Gå til innhold

Underveis

meta

Anbefalte innlegg

Får dårlig samvittighet for sytingen min jeg.. Noen prøver jo i all "evighet" og har ingen barn fra før.. Men det er liksom min kropp og min hverdag, så da føles det urettferdig uansett..

:klem: til Monja, Bizzy, Capri og Magnhild

Bizzy: Om det blir sørlandstur kommer vi garantert innom dere :Nikke: Hvis dere er hjemme da... Har veldig veldig lyst til å se dere alle tre :klem:

Dag 1 PP10 :tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PP 4 - mensen kom på dag 25

PP 5 - mensen kom på dag 30

PP 6 - mensen kom på dag 26

PP 7 - mensen kom på dag 29

PP 8 - mensen kom på dag 28

PP 9 - mensen kom natt til dag 28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla::tristbla::tristbla:

Så utorlig kjedelig meta.

Og jeg tenker; dette er din sorg, dine ønsker, ikek alle andres.

Du har lov til å være lei deg og alt dette medfører!!

Vil nå klemme på deg uansett jeg!!

:klem::klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tristbla:  :tristbla:  :tristbla:

Så utorlig kjedelig meta.

Og jeg tenker; dette er din sorg, dine ønsker, ikek alle andres.

Du har lov til å være lei deg og alt dette medfører!!

Vil nå klemme på deg uansett jeg!!

:klem:  :klem:  :klem:  :klem:

Kjempe enig med magnhild!!!!!!!

Vi skal ikke ha sommerferie før etter skoleferien vi så mest sannsynlig så er vi hjemme, i allefall om vi vet når dere kommer litt i forveien ;) Kjempelyst på besøk :Nikke:

Tenker masse på dere!!! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: snille jenter!!

Det blir trolig i uke 31, Bizzy. Første uken i august. Planen er at vi kommer i begynnelsen av den uken, men noe mer er ikke avklart enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Koseklem :klem:

Tenker masse på dere...

Med oss går det ok - men vi sliter også med sykdom (er mannen frisk forresten?)

Jeg har helt mistet stemmen, så da passer det å skrive melding. Holder meg hjemme fra jobb i dag, så er sjansen betydelig mindre for snakking :ler:

Håper stemmen er tilbake snart.

Ellers er det hosting på Ingvild og meg + at hun har/har hatt øyekatarr (med masse drypping :frustrert: som er så vanskelig å få til)...

Forrige uke var jeg bortreist med jobben + to seminarer, mens denne uken er litt mer rolig.

Jeg har forresten fått tips om en akupunktur/posturulog som skal være veldig bra på bekken. Jeg har jo gått til en slik en tidlgere, men han her skal som sagt ha godt rykte på seg for sånne plager som vi har. Dersom du er intr. i tlf.nr. er det bare å spørre ;)

Det klaffer snart nå meta - garantert. Sommeren er den tiden flest blir gravide :)

Klemmer herfra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet, Capri.. Det er derfor jeg får så dårlig samvittighet når jeg klager. Kan godt vente litt ekstra jeg om det hadde ført til at det klaffer for dere :klem:

Jeg krabber meg sakte men sikkert framover, Epona. Gikk nok litt mer unna i dagboken før, men men.. :klem:

:klem: Mayamor

Nå er det visst min tur med "sexy" stemme, Ny Dag.. Potte tett og hes :ler: Håper det går over snart. Blir så sliten av å ikke kunne puste skikkelig. Håper du er frisk igjen nå :kose:

Ellers begynner humøret å komme litt tilbake. Merker at jeg blir deppa i lengre og lengre tid rundt mensen nå. Begynner en stund før og varer en stund etter liksom.. Mannen er ikke vant til det, så han er rimelig oppgitt over meg. Men det er ikke så lett da :( Klarer liksom ikke å skyve tankene bort. Jaja..

Har vært på besøk hos svigers i helgen. Hatt fantastisk vær og bare kost oss sammen med svigers, svoger og svigerinne med barn. Milla Sofie og kusinen lekte godt sammen. Overraskende lite slossing, selv om vi selvsagt rakk innom det også :ler: De er jo tross alt to og halvannet år ;)

Mye å gjøre på jobb om dagen.. Men det går fint. Jeg liker jobben min jeg :smilbla: Var på representasjon på To Kokker i forrige uke. Det var digg mat det.. Nam nam.. Kjekt med sånne frynsegoder for matvrak som meg :ler:

Men nå bør jeg vel legge meg..

