.. Akkurat nå er han imidlertid så dårlig at armen og beinet bare rister og han kan ikke gå noe særlig :(

Mormoren min har vært sengeliggende et par måneder også. Pga betennelse i magen har hun kastet opp LENGE og fått ett brokk i brystet et sted. Også har hun virus på balansenerven. Heldigvis er hun på bedringens vei :icon_smile:

De ble plutselig så gamle alle sammen :tristbla:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

PP 4 - mensen kom på dag 25

PP 5 - mensen kom på dag 30

PP 6 - mensen kom på dag 26

PP 7 - mensen kom på dag 29

PP 8 - mensen kom på dag 28

PP 9 - mensen kom natt til dag 28

PP 10 - mensen kom på dag 29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...