Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Filmen het Gravity :) Tror ikke jeg tør å anbefale den.. :lol:

Jo, energien kommer vel etterhvert :) *komme hiiiiiit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det den nye til Clooney og Sandra Bullock? :) Lurte på å gå og se den

Ja, det var den :jepp:

Jeg har verken lyst å anbefale eller å ikke anbefale den. Men om jeg hadde vist litt mer om den, så hadde jeg nok ventet til den kommer ut på dvd/leie/nedlastning. :)

Har du shoppet på Victorias Secrets Piffy?

Never. Faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Man får jo en eske med bher som man kan prøve, men jeg lurte liksom på om hvordan man finner ut om de har en trusetype man liker som passer til.

Har spurt Gaby da. Hun har handlet der. :jepp:

Jeg vil jo bare ha stringtruser og nettsiden deres var bare forvirrende.. viste INGEN bilder av SETT egentlig. Det som jeg er interessert i. :sur:

Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke shoppe undertøy på nett :lol: Jeg handler på Change :) De er serviceinnstilte og har BH'er som passer meg.

I dag har jeg vært på jobb, kom hjem å KAPITULERTE på sofaen. Til helga skal jeg ha Oreos og melk! Som kos. Dermed basta.

Trenger bare å komme meg igjennom denne uka!

Prøver å ha noe å se frem til. Skal til frisøren torsdag! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ganske dyrt der, er det ikke?

Man må ha noe å se frem til ja. Jeg har arbeidshelg, så kan ikke si jeg ser fram til det akkurat.

Godt at du kom deg gjennom arbeidsdagen. Jeg fikk faktisk trent litt i dag. :jepp: men orket bare litt da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink du er!

Jeg sovnet på sofaen. Jaaja...

Det er litt dyrt der, men om man blir medlem så får man tilbud OG man samler poeng, som i kroner som du kan få i reduksjon når du handler noe der en neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke change der jeg bor ser jeg. Men ikke så veeeldig langt unna.

Ja jeg må prøve å være litt flink nå. Har ikke trent på lenge.

Blir nok mer i morgen tenker jeg :jepp:

Godt å sove på sofaen. Du trengte det sikkert :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre den o store Piffyguruen når det kommer til prevensjon. Jeg kunne tenke meg å flytte syklusen min litt egentlig.. tror du det har noe å si om jeg f.eks begynner på pilla igjen en dag for tidlig nå? Det vil ikke få andre konsekvenser enn at mensen kommer en dag før tror du? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, prevensjonsguru!? :fnise:

Det tør jeg ikke svare på, faktisk.. Man skulle jo tro det, men prevensjon kødder man ikke med :ler:

I dag har jeg fått iPhone 5s og jeg ELSKER den allerede! Kjøpte den i stellargår(mørk grå) og den er så fin. Og den har IKKE knust skjerm :ler: Fantastisk!

Sov på sofaen i dag etter jobb

Og treninga jeg skulle på i dag utgikk da feberen klikket overbord! Nå er jeg bra lei, merker jeg. Når skal dette gå over?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er du.. det er sikkert bare å være forsiktig og i verste fall bruke kondom da. :vetikke:

Oi. Er du fornøyd med den? :)

Har ikke feberen sluppet taket ennå? :kose:

Jeg trente litt forsiktig i går og for fullt igjen i dag. Kjentes bra :jepp:

Du bør sikkert vente litt til. Ikke bra å presse kroppen for mye når man er syk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ingenting du begynner en dag for tidlig, det er om du begynner for seint at det kan bli krise ;) jeg knasket piller i ett strekk og hadde aldri irma på besøk. Men da bør det være enfasepiller, ikke de med tre ulike farger.

Jeg har også bestilt 5s! :hoppe: hvit med sølv :nigo: blir litt av en oppgradering fra min 4 fra 2010.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har to ulike farger tror jeg. Blå og hvit. Synfase. Da tar jeg pilla en dag for tidlig og ser hva som skjer da :lol:

Skal bare framskynde mensen en dag så det blir en engangsforeteelse :jepp:

Vil bare være helt sikker på å være ferdig med den før jeg skal ut på noe :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen kjøpeplikt på undertøysbutikker selv om du blir målt, men vit at på Change må du ofte opp i størrelse, så skal du kjøpe en bh et annet sted, som på nettet, så sjekk akkurat den bhen og ikke ta for god fisk at du skal ha Change-størrelsen i andre butikker. Uff, det ble rotete, merker jeg er litt sliten her. Si fra om det ble veldig uklart

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal ikke være lett med størrelser, nei... men jeg har begynt å bruke Change og er veldig fornøyd. Alltid god service der jeg pleier å hendle hvertfall.

:kaffekopp:

I dag må jeg vaske hele kjøleskapet. Det lukter gass inni der, og siden det neppe er noe mat som lukter sånn; så tror jeg dessverre at kjøleskapet er ødelagt :(

Wish me luck!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...