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ikke ha dårlig samvittighet for min del altså... :sjenert:

Jeg ønsker meg flere barn, og vil helst ha tette. Og tror nok jeg ville blitt rimelig frustrert om det hadde gått laaang tid å få til nr 2 liksom. Men jeg bør være glad om jeg i det hele tatt få en da :sjenert:

Er ikke noe særlig når tankene tar overhånd, og man blir deppa..:troest:

Så jeg krysser fingrene for at det snart klaffer for dere!! :klem:

(spesielt siden jeg vet hvor slitsomt det er å bli skuffet hver mnd..)

God bedring! Håper du snart får puste ordentlig igjen ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Capri

Forkjølet og vond hals :( Stadig tett i nesen. Dårlig form.

Jeg sov faktisk litt mens mannen stakkars sto ute og vasket hus. Har planer om å male så fort som mulig, så det var godt å få gjort.. Ikke det at jeg har bidratt med akkurat det da. Mannen har vasket hele huset selv. Flinkis mannen min :)

Opptur på jobb i dag. Fikk veldig mye skryt på medarbeidersamtale. Utrolig kjekt å høre. Har fått veldig mye ansvar på kort tid også. Liker utfordringer :)

Lurer rett og slett på om jeg skal legge meg og lese litt.. Kanskje dagen i morgen blir bedre og jeg faktisk kan utrette litt mer enn i dag. Hadde ikke akkurat gjort noe.

:vinke:

Endret av meta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare inn og si hei og så håper jeg du blir frisk snart!!!

:klem: Moro med bra medarbeidersamtale da!! Slikt er morsomt å høre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og hå meta-vennen ;)

Så kjipt at du også er blitt dårlig. Er sikkert det samme som meg. Har hørt at "alle" har det. Vondt i halsen, tett i nesen og hoste og evt. heshet. Jeg har alle tingene - og ja, fremdeles. Har vært hjemme fra jobb siden man. formiddag - spare stemmen. Også er det deilgi også da. Får veldig roen og får faktisk skrevet litt og lest litt. Vil ikke tilbake til kontoret og forstyrrelsene. Ringte til jobben nå bare for å gi en lyd og si at jeg ikke er syk altså...bare vondt i halsen og skal spare stemmen... Jobber hjemme og leser mail. Er tilgjengelig heter det vel. Også jobber jeg jo bare 50% og det klarer jeg jo å få til hjemme også.

Håper du blir bedre snart.

Hvis du får mye hoste kan det være lurt å få deg en god hostesaft. Det fikk jeg på legevakten på manda (Cosylan?). Det hjelper.

Kjekt å lese at du trives på jobbe og får masse skryt ;) Flinke meta :):klappe:

Håper vi kan treffes snart. Var det ikke snakk om et treff (med barn) uti mai en gang?

Vi kan uansett treffes når vi er friske igjen. Jeg har iallefall lyst :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper vi kan treffes snart. Var det ikke snakk om et treff (med barn) uti mai en gang?

Vi kan uansett treffes når vi er friske igjen. Jeg har iallefall lyst :sjenert:

:sjenert: Var det ikke snakk om å treffes sånn ut i juni?? :ler:

Jeg kan treffes ut i mai en gang, Ionaa har jo bursdag den siste, så da kunne vi tatt en heidundranes fest på byn... Eller... :sjenert: Jeg er i alle fall ferdig med eksamen 30. mai og da har jeg sommerferie frem til 21. aug...

Så DA kan jeg treffes masse hele tiden!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er klar for treff :hoppe: NESTEN når som helst, men mai er jo en måned der det skjer mye da..

Jeg savner deg også, Bizzy!! Typisk at vi flyttet sørover når dere var her og nå motsatt.. Håper vi treffes snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit med den mensen din :tristbla:

Men stå på så ordner det seg nok.

Hvordan går det med malinga av huset? Hvilken farge har dere på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang vi maler så vi prøver litt.. Fargen er lysere enn jeg hadde tenkt. Var visst litt vanskelig. Lys never heter den. Flott farge, men litt for lite kontrast til vinduskarmene tror jeg. De skal være hvite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det blir bilde når dere er ferdige. Vi hadde never på stua, men den er kanskje mørkere enn den dere har. Høres fint ut uansett. Jeg vil og ha lyst hus, men det tviler jeg blir før vi skifter bordkledning en gang i framtiden. Vi har en ganske mørk blåfarge nå, så det blir nok ikke så enkelt å male over med noe lyst. Ja ja, har jo noe å glede meg over om x antall år da :ler:

Endret av monja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...