Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og nå er det søndag og tid for å vente på mandag :ler:

Burde lest i dag, burde trent i dag, burde burde burde.. Jaja :lol:

Har hatt verdens beste julebord og helg :hjerte: Og nå går vi inn i hektiske tider på jobb!

Vel.. Har hørt det er lurt å levet i nået, så da blir det slik!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feber. Igjen.

Når skal jeg bli frisk egentlig?! Orker ikke å ta det med ro resten av livet for å si det slik!

Bytter jobb ved årsskiftet. Skummelt. Og bra samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei, beordrer deg til å bli frisk, og gratulerer med ny jobb som det sikkert kommer til å gå bra med etter en tilvenningsperiode.

*effektiv i kveld*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jobb Piffy! :klem:

Håper du snart blir helt frisk!! Jeg vil ha 2014 NÅÅÅ!! Ja til et FRISKT 2014 for oss begge! :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så opp og ned med den feberen! På tirsdag var jeg helt ødelagt og satt som en idiot på jobb. Og i dag; litt tett og halsevondt, men ok i formen. RART! Og slitsomt ikke minst.

Håpe ny jobb løser alt :lol:

Sitter nå med en oppgave som blir bare mer og mer omfattende og vanskeligere og vanskeligere. Måtte ha en pause. Ser jo av denne meldingen at skriveferdighetene ikke er helt på topp i kveld. Jaja..

Snart eksamen! Det skal bli deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: det håper jeg og!

Nå er det snart helg, og jeg trenger den sårt. Skal tilbringes i sofaen og senga (sånn ca).

Mulig vi har funnet huset vi ønsker å kjøpe forresten. Vi får se. Er et oppussingsobjekt, men det kan bli så bra! :hjerte: Jeg HÅPER vi får det! Kan dere alle krysse fingrene?! :plz:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søte dere er!

Jeg har omtrent mistet stemmen. Når skal dette ende? :klo: Håper jeg blir frisk snart! Dette er det lengste jeg har vært syk noensinne. Ikke det at jeg skal klage når jeg vet mange andre har det mye verre enn meg.

Jaja, blir vel frisk en gang!

Nå skal resten av kvelden nytes med litt Mozell light, walters mandler og en episode av Downton Abbey! :glise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bedre av å få lov å klage litt ;)

Søndager er så kjipe dager, egentlig. Og stemmen har vrt borte i dag og. Det kan bli veldig interessant i morgen på jobb :fnise:

Har vært en roooooolig dag for min del. Den har blitt tilbrakt i all hovedak på sofaen,kun avbrutt av litt klesvask og Toro Lasagnelaging :lol: Ikke hardt m.a.o

Fikk forresten veldig bra tilbakemelding på oppgaven jeg slet med litt tidligere i uken! Det lover bra for eksamen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Stemmen holder på å komme tilbake, så nå anser jeg meg som frisk snart!

Og hvor deilig er ikke det!?

Feiret det med en skikkelig hard styrketrening! :hjerte:

Rart hvor avhengig vi kan bli av å trene?

I morgen og torsdag er det lese/studiedag! Gleder meg til å sette meg på biblioteket med en :kaffekopp: og bøkern! ;)

Og i dag var jeg å tok sol. Det var deeeeeilig, endelig noe som varmet :ler: Og siden solen ikke skinner i nord på to mnd, så må man jo gjøre noe? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så deilig å ta sol! :strix:

Gjør det selv av og til om vinteren. Det må til, ellers blir jeg så blek :lol:

Godt å høre at du snart er frisk igjen! :klem:

Trening er lett å bli avhengig av ja. :jepp:

Fordi det føles så godt etterpå. Men det skal sies at jeg er ikke flink nok til å trene styrke... er morsommere med kondisjon... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skjønner hva du mener. Jeg syntes og at kondisjon var morsommere, men etter at jeg har hatt noen timer med en som har lært meg å trene styrke, så er det så kuuuult å se fremgang! Og i dag er jeg seff stiv og støl i samtlige muskler. Har ikke trent styrke på en goood mnd nå.

Innimellom sykdommen/viruset så har jeg fått til noen spinningtimer, men det er det,

Nei, nå har jeg vel prokrastinert nok?! På tide å lese på lesedagen min :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...